Choose languageLanguage
Blog

Top 5 dosežkov v letu 2022 - Kaj smo dosegli in kako smo postali še boljši?

Špica Top 5 dosežkov 2023
 
6 minutno branje
Datum
04/01/2023

Konec vsakega leta si vzamemo nekaj časa za refleksijo ter analizo, kaj smo dosegli v preteklem letu in kateri so naši glavni strateški cilji za prihodnje leto. Takšen razmislek nam pomaga osvetliti, na katere dosežke smo najbolj ponosni, pa tudi, kje se lahko še izboljšamo in delamo bolje.

Glavni uvidi takšne refleksije predstavljajo tudi pomembne vhodne podatke pri dveh metodah vodenja, ki jih v Špici že več let s pridom uporabljamo. 

Prva je metoda OKR (Cilji in ključni rezultati), s katero si postavljamo letne in četrtletne cilje, druga cikel PDCA (Planiranje, Izvedba, Preverjanje, Ukrepanje), ki nas žene k nenehnemu izboljševanju.

Mimogrede, v začetku leta 2023 bomo podrobneje pojasnili, kako uporabljamo cikel PDCA za nenehne izboljšave, zato se obvezno naročite na naše e-novice.

Ne dvomimo, da sta nam obe metodi (OKR in PDCA) pomagali do največjih prebojev v preteklem letu. 

Prav tako nas obe metodi ženeta k zagotavljanju najboljših rešitev za naše stranke, boljših programov za naše mednarodne partnerje ter unikatnega delovnega okolja za naše zaposlene.

Torej, tukaj so – naši največji dosežki leta 2022:

1. Med najboljšimi ponudniki v Gartnerjevem vodiču na področju Upravljanja s človeškimi viri (med stotinami globalnih konkurentov)

Gartner vsako leto objavi vodič na področju rešitev Upravljanja s človeškimi viri (»Workforce management«) v katerem zajame ključne ugotovitve, priporočila in najboljše ponudnike rešitev. Že tretje leto zapored je Gartner Špico uvrstil med TOP 20 ponudnikov v Evropi.

Če povzamemo aktualni vodič, so ključna priporočila za končne uporabnike prehod s starejših aplikacij za Upravljanje s človeškimi viri (planiranje in evidenca delovnega časa, kontrola pristopa ipd.) na najnovejšo generacijo rešitev v oblaku; zlasti zaradi dostopanja do najnovejših funkcionalnosti in zmanjšanja varnostnih tveganj. 

Strategija implementacije rešitev na področju Upravljana s človeškimi viri naj bo tudi tesno povezana tudi z generalno strategijo upravljanja človeškega kapitala in digitalno preobrazbo podjetja.

Dodatno Gartner izpostavlja, da lahko uporaba naprednih rešitev na področju Planiranja delovnega časa pripomore k učinkovitejši razporeditvi obstoječih zaposlenih, sploh v času pomanjkanja delovne sile. 

Aplikacije na področju Registracije in evidence delovnega časa pa lahko bistveno pomagajo izboljšati učinkovitost zaposlenih. 

Druge ključne prednosti uvedbe najnovejše generacije rešitev na področjih planiranja, registracije ter evidence delovnega časa v oblaku vključujejo optimizacijo stroškov, lažjo skladnost z zakonodajo ter boljše delovno okolje za zaposlene.

Celotno poročilo si lahko preberete tukaj (poročilo je v angleščini).

2. Špica je že drugo leto zapored postala najboljši zaposlovalec

Tudi v letu 2022 nam je uspelo osvojiti prvo mesto na tekmovanju Zlata nit, v kategoriji malih in srednje velikih podjetij. Tako nas je Družba Dnevnik že drugo leto zapored postavila na sam vrh najuglednejših in najuspešnejših slovenskih zaposlovalcev v kategoriji srednje velikih podjetij.

Zasluge za ta uspeh, na katerega smo res ponosni, gre iskati v močni pripadnosti in kulturi Špice, ki jo zaznamuje prepletanje medsebojnega spoštovanja in sodelovanja med zaposlenimi, agilna usmerjenost v stalne poslovne in tehnološke izboljšave ter razvoj ključnega kapitala v Špici – zaposlenih.

Sledimo vodilu ''Best together'', ki se je skozi leta izkazal kot uspešna strategija, saj smo skupaj res najboljši. Vas zanima več? Preberite novico ali LinkedIn objavo na to temo.

