Najbolj razširjen sistem za popis osnovnih sredstev v Sloveniji

Številne funkcionalnosti za optimalen popis osnovnih sredstev
Funkcionalnosti

Številne funkcionalnosti za optimalen popis osnovnih sredstev

Frontman FIND je aplikativni posrednik med prenosnim terminalom in računovodskim ali ERP programom. Zagotavlja hiter in natančen elektronski popis osnovnih sredstev po nahajališčih, stroškovnih mestih, zadolženih osebah in serijskih številkah.

Hiter in natančen popis
Sprotni rezultati popisa omogočajo urejanje podatkov v realnem času. Na voljo je natančen pregled nad osnovnimi sredstvi, podatke pa lahko enostavno filtrirate ali izvozite v MS Excell.
Hkratno delo več popisovalcev
Število uporabnikov ni omejeno, popis pa je mogoče opraviti tudi z mobilnikom. Natančne informacije o uporabnikih in o osnovnih sredstvih, ki so jih popisali, uporabite pri pripravi zapisnika inventure.
Povezava z večino računovodskih programov
Frontman FIND je skladen z večino računovodskih programov in podpira enostaven prenos podatkov v sisteme ERP.
Natančna zgodovina popisa
Na enostaven način lahko spremljate zgodovino vseh popisov, ki so se izvedli na enem osnovnem sredstvu.
Osnovna sredstva lahko tudi fotografirate
S fotografijo uporabniki lažje ocenijo stanje osnovnih sredstev in si na ta način olajšajo proces odpisovanja.
Napreden poročilni sistem in statistika
Ločena poročila za vsak popis in izvoz v MS Excel.
Demo okolje

Spoznajte Frontman FIND v živo!

Frontman FIND vsebuje vse, kar potrebujete za učinkovit elektronski popis osnovnih sredstev. Zato predlagamo, da rešitev Frontmam FIND preizkusite še sami in si tako zagotovite najbolj verodostojno mnenje.

Naročite brezplačen preizkus  aplikacije

Naročite brezplačen preizkus aplikacije

Vabimo vas, da se o delovanju aplikacije Frontman FIND prepričate tudi sami. Kliknite na spodnjo povezavo in pridobite brezplačen 14-dnevni dostop. Na vašo željo se lahko dogovorimo tudi za prikaz delovanja aplikacije v živo.

Video prikaz delovanja rešitve

Video prikaz delovanja rešitve

V kratkem video posnetku smo opisali ključne funcionalnosti aplikacije Frontman FIND in izpostavili glavne prednosti uporabe v primerjavi s klasičnimi metodami popisa osnovnih sredstev.

Zakaj je Frontman FIND prava izbira?

1
Najbolj razširjen sistem za popis osnovnih sredstev v Sloveniji
500 +
uspešno opravljenih namestitev
30 +
let izkušenj
10 +
strokovnjakov v razvoju
Za natančen in hiter popis osnovnih sredstev brez napak
OPIS REŠITVE

Za natančen in hiter popis osnovnih sredstev brez napak

Frontman FIND je rešitev, ki temelji na uporabi črtne kode. Osnovna sredstva in nahajališča označite z nalepkami s črtnimi kodami, ki jih pri popisovanju enostavno odčitavate. Vaša inventura bo tako bistveno hitrejša in preglednejša.

Oprema

Oprema za popis osnovih sredstev

Izboljšajte učinkovitost popisa z naprednimi čitalci, tehnološko dovršeni tiskalniki ter cenovno ugodnim potrošnim materialom.

Prenosni terminali

Prenosni terminali

Napredni prenosni terminali omogočajo učinkovitejši popis, saj jih lahko namestite na različne lokacije. Omogočajo branje črtne kode ali RFID značk.

Kupite v spletni trgovini
Čitalci črtne kode

Čitalci črtne kode

Različni tipi čitalcev črtne kode omogočajo hitrejši popis, saj se z njimi lahko enostavno premikate med osnovnimi sredstvi.

Kupite v spletni trgovini
Tiskalniki nalepk

Tiskalniki nalepk

Omogočamo nakup ali najem vrhunskih termičnih tiskalnikov nalepk vodilnih svetovnih proizvajalcev. Zagotavljamo servis, podporo in dobavo potrošnega materiala.

Kupite v spletni trgovini
Potrošni material

Potrošni material

Omogočamo nakup nalepk in ribonov za vse vrste tiskalnikov in čitalcev v naši ponudbi. 

Kupite v spletni trgovini
Študije primerov

Kaj pravijo naše stranke?

Uspešno zaključeni projekti in zadovoljne stranke dokazujejo, da so naše rešitve usmerjene v izpolnjevanje vaših zahtev po vedno boljšem poslovanju.

»Popis s terminali poteka hitreje – imamo dva terminala, eden je v rabi, drugi se polni, ekipe popisne komisije se lahko nemoteno menjajo, naslednje jutro pa imamo že vse podatke.« Bojan Mlakar, namestnik predsednika popisne komisije.

Uprava občine Kamnik upravlja s približno 200 nahajališči ter 4.500 osnovnimi sredstvi, ki se nahajajo na različnih deloviščih. Veliko število lokacij in osnovnih sredstev predstavlja izziv predvsem z vidika usklajevanja popisnih komisij ter zbiranja podatkov na enem mestu. Z rešitvijo Frontman Find so optimizirali celoten popisni proces.

Zaradi zamudnosti inventure in potrebe po točnih inventurnih rezultatih (več kot 10.000 osnovnih sredstev) so se v Elektru Ljubljana odločili, da inventuro osnovnih sredstev ustrezno informacijsko podprejo in uvedejo črtno kodo.

Elektro Ljubljana opravlja poslovanje na številnih geografsko razpršenih lokacijah, kjer ima več kot 10.000 svojih osnovnih sredstev. Zaradi velike količine je obvladovanje osnovnih sredstev zelo zahtevno, njegova učinkovitost pa v veliki meri odvisna od tehnološke podpore.

Po uvedbi rešitve Frontman FIND se je hitrost popisa osnovnih sredstev povečala za 10-krat. Informacijska podpora popisu osnovnih sredstev Leku zagotavlja visoko storilnost popisovalcev in kakovostnejše upravljanje osnovnih sredstev. 

Obvladovanje materialnih sredstev je v tako velikem podjetju, kot je Lek, izredno zahtevno, njegova učinkovitost pa je v veliki meri odvisna od tehnološke podpore ter organizacije popisovalcev pri letnih inventurah. Od leta 2002 Lek prek celotnega podjetja in hčerinskih družb za popis osnovnih sredstev uporablja Špicino rešitev. 

Kaj lahko v Špici storimo za vas?

Vsaka stranka ima svoje želje in zahteve. Skupaj lahko poiščemo pravo rešitev, s katero boste dosegli svoje cilje -
in ne presegli finančnih okvirjev.

Želim termin za sestanek