V izogib manjkajočim registracijam delovnega časa le-te podpiramo na številnih napravah.
Vsak zaposleni lahko mobilno aplikacijo uporablja za registracijo ob prihodu in odhodu, za beleženje dela od doma, oddajanje zahtevkov za odsotnost z dela in za preverjanje svojega urnika. Vodje lahko kadarkoli preverijo status svojih sodelavcev in so na tekočem s tem, kdo je na razpolago in kje.
Ob vsaki registraciji se zabeležijo koordinate GPS, zato boste vedno vedeli, od kod delajo vaši zaposleni.
Prav tako lahko možnost registracije omejite na določene lokacije, denimo na vašo pisarno, skladišče ali celo na domove posameznih zaposlenih.
Vodje imejte podatke o prisotnosti in kršitvah delovnega časa vedno pri roki. Hitro odgovarjajte na vloge za odsotnost in sledite potrjenim, zavrnjenim in čakajočim vlogam za odsotnost. Vodje si zagotovite dostop do zgodovine registracij, njihovih lokacij in natančnih poročil.
Popolno za uporabo v pisarni ali pri delu od doma. Zaposleni se lahko registrirajo kar v svojem brskalniku, a samo z IP-naslovov z vnaprej dodeljenim dovoljenjem.
Zaposleni lahko med drugim preverijo svoje urne bilance, si ogledajo zgodovino svojih registracij, oddajo zahteve za odsotnost z dela ter preverijo status in lokacijo svojih sodelavcev.
Testiranje rešitve je neobvezujoče in zanj ne potrebujete kreditne kartice, rezervirate pa si lahko tudi termin za brezplačno predstavitev našega tehničnega svetovalca.
Redno zaposleni lahko dostopajo zgolj do svojih podatkov, skrbniki računov ali vodje oddelkov pa lahko upravljajo tudi z odobritvami, pregledujejo poročila, načrtujejo urnike in odobravajo nadure.
Registrator je najpogosteje uporabljen način za registracijo delovnega časa. Idealen je tako za pisarniška okolja kot za uporabo v skladiščih in tovarnah. Zaposleni na zaslonu na dotik izberejo ustrezno dejanje (prihod, odhod, malica itd.) in s svojo kartico ali telefonom zaključijo postopek registracije.
Spoznajte še ostale funkcionalnosti naše rešitve za registracijo in evidenco delovnega časa.