Za vzpostavitev oddaljene seje potrebujete kodo.
Stranke s podpisano vzdrževalno pogodbo jo dobite s klicem na +386 1 568 08 00,
oziroma, če pošljete e-sporočilo na podpora@spica.com.
Izpad sistema je nepredvidljiv in nezaželen dogodek! Pomembno je, da se na incident dobro pripravite in hitro odzovete. V videu si oglejte, kako vam Špicina tehnična podpora koristi takrat, ko jo najbolj potrebujete
Prevzem in izdaja Zebre opreme za servis je na naslovu Špica International, d.o.o., Pot k sejmišču 33, Ljubljana. Kontakt za servis Zebra opreme: Jernej Seliškar, tel: 051 611 979, jernej.seliskar@spica.com
Obstoječi uporabniki naših sistemov zahtevek za pomoč najlažje oddate preko našega Portala za uporabnike. Na portalu lahko tudi vedno spremljate, kako rešujemo vaš zahtevek in imate vpogled v zgodovino preteklih zahtevkov.
Oddajte zahtevekZadovoljstvo naših strank s Špicino tehnično podporo merimo že od leta 2013. Prejeli smo več kot 2.300 odgovorov, mnenj in tudi predlogov za izboljšave.
“Stvari vedno uredimo brez dolgega čakanja, hvala vam!”
“Po izkušnjah s tehniki iz različnih podjetij so Špicini mojstri in njihova podpora v ozadju v vrhu “piramide” kar se tiče odzivnosti, ustrežljivosti, strokovnosti ter komunikacije. Se vidi, da imate proces okoli skrbi za stranke kar lepo urejen ... kar tako naprej!”
Zelo smo zadovoljni z vašimi programi in s servisno storitvijo. Želimo si le, da se odzivnost in kooperativnost v bodoče ne bosta spremenili.”