NE SPREGLEJTE  •  🚀S Pravilnikom o delovnem času ukrojite delovni čas zaposlenih po svojih potrebah. >> Spoznajte Pravilnik   
Choose languageLanguage
Novica

Digitalizacija in razvoj po naročilu na osnovi evidence delovnega časa in kontrole pristopa

Digitalizacija in razvoj po naročilu na osnovi evidence delovnega časa in kontrole pristopa
 
4 minutno branje
Datum
31/05/2023

Evidenca delovnega časa in kontrola pristopa sta dva osrednja procesa, ki sta tesno povezana z mnogimi drugimi procesi v podjetju, kot so planiranje delovnega časa, upravljanje malic, obračun plač, obračun potnih nalogov, terensko delo in še več.

Vsako sodobno podjetje kot osnovo potrebuje dobro in celostno rešitev za evidenco delovnega časa in kontrolo pristopa. Sodobna rešitev na tem področju, kot je Špicina, je bistveno več od »štemplanja«, saj podpira vse sodobne vrste dela od fleksibilnega delovnega časa do dela od doma, obenem pa omogoča digitalizacijo procesov, kot so planiranje dela in upravljanje odsotnosti, nadur ter poslovnih poti.

Vse to ustvarja transparentno ter sodobno poslovno okolje, kjer so zaposleni zadovoljni in produktivni. Lahko pa gremo še korak dlje. V Špici kot vodilnem podjetju v regiji na področju rešitev za evidenco delovnega časa in kontrolo pristopa za mnoga podjetja izvedemo razvoj po naročilu ter posledično digitaliziramo tesno povezane procese, kar vodi do še večje produktivnosti in zadovoljstva zaposlenih.

Konkretni tovrstni primeri so: celostna rešitev za upravljanje z malicami, rešitev za potne naloge, rešitev za najave prihoda tovornega prometa ali pa recimo prilagoditev delovnega mesta za vsakega zaposlenega v podjetju Yaskawa.

Vas zanima več? Poglejmo si nekaj konkretnih idej in primerov, na katerih področjih se lahko evidenca delovnega časa in kontrola pristopa povezujeta z drugimi procesi in sistemi v podjetju.

Integracija z ERP, HRM in drugimi informacijskimi sistemi

Najbolj pogosto Špicine rešitve programsko integriramo z vsebinsko povezanimi informacijskimi sistemi, kot so programi za pripravo plač, kadrovske evidence in podobno. Najbolj osnovna tovrstna integracija je za namene avtomatskega obračuna plač na podlagi evidence delovnega časa. Lahko pa so potrebe strank širše in se komunikacija vzpostavi tudi s platformami za upravljanje skladišč, proizvodnje ali maloprodaje.

Vsako Špicino rešitev je možno prek vmesnika API povezati z drugimi sistemi, kot so SAP, Oracle, Microsoft, Pantheon, Vasco, Cadis, Agitavit, ... Integracije med sistemi omogočajo izmenjavo podatkov v realnem času ali v določenih intervalih, odvisno od tega, kdaj zajamemo podatke in kdaj potrebujemo vpogled vanje.

Ena identifikacijska kartica za vse potrebe v podjetju

Špicina rešitev z identifikacijsko kartico RFID (pa tudi prek ključkov, mobilnih identitet ipd.) omogoča identifikacijo osebe in posledično upravljanje različnih dostopov ter procesov, kot so:

  • evidenca delovnega časa (ob uporabi terminalov, če ni možna registracija s telefonom),
  • ·kontrola pristopa,
  • centralno tiskanje,
  • upravljanje malic,
  • uporaba samopostrežnih kioskov za hrano ("vending machine"),
  • uporaba osebnih omaric,
  • pridobivanje informacij na informacijskih kioskih InfoZone,
  • uporaba službenih knjižnic ter
  • drugi podobni nameni.

Tehnologija RFID ponuja še več možnosti za digitalizacijo procesov, kot so:

  • parkiranje,
  • izdaja službenih oblek v pranje in nazaj ter
  • drugi podobni procesi in opravila zaposlenih.

Z uporabo tehnologije RFID lahko podjetja te procese avtomatizirajo, kar pripomore k boljšemu sledenju in večji učinkovitosti. Da bi bili čim bolj praktični, vas vabimo, da si preberete, kako v podjetju Yaskawa uporabljajo eno identifikacijsko kartico za vse potrebe  zaposlenih v tovarni, tudi za prilagoditev delovnega mesta.

Prek drugih tehnologij, kot so tehnologija za prepoznavo tablic, mobilna identiteta ipd., Špicine rešitve omogočajo lažje obračunavanje potnih nalogov, tovornih vhodov, napovedi kamionov in drugih procesov. Možnosti za digitalizacijo ter dvig produktivnosti v podjetjih je mnogo.

Osredotočenost na uporabniško izkušnjo, intuitivnost in prilagodljivost

Naša pomembna prednost pri razvoju na ključ je skrbni izbor funkcionalnosti osnovne rešitve, ki zagotavlja izjemno uporabniško izkušnjo (UX) in intuitivnost. Module, ki so razviti po naročilu, smiselno umestimo in povežemo z osnovno rešitvijo za evidenco delovnega časa in kontrolo pristopa. Na podlagi modulov tudi gradimo tržnico (»marketplace«), ki omogoča modularno sestavo optimalne rešitve za vaše potrebe.

Obenem z uporabo arhitekture API in modulov, ki so prilagojeni potrebam posameznih strank, kupcem omogočamo večjo svobodo pri razvoju in implementaciji naših rešitev. Tako niste nikoli omejeni zgolj na naše rešitve in storitve, temveč lahko marsikateri razvoj opravite kar sami ali s pomočjo svojih hišnih dobaviteljev programske opreme.

Rešitve, povsem prilagojene potrebam vašega podjetja

Za mnoga podjetja smo v Špici razvili dodatne individualne rešitve, glede na interne potrebe oz. specifike panoge, geografske razporeditve poslovalnic ali uporabo drugih internih programskih rešitev. Na ta način pomagamo digitalizirati največja podjetja ter pokrijemo najzahtevnejše individualne zahteve.

Če imate tudi vi idejo o lastni rešitvi in procesu, ki lahko temelji na evidenci delovnega časa in kontroli pristopa, se z veseljem srečamo z vami za več informacij ter možnosti razvoja dodatne rešitve na ključ. S svojim strokovnim znanjem in izkušnjami vam bodo pomagali ustvariti najboljše možne rešitve za vaše podjetje, kar vam bo omogočilo boljše upravljanje in večjo učinkovitost.

Rezerviraj posvet s strokovnjakom