S pomočjo interaktivnega koledarja planirajte delovni čas, odsotnosti, izmene in razvrščajte sodelavce med oddelki ter delite plan dela s svojo ekipo. Enostavno, pregledno in v skladu z zakonodajo.
Pohitri in poenostavi proces planiranja, saj omogoča dinamično razporejanje urnikov, enostaven vpogled in tiskanje ter pošiljanje urnikov.
Omogoča planiranje glede na realne delovne potrebe, kar znižuje stroške in dviguje produktivnost zaposlenih.
Enostavno obveščanje in samostojno vnašanje sprememb s strani zaposlenih pozitivno vpliva na zavzetost zaposlenih in zmanjšuje absentizem.
Avtomatična opozorila občutno zmanjšajo število napak pri planiranju, saj se sprožijo v primeru neupoštevanja zakonskih omejitev in odstopanj od planiranega urnika.
Vodje lahko prihajajoče odsotnosti preverijo kar v koledarju, kjer je jasno razvidno, kdo bo odsoten in kdaj, in kjer lahko potrdijo ali zavrnejo čakajoče prošnje za odsotnost z dela.
Zaposleni v aplikaciji in po elektronski pošti prejmejo obvestilo o odobritvi ali zavrnitvi. Tako so vsi udeleženi vedno na tekočem, celoten postopek pa je povsem jasen in pregleden.
Pravi ljudje na pravem mestu ob pravem času – brezčasna definicija, na kateri sloni Špicina aplikacija za načrtovanje delovnega časa. Vsako delovno mesto ima svoje potrebe in pridejo dnevi, ko morda ne morete zagotoviti dovolj osebja. Aplikacija vam omogoča enostavno premestitev med enotami in vzpostavitev kakovostne storitve.
Aplikacija samodejno prepozna dopoldansko, popoldansko in nočno izmeno ter obračuna ustrezne dodatke in nadure.
Za natančno obračunavanje plač se na naš sistem zanašajo mnoga proizvodna in gostinska podjetja.
Dodano vrednost v tovrstni avtomatizaciji pa so prepoznala tudi manjša podjetja s preglednejšimi dopoldanskimi in popoldanskimi izmenami, kot so domače trgovine, frizerski saloni in restavracije
Rezervirate si termin za brezplačno predstavitev aplikacije za planiranje delovnega časa, ki jo bo izvedel Špicin tehnični svetovalec.
Vodje lahko preverijo urnike svojih zaposlenih in jih po potrebi spremenijo kar v koledarju.
Ni vam treba načrtovati vsakega dneva vnaprej, saj lahko namesto vas to samodejno naredi aplikacija. Vodje vskočijo le po potrebi, kadar so potrebne spremembe.
Včasih je treba za pravilne podatke o obračunu plač spremeniti pretekle delovne dni. Morda boste morali poskrbeti, da se dan odsotnosti obračunava drugače od krajše izmene na isti dan.
Če urnik spremenite za nazaj, bo Špicina aplikacija na podlagi posodobljenega delovnega časa ponovno izračunala vse dodatke in podatke za zaposlenega.
Vse takšne primere preprosto poiščete v koledarju in zamenjate urnika dveh zaposlenih, nato pa se posvetite pomembnejšim opravilom.
Aplikacija obračuna vse plačane ure, plačane odsotnosti in dodatke, kot sta dodatek za nadure in nočno delo. Tako so vsi podatki, ki jih potrebujete za obračun plač, vedno pri roki.
Pravila za izračun dodatkov se uporabijo samodejno ali kot določi vaše vodstvo.
Vsi podatki o delovnem času so na voljo kot evidence delovnega časa, ki jih lahko prilagodite vašim potrebam in izvozite za obračun plač in poročanje
Preberite o ostalih funkcionalnostih naše rešitve za registracijo in evidenco delovnega časa.