NE SPREGLEJTE  •   Nov interaktivni webinar za rešitev ALL HOURS: "Omejite evidentiranje delovnega časa na izbrane uporabnike" ➡️ IZVEDITE VEČ  
Choose languageLanguage

Evidenca delovnega časa usklajena z zakonodajo

BREZPLAČNI PREIZKUS
Aplikacijo preizkusite sami ali se odločite za DEMO predstavitev in skupaj z našim svetovalcem preverite,
kako bi rešitev delovala v vaše podjetju.
V nobenem primeru ne potrebujete kartice, je brezplačno in brez obveznosti.
REGISTRACIJA DELOVNEGA ČASA

Registrirajte delovni čas s telefonom

Mobilni telefoni omogočajo hitro in preprosto registracijo delovnega časa. Registracije lahko omejite na izbrane lokacije in tako zagotovite, da se vaši zaposleni ne registrirajo kjerkoli, ampak le na dovoljenih lokacijah.

odsotnosti z dela

Bolniške oddajte preko telefona ali spleta

Z uporabo mobilne ali spletne aplikacije lahko avtomatsko oddate in/ali potrdite različne tipe odsotnosti, kot so: bolniške, nadure in odmori. Zagotovite si avtomatska obvestila o potrditvah ali zavrnitvah vlog za odsotnosti, na interaktivnem koledarju pa spremljajte, kdo je odsoten in koliko časa in enostavno planirajte delovni čas zaposlenih. Ob koncu meseca podatke o odsotnostih uporabite za hitrejši obračun plač rez napak.

podatki za obračun plač

Obračunajte plače hitreje in brez napak

Evidence delovnega časa - npr. podatke o prisotnostih, nadurah, skrajšanem delovnem časa, bolniških in odsotnostih avtomatično pripravite in jih z enim klikom uvozite v svoj sistem za obračun plač. Z elektronskimi evidencami delovnega časa boste podatke za obračun plač pripravili bistveno hitreje in brez napak. 

Planiranje delovnega časa

Planirajte delovni čas na interaktivnem koledarju

Z nekaj kliki splanirajte izmene, prisotnosti, nadure in odsotnosti ter plan dela delite s svojimi sodelavci. Z avtomatičnimi opomniki si zagotovite zakonsko skladno planiranje in poskrbite, da bodo ustrezni zaposleni ob preveč času na pravem mestu! 

Dvignite kadrovske procese na višji nivo
Dodatne funkcionalnosti

Dvignite kadrovske procese na višji nivo

Številne fukcionalnosti Špicinih rešitev bodo kmalu postale vaš nepogrešljivi sodelavec pri vodenju zaposlenih in optimizaciji kadrovskih procesov. Enostavneje, hitreje in brez napak ter v zadovoljstvo zaposlenih boste delovni čas upravljati avtomatsko in skladno z zakonodajo. 

Modul Potni nalogi omogoča spletno in mobilno potrjevanje nalogov, dodajanje stroškov, arhiviranje in avtomatičen vnos dogodkov v evidenco delovnega časa ter zakonito poročanje (REK). VEČ 

Na voljo vam je širok nabor registratorjev: biometrična različica, registrator s štirimi tipkami prilagojeb za industrijo, kompaktna varianta ali pa manjši, prenosni terminal. VEČ 

Nadure se beležijo na podladi registriranih prihodov in odhodov z dela ter pravil za beleženje delovnega časa, ki jih nastavite sami. Nadure se izračunajo kot presežek zahtevanega števila ur. VEČ 

Špicina aplikacija ponuja podrobna poročila – dnevno stanje ur, nadure, letne dopuste in posebne odsotnosti, kršitve itd. VEČ 

Špicina aplikacija omogoča, da v realnem času preverite prisotnost zaposlenih na delovnem mestu – bodisi v pisarni ali pa na oddaljeni lokaciji. VEČ 

Za podatek o lokaciji registracije poskrbi tehnologija GPS (geolocation). Če želite, lahko registracijo omejite na izbrano lokacijo (geofencing). Tako zagotovite, da se bodo sodelavci registrirali tam, kjer želite – brez goljufanja. VEČ 

Cenik

SPICA All Hours je prilagodljiva in uporabniku prijazna rešitev za beleženje evidence delovnega časa in prisotnosti. Možnost registracije s terminali, mobilno ali spletno aplikacijo ponuja prilagodljivo rešitev za mala, srednja in velika podjetja.

Mesečno
Letno
Prihrani 14%

€3,5

na uporabnika na mesec,

zaračunano mesečno

Glavne funkcionalnosti

  • Planiranje delovnega časa
  • Registracija delovnega časa
  • Evidenca delovnega časa
  • Upravljanje odsotnosti
  • Upravljanje nadur
  • Prilagodljiv izvoz podatkov za avtomatski obračun plač
  • Prilagodljiva pravila obračuna evidence
  • Spremljanje prisotnosti v realnem času

Prilagodljive možnosti registracije

  • Mobilna aplikacija
  • Spletna aplikacija
  • Terminali za registracijo
  • Geolokacija
  • Omejevanje lokacije
  • Bluetooth žolne
  • Prilagodljiva pravila za omejitve registriranja

Integracije

  • Prilagodljiva poročila in izvozi
  • Zmogljiva analitika
  • Enostavna povezljivost z zunanjimi sistemi (HRM, ERP,…)
  • REST API
  • eBOL (razširitev)
Brezplačni preizkus

> Kreditne kartica ni potrebna

> Prekinite kadarkoli

€3

na uporabnika na mesec,

zaračunano letno

Glavne funkcionalnosti

  • Planiranje delovnega časa
  • Registracija delovnega časa
  • Evidenca delovnega časa
  • Upravljanje odsotnosti
  • Upravljanje nadur
  • Prilagodljiv izvoz podatkov za avtomatski obračun plač
  • Prilagodljiva pravila obračuna evidence
  • Spremljanje prisotnosti v realnem času

Prilagodljive možnosti registracije

  • Mobilna aplikacija
  • Spletna aplikacija
  • Terminali za registracijo
  • Geolokacija
  • Omejevanje lokacije
  • Bluetooth žolne
  • Prilagodljiva pravila za omejitve registriranja

Integracije

  • Prilagodljiva poročila in izvozi
  • Zmogljiva analitika
  • Enostavna povezljivost z zunanjimi sistemi (HRM, ERP,…)
  • REST API
  • eBOL (razširitev)
Brezplačni preizkus

> Kreditne kartica ni potrebna

> Prekinite kadarkoli

študije primerov

Kako podjetja v vaši branži uporabljajo Špico

integracije

Povežite svoje IT sisteme v učinkovito celoto

Špicine rešitve za evidenco delovnega časa preko API vmesnika ali Excel tabele povežite s svojim sistemom za obračun plač ali vodenje kadrov. Tako si zagotovite znatne časovne prihranke, plače obračunajte pravočasno obogatite svoj HR sistem z ažurnimi podatki.

Povežite svoje IT sisteme v učinkovito celoto

Brezplačni posvet s svetovalcem

  • Predstavitev aplikacije v živo
  • Odgovori na vaša vprašanja
  • Nastavitev sistema z vašimi podatki
  • 30 min
Več kot 3000 zadovoljnih strank
Več kot 3000 zadovoljnih strank
PREIZKUS BREZ SVETOVALCA