Ne spreglejte  •  Vabljeni na interaktivno delavnico:"9 korakov do zakonitih evidenc delovnega časa", 14.02.23, od 09:00 - 13:00 ure => Prijavite se   
Choose languageLanguage
Evidenca delovnega časa

Še vedno beležite delovni čas v Excelu?

Ne zapravljajte časa z beleženjem delovnega časa z Excel preglednicami. Beležite delovni čas avtomatsko, s pomočjo telefona, registratorja ali spletne aplikacije in stopite na varno stran zakona. 

Webinar "Kako učinkovito upravljati z delovnim časom" si lahko ogledate na povezavi.

Od Excela do avtomatične evidence delovnega časa

Avtomatično beleženje delovnega časa in priprava podatkov za obračun plač v Excelu ni mogoča. S pomočjo aplikacije zagotovite, da bo evidenca delovnega časa vedno točna, digitalno arhivirana, verodostojna in pripravljena za obračun plač, kot taka pa skladna z zakonom. 

Od Excela do avtomatične evidence delovnega časa
Preprosto beleženje delovnega časa

Preprosto beleženje delovnega časa

Mobilna aplikacija zaposlene ob prihodu na določeno lokacijo samodejno opomni, naj registrirajo prihod na delo, kar vam bo prihranilo težave pri uvajanju novincev.

Preprosta sta tudi uporaba fizičnega registratorja in registracije prihoda na spletu, zato bodo tudi zaposleni, ki niso tehnično vešči, brez posebnih usposabljanj zlahka registrirali svoje prihode in odhode z dela.

Če kateri od zaposlenih pozabi registrirati svoj prihod, lahko to stori ročno in počaka na odobritev ali zavrnitev s strani vodstva.

 Neomejeno število kategorij delovnega časa

Neomejeno število kategorij delovnega časa

Beleženje delovnega časa lahko s prilagodljivimi pravili za izračun prilagodite potrebam svojega podjetja. Nadure, nočno ali dopoldansko delo, izmene, nega, skrajšan delovni čas in druge oblike delovnega časa, značilne za vaše podjetje, se izračunajo samodejno na podlagi pravil, ki jih izberete sami. Tipične kategorije so že prednastavljene, kot na primer: prazniki in dela proste dneve, dopusti, bolniške odsotnosti, pravilo malice, delo od doma, dnevni plan ur, pravilo obveznega časa itd.

Avtomatizirajte in poenostavite obračun plač

Avtomatizirajte in poenostavite obračun plač

Vsaka registracija prihoda in odhoda ima točen časovni žig. Špicina aplikacija samodejno izračuna plačane ure, nadure, čas za malico, odsotnosti in druge kategorije delovnega časa, pri čemer upošteva čas prihoda in nastavljena pravila za izračun.

Pozabite na ročno vnašanje in zamudne postopke, ki ste jih vajeni v vašem podjetju. Enostavno izvozite evidence delovnega časa ter zagotovite natančen obračun plač in skladnost s predpisi. 

Testirajte rešitev. Brezplačno 14 dni.

Testiranje rešitve je neobvezujoče in zanj ne potrebujete kreditne kartice, rezervirate pa si lahko tudi termin za brezplačno predstavitev našega tehničnega svetovalca.