Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Oglejte si široko ponudbo tiskalnikov, čitalcev, RFID kartic in potrošnega materiala priznanih svetovnih proizvajalcev.
Sistem za upravljanje obiskovalcev (angleško VMS oz. »Visitor Management System«) zajema sklop različnih tehnologij in procesov, ki se osredotočajo na spremljanje in nadzor dostopa zunanjih posameznikov do različnih poslovnih prostorov.
Profesionalno upravljanje obiskovalcev je ključnega pomena za varnost v različnih okoljih, od poslovnih zgradb in izobraževalnih ustanov do bolnišnic in vladnih organizacij.
Tradicionalne metode, ki so se uporabljaje nekoč - kot so vpisi v fizični dnevnik, danes nadomeščajo digitalni sistemi, ki ponujajo mnogo večjo varnost, učinkovitost in enostavnost uporabe. Oglejmo si podrobneje ključne prednosti dobrega sistema za upravljanje obiskovalcev, prav tako pa kako vam pri tem lahko koristi Door Cloud.
Ključni prednosti programskih rešitev za upravljanje obiskovalcev zajemajo povečanje varnosti, digitalizacijo celotnega procesa in zagotavljanje nemotene izkušnje tako za obiskovalce, kot tudi gostitelje.
Povečana varnost: Sodobni sistemi za upravljanje obiskovalcev, ki je tudi del naše rešitve za kontrolo pristopa Door Cloud, bistveno povečajo varnost objekta. Z natančnim beleženjem podrobnosti vsakega obiskovalca se zagotovi, da imajo dostop do objekta ali posameznih prostorov samo pooblaščene osebe.
Napredne funkcije, kot so upravljanje z incidenti, lahko pomagajo tudi pri hitrem prepoznavanju in odzivu na morebitne varnostne grožnje.
Operativna učinkovitost in digitalizacija procesov: Avtomatizirani digitalni sistemi za upravljanje obiskovalcev poenostavijo proces upravljanja obiskovalcev in zmanjšajo administrativno obremenitev zaposlenih.
Naloge, kot so (pred)registracija obiskovalcev, programiranje kartic/dostopnih povezav in obveščanje gostiteljev o prihajajočih obiskovalcih, so zelo poenostavljene.
Izboljšana izkušnja obiskovalcev: Tovrstni napredni sistemi ponujajo obiskovalcem bolj prijetno izkušnjo. Funkcije, kot so (pred)registracija, odpiranje vrat z mobilnim telefonom in hitri postopki prijave, zmanjšajo čas čakanja in izboljšajo splošni vtis o organizaciji.
Prilagodljivost in razširljivost: Dobro zasnovane in napredne sisteme je mogoče prilagoditi posebnim zahtevam podjetja v različnih časovnih obdobjih. Ne glede na to, ali gre za majhno pisarno ali velik kompleks z več najemniki, se ti sistemi lahko brez problema prilagodijo spreminjajočim se zahtevam.
Pri upravljanju obiskovalcev torej ne gre le za sledenje, kdo prihaja in odhaja, ampak gre za pomembno kombinacijo povečane varnosti, učinkovitosti in vtisa na obiskovalce.
Če še ne poznate dobro rešitve Door Cloud: Špicina rešitev Door Cloud je sodobna in napredna platforma za kontrolo dostopa (»access control«), ki združuje oblačne in mobilne tehnologije ter omogoča oddaljen nadzor in management dostopov - praktično od koder koli.
Konkurenčna prednost Door Clouda je v njegovi zmožnosti odpiranja vrat na daljavo (preko mobilne ali spletne aplikacije), podpori različnih ključavnic in čitalnikov ter brezhibni integraciji z obstoječimi sistemi.
Platforma temelji na vodilnih tehnologijah v industriji in podpira vrsto strojne opreme (ključavnic), kar ji omogoča prilagajanje različnim organizacijskim zahtevam. Ponuja tudi upravljanje incidentov, ki organizacijam omogočajo učinkovit odziv na dogodke, povezane z varnostjo.
Več o Door Cloud si lahko preberete tukaj.
Rešitev Key Link (Povezava za odpiranje vrat) je pomemben del platforme Door Cloud. Kot inovativna rešitev se je že uveljavila kot izjemno uporabno orodje za upravljanje dostopa gostov ali obiskovalcev.
Gre za povezavo, ki odpira vrata in je dostopna prek katerega koli standardnega spletnega brskalnika in tako odpravlja potrebo po ločeni aplikaciji ali registraciji.
Key Link je idealen za situacije, kot je pošiljanje vabil gostom in za upravljanje dostopa obiskovalcev – vsak, ki ima pametni telefon in internet, ga lahko uporablja neposredno iz svojega brskalnika.
Vendar Key Link še ni celostna rešitev za upravljanje obiskovalcev. Zato z veseljem najavljamo, da smo sistem za upravljanje obiskovalcev integrirali neposredno v platformo Door Cloud, kar je pomemben korak naprej v našem pristopu k upravljanju dostopov ter smiselno nadgrajuje Key Link rešitev.
Tradicionalno so bili sistemi za upravljanje obiskovalcev obravnavani kot ločene rešitve za nadzor dostopa. Vendar smo po obsežnih raziskavah in strateškem načrtovanju naredili prelomen korak ter ta dva področja smiselno združili.
Pri razvoju našega sistema smo se namerno izognili preobremenitvi s prevelikim številom funkcij. Namesto tega smo se osredotočili na skrbno izbirane primere uporabe iz prakse, kdaj in kako organizacije uporabljajo sisteme za upravljanje obiskovalcev. Obenem se funkcionalnosti smiselno ujemajo z obstoječimi funkcionalnostmi platforme Door Cloud.
Sistem upravljanja obiskovalcev se največkrat uporablja na dva načina, glede na dva tipa obiskov:
Ne glede na to, da smo združili te dve področji, lahko Door Cloud še vedno uporabljate z drugim sistemi za upravljanje obiskov ali integrirate naš sistem za upravljanje gostov z drugimi sistemi za kontrolo pristopa. Prav tako je možno, da naš sistem za upravljanje obiskov uporabljate samostojno, brez kontrole pristopa. Podpiramo torej vse kombinacije, vi pa lahko izberete tisto, ki vam najbolj ustreza.
Če želite izvedeti več o Špicini rešitvi Door Cloud in o tem, kako lahko izboljša upravljanje obiskovalcev v vaši organizaciji, obiščite spletno stran Door Cloud (v angleščini) ali nas kontaktirajte.
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.