Opravljene ure pri delu od doma, saldo nadur in podatke o odmorih ter ostale evidence, ki jih zahteva ZEPDSVA, naklikajte
v poročilo in ga s pomočjo avtomatizacije redno pošiljajte sodelavcem in vodstvu.
Dobrodošli v pogledu, kjer lahko kreirate opravila za samodejno pošiljanje poročil, za sebe in sodelavce. Sledite spodaj opisanim korakom in si zagotovite poročila, prilagojena vašim potrebam.
V aplikaciji za evidentiranje delovnega časa se beležijo vse evidence, ki jih zahteva ZEPDSVA, kot na primer: prihod in odhod z dela, odmori, nadure, bolniške itd. Sami izberite, katere evidence boste vključili v poročilo in ga pošljite po e-pošti v formatu PDF.
Na voljo imate tri vrste poročil: prednastavljena sistemska poročila, kjer vsi uporabniki dobijo svoje podatke, osebno poročilo, ki je namenjeno skupini izbranih uporabnikov in bo vključevalo izključno njegove podatke, ter poročilo za skupino uporabnikov, kjer bodo v poročilo vključeni podatki izbranih uporabnikov ter poslani prejemniku poročila.
Prejemnik poročila je lahko posamezni uporabnik ali pa osebno poročilo pošljete izbrani skupini uporabnikov – v tem primeru poročilo dobijo vsi uporabniki, a vsak izmed njih prejme poročilo z izključno svojimi podatki. Prejemnika poročila skupine uporabnikov enostavno izberete s seznama. Tako je na primer možno nastaviti, da vodja oddelka dobi poročilo o svojih zaposlenih, ki delajo od doma.
Izberite poročilo, ki ga želite poslati (npr. uporabniki, ki delajo od doma), izberite obdobje (mesečno ali tedensko) in določite datum začetka pošiljanja. Izbrano poročilo si lahko pošljete tudi na alternativen e-naslov, kamor se arhivirajo poročila (npr. arhiv@mojaporocila.si).
Avtomatično pošiljanje poročil vam je na voljo na dva načina. Prvi je brezplačni način, kjer smo obstoječim uporabnikom v ceno redne mesečne naročnine vključili 10 brezplačnih poročil na mesec.
Drugi način, ki je na voljo, je standardni način, kjer za ceno 1 EUR/uporabnika dobite 5 poročil na mesec. Če imate v podjetju recimo 50 uporabnikov, to pomeni, da za dodatnih 50 EUR dobite možnost avtomatiziranega pošiljanja 250 poročil mesečno.
Avtomatizirajte pošiljanje evidenc in svojo pozornost usmerite drugam.
10 poročil je vključenih v mesečno naročnino.
V poročila lahko vključite vse evidence, ki jih zahteva ZEPDSVA.
Evidence si oglejte v preglednem in oblikovanem poročilu
Količina poročil, ki jih boste poslali, je vezana na celoten račun. Vsak uporabnik v povprečju lahko dobi maksimalno 5 poročil na mesec.
Uporabnike oz. prejemnike, ki bodo prejeli poročilo, lahko omejite po oddelkih in oznakah. Poročilo lahko pošljete na primer oddelku računovodstvo ali pa zaposlenim, ki delajo od doma, če ste jih tako označili. Lahko pa tudi obema skupinama; zaposlenim, ki delajo od doma in so zaposleni v oddelku računovodstva.
Modul za avtomatično pošiljanje poročil je na voljo ob sklenitvi mesečne naročnine. Če ste uporabnik All Hours, imate znotraj obstoječe naročnine že na voljo 10 poročil. Če 10 poročil mesečno ne zadostuje in jih potrebujete več, lahko svojo obstoječo naročnino nadgradite – to lahko naredite znotraj aplikacije v zavihku Nastavitve in Naročnina All Hours. Če še niste uporabnik rešitve in želite rešitev All Hours preizkusiti, to lahko storite v preizkusnem obdobju, v katerem vam je na voljo 10 brezplačnih poročil.
Evidence o delovnem času se s prenehanjem uporabe orodja nehajo arhivirati. Vse dosedanje evidence oz. poročila si lahko sproti shranjujete oz. si jih pošiljate na namenski e-naslov, kot na primer arhiv@domena.com
Opravilo, ki omogoča avtomatično poročanje, lahko ustrvari samo oseba, ki ima dostop do generiranja poročil. Običajno so to operaterji in administratorji.