Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Izredno smo počaščeni, da nas je Družba Dnevnik že drugo leto zapored postavila na sam vrh najuglednejših in najuspešnejših slovenskih zaposlovalcev v kategoriji srednje velikih podjetij. Po dvanajstih letih sodelovanja nam priznanje veliko pomeni, saj potrjuje naš trud in poslovno odličnost.
Zasluge za uspeh gre iskati v močni pripadnosti in kulturi Špice, ki jo zaznamuje prepletanje medsebojnega spoštovanja in sodelovanja med zaposlenimi, agilna usmerjenost v stalne poslovne in tehnološke izboljšave ter razvoj ključnega kapitala v Špici – nas, Špičakov in Špičakinj. Sledimo vodilu ''Best together'', ki se je skozi leta izkazal kot uspešna strategija, saj smo skupaj res najboljši.
Zahvala velja seveda vsem Špičakom razpršenim po celotni Adriatic regiji in vsem podpornikom Špice, ter nenazadnje tudi vsem našim zvestim kupcem, predvsem mnogim dekletom v kadrovskih oddelkih, saj so one največkrat odločilne za izbor Špice, s katero se nato vsi njihovi sodelavci zjutraj z veseljem našpičijo, ko pridejo na delo in še z večjim veseljem popoldne odšpičijo, ko se vračajo domov družinam. Tone Stanovnik, ustanovitelj in direktor Špica International.
Špica je podjetje v katerem direktor nima svoje pisarne. Če želi koga povabiti na sestanek, mora v ta namen rezervirati prostor, na primer knjižnico. Posebni in prepoznavni so po močni organizacijski kulturi Špičakov. Ta je usmerjena v najvišjo uspešnost in preboje tam, kjer je najbolj zahtevno. Pravijo, da živijo bolj na robu kot v sredini in s tem povečujejo svojo odpornost - na robu si bolj na udaru in se tako krepiš. Vodstvo zaposlene neprestano spodbuja k opolnomočenju in lastnemu razmišljanju. »V londonskem parku je prostor, kjer lahko vsak stopi gor, da nekaj razlaga in predava, kar misli. To smo tudi mi zastavili v Špici in temu rečemo promo day,« razloži direktor. Naklonjeni so raznolikosti mnenj, četudi je zaradi tega včasih glasno. Delo je pogosto obarvano z medkulturnimi razlikami, saj je Špica poleg Ljubljane prisotna tudi v državah bivše Jugoslavije in v ZDA. Zaradi napak ne dramatizirajo, raje se iz njih česa naučijo. (Dnevnik povzema o Špici)
V Špici beseda »ne morem« ne obstaja, ni ga trga, ki bi se ga bali osvojiti, ali konkurenta, ki ga ne bi na pošten in pragmatičen način izzvali. Vsekakor pa so k uspehu veliko prispevale tudi stalne izboljšave, na katere so nas vrsto leto opozarjale pronicljive analize zagnane ekipe, ki skrbi za izvedbo Zlate niti, in nam pomagale iz leta v leto dvigovati našo HRM kondicijo.
Pred štirimi leti, ko sem se pridružila Špici, da pomagam na področju razvoja zaposlenih, je bilo pred nami veliko izzivov, vendar z močno voljo celotne ekipe smo jih uspeli premagati res hitro. Izjemno sem ponosna, da smo to uspeli doseči kljub turbulentnim časom, polnih izzivov. To je le dodatna potrditev, da smo postavili trdne temelje in uspeli ohraniti povezanost zaposlenih – kar je zagotovo eden ključnih razlogov, da smo ohranili zadovoljstvo vseh sodelavcev na najvišji ravni. Katja Oblak, Vodja razvoja zaposlenih
Iskrene čestitke vsem zmagovalcem in ostalim sodelujočim ter zahvala organizatorjem za njihov trud in profesionalno izvedbo.
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.