NE SPREGLEJTE  •  🚀 Vabljeni na brezplačni webinar "Kako narediti oskrbovalno verigo ZELENO", 15.5.24 od 9.00 - 09.45 ure => REGISTRIRAJTE SE  
Choose languageLanguage
Novica

All Hours poletne novosti: Nove funkcionalnosti za še večjo učinkovitost

All Hours poletne novosti: Nove funkcionalnosti za še večjo učinkovitost
 
4 minutno branje
Datum
28/09/2023

Poletja je konec in večina nas je že v polnem delovnem tempu. V razvojni ekipi Špice pa smo imeli pestro dogajanje tudi čez poletje, saj smo za vas pripravili večjo posodobitev rešitve za evidenco delovnega časa v oblaku All Hours.

Posodobitev prinaša vrsto naprednih funkcionalnosti in izboljšav, ki vam bodo olajšale vsakodnevne naloge povezane z evidenco delovnega časa ter še dodatno izboljšale vašo produktivnost.

Poglejmo si glavne posodobitve.

1. Poenostavljeno upravljanje registracij in odsotnosti preko koledarskega pogleda

Ena večjih posodobitev je možnost izbire več polj naenkrat v koledarskem pogledu, podobno kot lahko izberemo več celic v Excelu. Ta funkcionalnost močno poenostavi in pohitri administracijo evidence delovnega časa za več dni in/ali zaposlenih naenkrat.

Administratorji lahko enostavno izberejo večje število zaposlenih in/ali koledarskih dni ter vnesejo prisotnosti ali odsotnosti za vsa izbrana polja naenkrat oziroma izvedejo druge prilagoditve evidence delovnega časa. Po domače, sedaj je možno urejanje tudi »na veliko«.

Primer uporabe bi bil, da gre pet sodelavcev na službeno potovanje za tri dni. V aplikaciji se lahko enostavno z miško izbere sodelavce in dni, ter posodobi evidenco s službeno potjo.

undefined

 2. Nove možnosti pri konfiguraciji števcev v povezavi s prazniki

Števci po meri z novo posodobitvijo omogočajo nastavitev, kako se štejejo in obračunajo prisotnosti in odsotnosti glede na to na kateri dan je praznik. Števce je torej možno prilagoditi glede na to, ali je praznik na vikend ali ne. Primer uporabe bi bil obračun posebnega dodatka, če mora zaposleni delati na dan, ko je obenem vikend in praznik.

S tem je dosežena bistveno večja prilagodljivosti sistema glede na individualne potrebe podjetij, prav tako pa večja kontrola in izboljšana natančnosti pri izračunu različnih vrst delovnih ur.

Napredne konfiguracije števcev, ki lahko pokrijejo mnogo različnih scenarijev in načinov obračuna prisotnosti in odsotnosti ter posledično plač, so ena največjih prednosti in zmogljivosti rešitve Špica All Hours.

3. Druge posodobitve in izboljšave

  • Poenostavljena integracija z API ključem: Poletna posodobitev dodatno poenostavlja integracijo Špica All Hours z drugimi orodji. V aplikaciji lahko sedaj enostavno generirate in uporabite API ključ. S tem je zagotovljena hitrejša povezljivost rešitve in še lažja uporaba v kombinaciji z drugimi orodji. 
  • Dodatne možnosti pri omejevanju lokacije za registracijo: Izboljšana je možnost kontrole nad lokacijo registracije. Poleg tega, da se lahko uporabnik lahko registrira kjerkoli ali samo na določenih lokacijskih točkah določenih v sistemu, je sedaj možno posameznega uporabnika omejiti samo na izbrane lokacijske točke. Primer v praksi bi bil, da se lahko določen zaposleni registrira zgolj v točno določeni fizični trgovini zaposlovalca.
  • Obveščanje o manjkajočih vnosih v evidenco: V primeru, da uporabnik odda manjkajočo registracijo za nazaj, se lahko nastavi, da je o vnosu obveščen njegov vodja. Seveda je možno v aplikaciji tudi nastaviti, da vnosi za nazaj niso možni, morajo biti odobreni ali pa ima uporabnik povsem proste roke. 
  • Prikaz delnih odsotnosti v koledarju: Ob odobreni vlogi za odsotnost uporabnik sistema dobi tudi priponko, ki jo lahko uvozi v Outlook ali Gmail z namenom prikaza odsotnosti v koledarju. Z novo posodobitvijo se z uvozom prikažejo tudi delne odsotnosti točno po urah (od – do). 
  • Možnost vpogleda lokacije v dnevniku dogodkov: Administratorji z ustreznimi pravicami imajo v pregledu dnevnika dogodkov sedaj tudi vpogled v lokacijo registracije določenega časovnega dogodka. 
  • Izboljšana poročila v primeru službenih izhodov: Aplikacija vam omogoča izpis Poročila o prvem prihodu in zadnjem odhodu za zaposlene oziroma uporabnike sistema. To poročilo sedaj vključuje tudi plačane odhode (npr. obisk stranke pred prihodom v pisarno), kar zagotavlja še bolj natančno stanje prvih prihodov in zadnjih odhodov.

Več (v angleščini): https://changelog.allhours.com/

Z najnovejšo posodobitvijo naše rešitve želimo zagotoviti še bolj napreden, a obenem uporabnikom prijazen sistem za evidenco delovnega časa. Prav tako smo po PDCA ciklu zavezani k nenehnim izboljšavam in že aktivno delamo na prihajajočih nadgraditvah.