Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Oglejte si široko ponudbo tiskalnikov, čitalcev, RFID kartic in potrošnega materiala priznanih svetovnih proizvajalcev.
Vodenje hotelskega osebja je svojevrsten izziv. Izmensko delo, nihanja v prisotnosti in odsotnosti zaposlenih ter kompleksnost potreb otežujejo načrtovanje urnikov. Poleg tega morajo vodje hotelov zagotoviti delovni čas v skladu z delovno zakonodajo, da se izognejo morebitnim pravnim težavam. Špica ima rešitev, ki je bila razvita prav za takšne izzive.
Glede na vedno večji pritisk konkurence v hotelirstvu, postaja učinkovito razporejanje osebja ključnega pomena za uspeh. Programsko orodje Dynamic Scheduling je prilagojena rešitev, ki vam pomaga pripravljati razporede dela in urnike na učinkovit način.
Prednastavite vaše rutinske urnike ter norme dela. Potrdite zakonske omejitve in interna pravila o delovnem času. Ob pripravi razporedov dela vas sistem samodejno opozori, če vaš razpored ni v skladu s pravili, ki se jih nastavili. To zagotavlja pravično obravnavo vseh zaposlenih in zaščito njihovih pravic. Poleg tega pa je na voljo še mnogo drugih funkcionalnosti, o katerih si lahko več preberete preko spodnje povezave.
Uvedba programa Dynamic Scheduling je preprosta in zahteva le nekaj korakov. Na delavnici se podrobno določi parametre in nastavitve sistema, kar zagotavlja, da bo sistem popolnoma usklajen z vašim poslovnim modelom. Nastavitve in implementacijo rešitve izvedemo ob prisotnosti naročnika in ekipe planerjev, ki bo rešitev uporabljala pri svojem vsakodnevnem delu.
Spoznajte kako lahko Špicine rešitve za hotelirstvo izboljšajo zadovoljstvo vaših gostov in motivirajo vaše zaposlene.
Pustite nam vaš kontakt in poklicali vas bomo v najkrajšem možnem času.
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.