Mobilni telefoni omogočajo hitro in preprosto registracijo delovnega časa. Registracije lahko omejite na izbrane lokacije in tako zagotovite, da se vaši zaposleni ne registrirajo kjerkoli, ampak le na dovoljenih lokacijah.
Z uporabo mobilne ali spletne aplikacije lahko avtomatsko oddate in/ali potrdite različne tipe odsotnosti, kot so: bolniške, nadure in odmori. Zagotovite si avtomatska obvestila o potrditvah ali zavrnitvah vlog za odsotnosti, na interaktivnem koledarju pa spremljajte, kdo je odsoten in koliko časa in enostavno planirajte delovni čas zaposlenih. Ob koncu meseca podatke o odsotnostih uporabite za hitrejši obračun plač rez napak.
Evidence delovnega časa - npr. podatke o prisotnostih, nadurah, skrajšanem delovnem časa, bolniških in odsotnostih avtomatično pripravite in jih z enim klikom uvozite v svoj sistem za obračun plač. Z elektronskimi evidencami delovnega časa boste podatke za obračun plač pripravili bistveno hitreje in brez napak.
Z nekaj kliki splanirajte izmene, prisotnosti, nadure in odsotnosti ter plan dela delite s svojimi sodelavci. Z avtomatičnimi opomniki si zagotovite zakonsko skladno planiranje in poskrbite, da bodo ustrezni zaposleni ob preveč času na pravem mestu!
Številne fukcionalnosti Špicinih rešitev bodo kmalu postale vaš nepogrešljivi sodelavec pri vodenju zaposlenih in optimizaciji kadrovskih procesov. Enostavneje, hitreje in brez napak ter v zadovoljstvo zaposlenih boste delovni čas upravljati avtomatsko in skladno z zakonodajo.
Modul Potni nalogi omogoča spletno in mobilno potrjevanje nalogov, dodajanje stroškov, arhiviranje in avtomatičen vnos dogodkov v evidenco delovnega časa ter zakonito poročanje (REK). VEČ
Na voljo vam je širok nabor registratorjev: biometrična različica, registrator s štirimi tipkami prilagojeb za industrijo, kompaktna varianta ali pa manjši, prenosni terminal. VEČ
Nadure se beležijo na podladi registriranih prihodov in odhodov z dela ter pravil za beleženje delovnega časa, ki jih nastavite sami. Nadure se izračunajo kot presežek zahtevanega števila ur. VEČ
Špicina aplikacija ponuja podrobna poročila – dnevno stanje ur, nadure, letne dopuste in posebne odsotnosti, kršitve itd. VEČ
Špicina aplikacija omogoča, da v realnem času preverite prisotnost zaposlenih na delovnem mestu – bodisi v pisarni ali pa na oddaljeni lokaciji. VEČ
Za podatek o lokaciji registracije poskrbi tehnologija GPS (geolocation). Če želite, lahko registracijo omejite na izbrano lokacijo (geofencing). Tako zagotovite, da se bodo sodelavci registrirali tam, kjer želite – brez goljufanja. VEČ
SPICA All Hours je prilagodljiva in uporabniku prijazna rešitev za beleženje evidence delovnega časa in prisotnosti. Možnost registracije s terminali, mobilno ali spletno aplikacijo ponuja prilagodljivo rešitev za mala, srednja in velika podjetja.
> Kreditne kartica ni potrebna
> Prekinite kadarkoli
> Kreditne kartica ni potrebna
> Prekinite kadarkoli
Špicine rešitve za evidenco delovnega časa preko API vmesnika ali Excel tabele povežite s svojim sistemom za obračun plač ali vodenje kadrov. Tako si zagotovite znatne časovne prihranke, plače obračunajte pravočasno obogatite svoj HR sistem z ažurnimi podatki.