Modul za pripravo in obračun potnih nalogov
Računovodska dela zahtevajo veliko zbranosti, natančnosti in časa, saj je večina njih omejena z zakonskimi določili. Mednje spadajo tudi potni nalogi, ki jih je potrebno izdelati najkasneje v dveh dneh po prihodu s službene poti. Obračun potnih stroškov posameznih nalogov lahko delamo sproti ali pa se jih lotimo konec meseca in fakturiramo naloge celotnega obdobja. Pri tem moramo biti posebej pozorni, da jih izpolnimo pravilno, saj napake udarijo po žepu tako zaposlenega, kot tudi podjetje.
Učinkovito delo pa se v časih hitrega razvoja ne dogaja le v pisarni. Vse večja mobilnost zaposlenih in poslov zahteva enostavno in natančno evidenco delovnega časa kot tudi stroškov, ki nastanejo na službenih poteh. Da bi zagotovili ustrezno informacijsko rešitev za oddajanje in potrjevanje potnih nalogov, smo pripravili modul Potni nalogi. Modul predstavlja prijazen uporabniški vmesnik, ki je povezan z rešitvijo Time&Space za upravljanje z delovnim časom in modulom za spletne odobritve Approval Workflow.
Modul Potni nalogi zagotavlja enostaven vnos, potrdila in izplačila stroškov, ki so nastala v zvezi s službenimi potmi. Spletna aplikacija s svojim intuitivnim uporabniškim vmesnikom vodi uporabnika skozi korake izpolnjevanja potnega naloga. Zagotavlja popolno skladnost z zakonodajo in omogoča visoko fleksibilnost glede na potrebe posamezne organizacije.
Prednosti, ki jih prinaša modul Potni nalogi:
- enostavna uporaba kjerkoli in kadarkoli, saj je do njega možno dostopati z računalnika, mobilnega telefona ali tablice,
- prihranek časa zaradi predhodnega vnosa stalnih podatkov ter na račun prejema izpolnjenega potnega naloga s strani zaposlenih zgolj v odobritev,
- enostavno in hitro izplačilo stroškov zaposlenemu,
- poročanje na REK-1 obrazec,
- skladnost z zakonodajo,
- možnost vodenja po kontih in priprava temeljnice,
- popolna integracija s Time&Space ter njegovima moduloma za spletne odobritve Approval Workflow ter modulom za izplačilo plač Payroll Integration Framework (PIF),
- možnost vodenja več podjetij (npr. hčerinskih) in držav.
Za testiranje aplikacije nas kontaktirajte in poslali vam bomo uporabniško ime s povezavo na spletno aplikacijo.
Prav tako pa nam lahko posredujete tudi svoja vprašanja.