Več kot 3.000 uspešnih implementacij sistema Time&Space

Registracija delovnega časa z mobilnikom
Mobilnost

Registracija delovnega časa z mobilnikom

Telefon je nepogrešljivo orodje za vse, ki si prizadevate za večjo delovno učinkovitost ter enostavne in varne procese. Tako vodjem kot zaposlenim omogoča, da svoje delo opravijo ne glede na lokacijo ali čas. Njegovo uporabo smo razširili s funkcionalnostjo, ki vam omogoča varen in nadzorovan vstop in izstop iz stavbe.

Spica Mobile Time
Mobilna aplikacija Spica Mobile Time vam omogoča, da preko telefona ali tablice registrirate prihod na delo in svoj odhod, oddate vlogo za odsotnost z dela ter spremljate saldo porabljenega in preostalega dopusta. Vožnja do pisarne samo zaradi registracije tako ni več potrebna.
Robustna platforma za evidenco delovnega časa zaposlenih
Time&Space

Robustna platforma za evidenco delovnega časa zaposlenih

Evidenca delovnega časa z rešitvijo TIme&Space predstavlja temelj za zahtevnejše poslovne in kadrovske procese. Natančna evidenca delovnih ur je osnova za celovito planiranje in upravljanje delovnega časa ter odsotnosti zaposlenih ter pripravo podatkov za obračun plač. 

Potrjevanje odsotnosti
Elektronsko potrjevanje odsotnosti in odobritev z rešitvijo Approval Workflow bistveno skrajša in olajša postopek potrjevanja. Potrjevanje je lahko večnivojsko, za zagotavljanje hitrosti pa lahko določite nadomestne potrjevalce. Za vsako oddano vlogo se spremlja in hrani revizijska sled.
Obračun plač
Modul Payrol Integration Framework (PIF) je vez med registracijo delovnega časa in sistemom za obračun plač. PIF surove podatke iz Time&Space v skladu z vnaprej določenimi parametri obdela tako, da so pripravljeni za obračun. Avtomatska priprava podatkov prihrani vsaj tri človek dni administrativnega dela na mesec.
Potni nalogi
Modul Potni nalogi olajša pripravo potnih nalogov vlagateljem, potrjevalcem in računovodstvu. Celoten postopek od odprtja potnega naloga do priprave izplačila in temeljnice lahko sami opravite v aplikaciji ali preko telefona. O kakršnih koli zahtevah za dopolnitev vas program obvesti tudi po elektronski pošti.
Planiranje delovnega časa
Rešitev Dynamic Scheduling omogoča enostavno planiranje urnikov dela v okoljih z večizmenskim delom in več lokacijami. Vgrajeni zakonski parametri planerjem in kadrovnikom v velikih podjetjih bistveno olajšajo delo in znižajo stroške.
Poslovna analitika
Poročila Time&Space so nepogrešljiv vir za poslovodstvo in kadrovike, saj so zanesljivi podatki o kadrih osnova za nadaljnje odločanje. Pomagajo vam pri odpravljanju kršitev delovnega časa ter pri upravljanju bolniških odsotnosti, dopustov in nadur.
Integracije z ERP sistemi
Time&Space je s pomočjo integracije (povezave) avtomatično povezan z najbolj pogostimi ERP / računovodskimi programi, kot so SAP, Navision, Pantheon, Vasco. Povezava omogoča avtomatičen izbor vrst plačil na podlagi registriranih ur v sistemu Time&Space, kar posledično odpravlja vse napake in pospeši proces priprave plač.
Tehnologija

Evidenca delovnega časa v oblaku

Podjetja, ki iščejo preprosto rešitev, se spogledujejo z našimi rešitvami za evidenco delovnega časa v oblaku. V prid oblačnim rešitvam govorijo minimalni začetni kapitalski vložki, hitrejša implementacija, redne posodobitve programske opreme in zagotovljeno vzdrževanje sistema. Z mislijo na vse, ki želite preprosto, a učinkovito rešitev, smo razvili aplikacijo za beleženje delovnega časa v oblaku All Hours in aplikacijo za upravljanje s časom na projektih My Hours.

