Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Oglejte si široko ponudbo tiskalnikov, čitalcev, RFID kartic in potrošnega materiala priznanih svetovnih proizvajalcev.
Frontman FIND je oblačna rešitev za natančen in hiter popis osnovnih sredstev – brez napak in zamud. Je skladen z večino računovodskih programov in omogoča enostaven prenos v vaš ERP sistem.
S »FIND-om« boste sredstva zagotovo popisali celovito – po nahajališčih, stroškovnih mestih, serijskih številkah in osebah. Ne skrbite, FIND je skladen z vašim računovodskim ali ERP sistemom – skupaj bodo delovali kot eno. Če ste zagovornik hitrosti, popisujte s tehnologijo RFID, na voljo pa vam je tudi za odtenek počasnejši popis s črto kodo. Stanja vseh sredstev so natačno zavedena v preglednih poročilih, ki se seveda sproti osvežujejo. Poškodovana sredstva lahko fotografirate - tako boste imeli dokumentacijo za odpis vedno popolno.
osnovnih sredstev po nahajališčih, stroškovnih mestih, zadolženih osebah in serijskih številkah
Pri popisih z manjšim številom osnovnih sredstev ali pri dislociranih enotah je mogoče popisovati z mobilnimi telefoni, ki jih poganja Android operacijski sistem (OS).
z večino računovodskih programov in enostaven prenos v sistem ERP
in ločena poročila za vsak popis in izvoz v MS Excel. Reširev Frontam FIND omogoča pripravo vam prilagojenih pogledov, statistik in izvoz poročila v različnih formatih.
Popis osnovnih sredstev s tehnologijo RFID omogoča hiter in natančen popis brez napak. Več o popisu s tehnologijo RFID, ki je primerna za podjetja, kjer se popisuje večje število osnovnih sredstev, najdete v blog prispevku
v zgodovini, kar zagotavlja sledljivost osnovnih sredstev. Na voljo je vpogled v zgodovino premikov vsakega osnovnega sredstva znotraj obstoječe inventure ter znotraj vseh inventur.
RFID močno skrajša inventuro in jo naredi bolj natančno.
V prihodnje zaposlenim ne bo treba fizično do vsake črtne kode, inventura bo izvedena izjemno hitro in po potrebi celo na daljavo.
Za popis potrebujejo le uporabniško ime in geslo ter internet.
adzor nad premiki osnovnih sredstev je z elektronskim sistemom postal rutinski.
Petkrat manjše število popisovalcev, ki delujejo hitreje.
Analitiki ocenjujejo, da je vsaj 30 % osnovnih sredstev napačno popisanih. Zato je pomembno, da zmanjšamo možnost napake in pohitrimo popis osnovnih sredstev.
Povejte mi več o vaših željah in skupaj bomo poiskali rešitev.
Timon Šuc, 040 649 139
timon.suc@spica.com
Ostanite na tekočem z najnovejšimi tehnološkimi trendi, produktnimi novostmi in praktičnimi nasveti.
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.