3. Naše rešitve na voljo tudi na Microsoftovi tržnici za aplikacije (in seveda že več let tudi na vseh drugih večjih tržnicah)

Špica z Microsoftom uspešno sodeluje že več kot 30 let. Leta 2020 smo prejeli nagrado Microsoftov partner leta za izjemne tehnološke rešitve, ki temeljijo na najnovejših Microsoftovih tehnologijah.

Od lanskega leta dalje so Špicine aplikacije za upravljanje časa in prostora na voljo tudi na Microsoft App Marketplace-u. Aplikacije Špica so že dlje časa na voljo na drugih glavnih tržnicah, kot so Apple App Store, Google Play in SAP Store. Špicine aplikacije na ta način uporablja na tisoče uporabnikov po vsem svetu.

Mednarodna tehnološka partnerstva ter ISO certifikati so pomemben steber naše konkurenčne prednosti, saj nam ta partnerstva pomagajo zagotavljati robustne, napredne, skalabilne, dostopne in varne rešitve, ki temeljijo na najnovejših tehnologijah. Lažja pa je tudi integracija z drugimi IT sistemi, ki jih za podjetja ponujajo tehnološki giganti (ERP,…).

4. Lansirali smo eno prvih »softverskih« franšiz na svetu

V Špici na mednarodnem nivoju že ponujamo več preizkušenih partnerskih programov (Affiliate, program, Reseller program in Developer program). Ponosni smo na številne partnerje, ki jih imamo po vsem svetu. 

V letu 2022 smo naši partnerski ponudbi dodali nov, najobsežnejši program – franšizo Špica. S tem še krepimo naše mednarodne ambicije in širitev izven domačih meja v prihajajočih letih.

Franšiza SPICA je ena prvih franšiz na področju programske opreme v oblaku. Odprli smo prve testne franšize na treh trgih in veselimo se, da odprtja novih trgov po tovrstnem modelu v letu 2023. Več o naši franšizi si lahko preberete tukaj (vsebina je v angleškem jeziku).

5. V poslu ni prostora za napake, tudi pri najzahtevnejših izzivih

V letu 2021 smo bili najbolj ponosni na implementacijo našega sistema Time&Space v Budimpeštanski operni hiši. Za leto 2022 smo izbrali Yaskawo. Yaskawa je eden vodilnih japonskih proizvajalcev industrijskih robotov. 

Njihovi roboti so visoko zmogljivi industrijski roboti, ki se uporabljajo pri varjenju, pakiranju, sestavljanju, premazovanju, rezanju, in splošni avtomatizaciji.

Seveda v tovarni robotov ni prostora za napake. Zato je zahtevana sledljivost vseh procesov, materialov in dela, pri čemer sodobna tehnologija spremlja delo tako zaposlenih, kot robotov. Yaskawa je izbrala Špicine rešitve, za doseganje tudi njihovih najbolj naprednih zahtev na področju Upravljanja s človeškimi viri. Premikanje mej pa seveda prinese tudi mnoge koristi.

Glavne dodatne koristi, ki so bile dosežene s prilagoditvijo Špicine rešitve: 

  • Personalizirane ID kartice s fotografijo omogočajo zaposlenim naročanje prehrane, tiskanje in avtorizirane dostope v različne prostore. 
  • Avtomatiziran je tudi obračun plač. 
  • Vstop v poslovne prostore lahko poslovnim partnerjem zaposleni odobri kar preko video povezave. 
  • Z boljšo sledljivostjo pa so dosegli približno 30% manjšo porabo delovne opreme. 

Vas zanima več? Preberite študijo primera.

V letu 2023 pričakujemo še veliko podobnih naprednih primerov, saj so nas vodilna podjetja iz Slovenije ter regije, kot so Luka Koper, Petrol, Kolektor, Domel in mnoga druga, povabila, da jim v konzorciju pomagamo pri digitalni transformaciji in digitalizaciji procesov planiranja, registracije in evidence delovnega časa ter kontrole dostopa.

Še nekaj misli za konec: ne glede na to, ali ste naša stranka, partner, dobavitelj ali sodelujemo na kakšen drug način, je bilo sodelovanje z vami v letu 2022 fantastično in upamo, da bomo uspešno sodelovali tudi v prihodnjem letu. 

Srečno novo leto vam želi celotna ekipa Špice!

Tone Stanovnik, direktor