Izpad sistema je nepredvidljiv in nezaželen dogodek, ki se ne dogaja pogosto, a se je nanj potrebno dobro pripraviti in ga, če je le možno, celo preprečiti. Zagotovite si prioritetno obravnavo, saj je hitrost odziva ključna za uspešno reševanje incidenta.
Naša ekipa za pomoč uporabnikom vam je na voljo vsak delovni dan med 8:00 in 16:00. Ponujamo tudi pogodbo za vzdrževanje, ki vam zagotavlja pravico do prednostne podpore.
Za pomoč uporabnikom se bo naša podporna ekipa priključila na vaš računalnik in tako hitro uredila težave.
Začnite oddaljeno sejoS klikom na gumb boste dostopali do: splošnih pogojev vzdrževalne pogodbe, cenika storitev, obrazca eRačuni in do garancijske izjave.
Dostopite do dokumentacije»Servis opreme proizvajalca Zebra izvaja Špica Modul center v Trzinu. Prevzem in izdaja opreme za servis je na naslovu: Špica Modul center, Blatnica 12, Trzin, tel: 01 562 10 66. V primeru kakršnihkoli vprašanj smo na voljo na podpora@spica.com.«
Obstoječi uporabniki naših sistemov zahtevek za pomoč najlažje oddate preko našega Portala za uporabnike. Na portalu lahko tudi vedno spremljate, kako rešujemo vaš zahtevek in imate vpogled v zgodovino preteklih zahtevkov.
Oddajte zahtevekZadovoljstvo naših strank s Špicino tehnično podporo merimo že od leta 2013. Prejeli smo več kot 2.300 odgovorov, mnenj in tudi predlogov za izboljšave.
“Stvari vedno uredimo brez dolgega čakanja, hvala vam!”
“Po izkušnjah s tehniki iz različnih podjetij so Špicini mojstri in njihova podpora v ozadju v vrhu “piramide” kar se tiče odzivnosti, ustrežljivosti, strokovnosti ter komunikacije. Se vidi, da imate proces okoli skrbi za stranke kar lepo urejen ... kar tako naprej!”
Zelo smo zadovoljni z vašimi programi in s servisno storitvijo. Želimo si le, da se odzivnost in kooperativnost v bodoče ne bosta spremenili.”