Ne spreglejte  •  Brezplačni webinar: Kako učinkovito upravljati z delovnim časom, 15.12.2020 ob 9:00 uri. Vabljeni >> 
   
Choose languageLanguage

Skrajšan delovni čas (SDČ)

Skrajšan delovni čas (SDČ) je programska razširitev sistema Time&Space, ki izboljša
evidenco delovnega časa v vašem podjetju. Omogoča avtomatičen vnos ur skrajšanega delovnega časa in obračun višine subvencije.

Skrajšan delovni čas (SDČ)
Time&Space modul

Skrajšan delovni čas (SDČ)

Vpeljava skrajšanega delovnega časa prinaša spremembe pri planiranju delovnih ur, vodenju evidence delovnega časa in odsotnosti ter pri pripravi podatkov za obračun plač. Z modulom Time&Space SDČ lahko avtomatizirate vnos ur rednega in skrajšanega dela, vodite evidenco odsotnosti in si zagotovite avtomatično pripravo podatkov za obračun plač.

Vsebine za lažjo vpeljavo skrajšanega delovnega časa

Na enem mestu smo zbrali navodila za vpeljavo skrajšanega delovnega časa v sistem Time&Space, zakonodajne vidike in odgovore na pogosta vprašanja. Tako ne boste zgrešili nobene pomembne informacije vezane na skrajšan delovni čas.

Odgovori na pogosta vprašanja

Skrajšan delovni čas

V sodelovanju s pravno svetovalko, specialistko za delovno pravo, smo za vas pripravili pregled najpogostejših vprašanj in odgovorov vezanih na skrajšan delovni čas. Vprašanja in odgovore bomo sproti posodabljali. V primeru, da imate vprašanje, nam ga posredujete preko obrazca in poskušali bomo v kratkem odgovoriti.

Vas zanima vpeljava modula SDČ?


Želim izvedeti več