Špica podpora

Pomoč na vsakem koraku

Naša ekipa za pomoč uporabnikom vam je na voljo vsak delovni dan med 8:00 in 16:00. Ponujamo tudi pogodbo za vzdrževanje, ki vam zagotavlja pravico do prednostne podpore. 

Oddaljena pomoč uporabnikom

Za pomoč uporabnikom se bo naša podporna ekipa priključila na vaš računalnik in tako hitro uredila težave.

Začnite oddaljeno sejo
Dokumentacija

S klikom na gumb boste dostopali do: splošnih pogojev vzdrževalne pogodbe, cenika storitev, obrazca eRačuni in do garancijske izjave.

Dostopite do dokumentacije
Servis

Za popravila oziroma servisiranje opreme Zebra je pooblaščen Špica servis MODUL center, Blatnica 12, IOC Trzin 1236.
Za dodatne informacije nas pokličite na 01 568 08 30 ali nam pošljite e-sporočilo na podpora@spica.com

Zahtevek za pomoč

Obstoječi uporabniki sistema Time&Space zahtevek za pomoč najlažje oddate preko našega Portala za uporabnike. Na portalu lahko tudi vedno spremljate, kako rešujemo vaš zahtevek in imate vpogled v zgodovino preteklih zahtevkov.

Oddajte zahtevek
RAZISKAVA - ZADOVOLJSTVO S TEHNIČNO PODPORO

Kaj o nas menijo naše stranke?

Zadovoljstvo naših strank s Špicino tehnično podporo merimo že od leta 2013. Prejeli smo več kot 2.300 odgovorov, mnenj in tudi predlogov za izboljšave. 

Odstotek strank, zadovoljnih z odzivnim časom 93%
Odstotek strank, zadovoljnih s Špicinim osebjem 97%
Odstotek strank, zadovoljnih s hitrostjo odprave težave 92 %

Kaj pravijo naše stranke?

“Stvari vedno uredimo brez dolgega čakanja, hvala vam!”

Lučka Miklič

Slovenska filharmonija

“Po izkušnjah s tehniki iz različnih podjetij so Špicini mojstri in njihova podpora v ozadju v vrhu “piramide” kar se tiče odzivnosti, ustrežljivosti, strokovnosti ter komunikacije. Se vidi, da imate proces okoli skrbi za stranke kar lepo urejen ... kar tako naprej!”

Andrej Novak

Vzajemna d.v.z.

Zelo smo zadovoljni z vašimi programi in s servisno storitvijo. Želimo si le, da se odzivnost in kooperativnost v bodoče ne bosta spremenili.”

Branka Podgrajšek

Baumüller Dravinja d.o.o.