Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Za vzpostavitev oddaljene seje potrebujete kodo.
Stranke s podpisano vzdrževalno pogodbo jo dobite s klicem na +386 1 568 08 00,
oziroma, če pošljete e-sporočilo na podpora@spica.com.
Izpad sistema je nepredvidljiv in nezaželen dogodek! Pomembno je, da se na incident dobro pripravite in hitro odzovete. V videu si oglejte, kako vam Špicina tehnična podpora koristi takrat, ko jo najbolj potrebujete
Prevzem in izdaja Zebre opreme za servis je na naslovu Špica International, d.o.o., Pot k sejmišču 33, Ljubljana. Kontakt za servis Zebra opreme: Jernej Seliškar, tel: 051 611 979, jernej.seliskar@spica.com
Obstoječi uporabniki naših sistemov zahtevek za pomoč najlažje oddate preko našega Portala za uporabnike. Na portalu lahko tudi vedno spremljate, kako rešujemo vaš zahtevek in imate vpogled v zgodovino preteklih zahtevkov.
Zadovoljstvo naših strank s Špicino tehnično podporo merimo že od leta 2013. Prejeli smo več kot 2.300 odgovorov, mnenj in tudi predlogov za izboljšave.
“Stvari vedno uredimo brez dolgega čakanja, hvala vam!”
Slovenska filharmonija
“Po izkušnjah s tehniki iz različnih podjetij so Špicini mojstri in njihova podpora v ozadju v vrhu “piramide” kar se tiče odzivnosti, ustrežljivosti, strokovnosti ter komunikacije. Se vidi, da imate proces okoli skrbi za stranke kar lepo urejen ... kar tako naprej!”
Vzajemna d.v.z.
Zelo smo zadovoljni z vašimi programi in s servisno storitvijo. Želimo si le, da se odzivnost in kooperativnost v bodoče ne bosta spremenili.”
Baumüller Dravinja d.o.o.
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.