Enostavna evidenca delovnega časa na različnih lokacijah

Enostavna evidenca delovnega časa na različnih lokacijah

Spletna aplikacija All Hours omogoča enostavno beleženje delovnega časa na mobilni napravi, poleg tega pa zaposlenega z opomnikom opozori, naj zabeleži prihod, malico ali odhod z delovnega mesta. V profilu vsakega zaposlenega je z GPS koordinatami določeno, na katerih lokacijah se lahko registrira, vsaka registracija pa vsebuje podatek o GPS koordinatah. Tako je zagotovljeno korektno beleženje delovnega časa.

Pregledno upravljanje časa po projektih

Pregledno upravljanje časa po projektih

Spletna aplikacija My Hours je orodje za spremljanje porabljenega časa po projektih. Preko spletne ali mobilne aplikacije lahko beležite čas po individualnih nalogah in projektih. Prednost aplikacije My Hours je prav v oblačni tehnologiji, ki omogoča vpisovanje ur na enem mestu za vse člane projektne ekipe. Nastavite lahko različne načine obračunavanja porabljenega časa ter izvozite poročila po različnih kriterijih.

30 +
let uspešnega poslovanja
30 +
držav s sistemom Time&Space
3.000 +
implementacij Time&Space
1.000.000
zadovoljnih uporabnikov
Oprema

Registratorji delovnega časa

S svojo izjemno kompaktnostjo in čisto oblikovno zasnovo predstavljajo terminali enostaven, eleganten in cenovno ugoden uporabniški vmesnik za registracijo prisotnosti na delovnem mestu.

Zone Touch

Zone Touch

Registracijski terminal z OS Linux, ki podpira večino RFID kartičnih tehnologij. Kontrolo pristopa lahko upravljate preko razširitve z Zone Door I/O.

Preberite brošuro
Zone Touch FP

Zone Touch FP

Biometrični registracijski terminal z OS Linux, ki omogoča registracijo s prstnim odtisom, podpira pa tudi večino RFID kartičnih tehnologij. Kontrolo pristopa lahko upravljate preko razširitve z Zone Door I/O.

Preberite brošuro
Zone Touch KB

Zone Touch KB

Registracijski terminal z OS Linux omogoča priklop zunanje tipkovnice in podpira večino RFID kartičnih tehnologij. Primeren za industrijska okolja, kjer zaposleni uporabljajo rokavice. 

Preberite brošuro
Android Time Terminal

Android Time Terminal

MATT je prenosni registracijski terminal z OS Android. Primeren je zlasti za manjše ali začasne lokacije.

Preberite brošuro
Študije primerov

Time&Space pri naših strankah

Uspešno zaključeni projekti in zadovoljne stranke dokazujejo, da so naše rešitve usmerjene v izpolnjevanje vaših zahtev po vedno boljšem poslovanju.

Z integracijo sistema Time&Space s sistemom za obračun plač v IT oddelku vsak mesec prihranimo 4 človek/dni.

V Prvi osebni zavarovalnici so se odločili za vpeljavo sistema Time&Space z modulom za elektronsko potrjevanje odsotnosti ter integracijo s sistemom za obračun plač. Pripravljeno imajo tudi infrastrukturo za video nadzor. Po letu in pol uporabe ugotavljajo, da so se zaposleni na nov sistem brez težav privadili, z integracijo s sistemom za obračun plač pa prihranijo tri do štiri človek dni na mesec, ki so jih prej porabili za pripravo podatkov ter vnašanje sprememb in popravkov.

Time&Space so izbrali zaradi vrhunske arhitekture in odprtih možnosti glede integracije z najrazličnejšimi sistemi.

V Nomagu so iskali napredno rešitev za registracijo delovnega časa, ki bo obvladovala raznolikost delovnega časa glede na različna delovna mesta in bo zmožna tesne integracije z večjimi obstoječimi zalednimi sistemi in poslovnimi aplikacijami.

Mesečno pri upravljanju delovnega časa zaposlenih prihranijo 40 ur.

Zaposleni v VDC Tončke Hočevar imajo skoraj unikatne urnike, veliko je posebnosti pa tudi podaljšanega dela in nadur. Sistem mora vse to upoštevati, saj je področje beleženja in planiranja delovnega časa res kompleksno.

Kaj lahko v Špici storimo za vas?

Vsaka stranka ima svoje želje in zahteve. Skupaj lahko poiščemo pravo rešitev, s katero boste dosegli svoje cilje in ne presegli finančnih okvirjev.

Želim termin za sestanek