Ne spreglejte  •  Javni razpis P4D 2021 - izkoristite spodbude in digitalno transformirajte svoje podjetje >> Zanima me več  
   
Choose languageLanguage

Excel predloge za evidentiranje delovnega časa

Brezplačne Excel predloge za vodenje evidence delovnega časa po urah,
dnevih, tednih in mesecih v elektronski in verziji za tisk.
Prenesite, izpolnite in natisnite predloge urnikov. Za zaposlene in potrjevalce.

NALOŽITE SI VSE PREDLOGE
Mesečna evidenca delovnega časa (Excel predloga)
vsak zaposleni v ločeni tabeli

Mesečna evidenca delovnega časa (Excel predloga)

To predlogo urnika uporabite, če želite za vsakega zaposlenega voditi evidenco delovnega časa po dnevih. Vpišite uro prihoda, odhoda, neplačan čas in ostale odsotnosti in formula vam bo avtomatično izračunala dnevni in skupni mesečni saldo ur za vsakega zaposlenega. Predlogo lahko izpolnite in prenesete v formatu Excel in natisnete kot excel ali pdf. 
Skupna mesečna evidenca delovnega časa (Excel predloga)
Vsi zaposleni v eni tabeli

Skupna mesečna evidenca delovnega časa (Excel predloga)

To predlogo urnika uporabite, če oddelane ure zaposlenih obračunavate in izplačujete na mesečni ravni. V predlogu vpišite mesečni plan ur, plačan in neplačan čas ter odsotnosti za vsakega zaposlenega. Formula vam bo izračunala skupni saldo ur za vse zaposlene, ki jih lahko uporabite kot osnovo za obračun plač. Predlogo lahko izpolnite in prenesete v formatu Excel in natisnete kot excel ali pdf. 
Tedenska evidenca delovnega časa (Excel predloga)
VSAK ZAPOSLENI V LOČENI TABELI

Tedenska evidenca delovnega časa (Excel predloga)

To predlogo urnika uporabite, če želite za vsakega zaposlenega voditi evidenco delovnega časa po tednih. Vpišite uro prihoda, odhoda, bolniško in dopust in formula vam bo avtomatično izračunala tedenski saldo ur za vsakega zaposlenega. Predlogo lahko izpolnite in prenesete v formatu Excel in natisnete kot excel ali pdf. 
Skupna tedenska predloga za evidenco delovnega časa  (Excel predloga)
VSI ZAPOSLENI V ENI TABELI

Skupna tedenska predloga za evidenco delovnega časa (Excel predloga)

To predlogo uporabite, če oddelane ure zaposlenih obračunavate in izplačujete na tedenski ravni. Vsak zaposleni lahko dodajo začetek in konec dela ter vnesejo dopust in bolniško odsotnost, preden nadrejeni obračuna njihove redno oddelane ure, nadure, skupno količino oddelanih ur in plačilo. Predlogo lahko izpolnite in prenesete v formatu Excel in natisnete kot excel ali pdf.
Rešitev All hours

Enostavno, učinkovito & cenovno ugodno

Vsakodnevno ročno urejanje in zapisovanje opravljenih delovnih ur, spremljanje prisotnosti in odsotnosti ter obračun plač je zamudno in pogosto prihaja do napak. Veliko enostavneje, hitreje in bolj učinkovito je, če omenjene procese avtomatiziramo. Tako znižamo stroške dela in povečamo zadovoljstvo zaposlenih

Upravljate odsotnosti

Potrjujte in beležite bolniške, dopuste in ostale odsotnosti v vašem podjetju.

Enostavno obračunajte plače

Nastavite izvoz podatkov po meri in enostavno obračunajte plače brez napak in zamud.

Vodite evidenco delovnega časa

Enostavna registracija delovnega časa na telefonu, računalniku ali stenskem terminalu.

Brezplačni preizkus rešitve All Hours

Na volje imate 14 dnevni brezplačni preizkus, ko se o tem lahko prepričate sami.
Brez kreditne kartice, brez obvez in s pomočjo naših svetovalcev.

želim preizkusiti