Choose languageLanguage
Webinar

Kako učinkovito upravljati bolniške odsotnosti

Kako učinkovito upravljati bolniške odsotnosti

Se tudi vi soočate s povečanim deležem bolniškega staleža v zadnjih letih? Vas morda zanimajo vzroki za rast bolniške odsotnosti v vaši organizaciji? Zdravstveni absentizem je vse večji izziv delodajalcev, saj kljub ukrepom delodajalcev, ta narašča. Če vas zanima, kako ga obvladovati, vabljeni na delavnico.

Na delavnici vas bomo seznanili, kako se lotiti poglobljene analize absentizma, kako ustrezno identificirati vaše prave izzive in vzroke zanje ter katere spremembe je smiselno vpeljati. Za obvladovanje bolniškega staleža je ključnega pomena načrt, ki mora temeljiti na celovitem  pristopu.

  • Naslov delavnice: Kako učinkovito upravljati bolniške odsotnosti
  • Datum: 16.11.2022, od 9:00 do 12:00 ure
  • Cena: 145 € + ddv

      Program delavnice:

      • Čemu služijo podatki za spremljanje bolniškega staleža
      • Zakaj mora delodajalec odkrivati temeljne vzroke absentizma
      • Kaj govorijo podatki o absentizmu in prezentizmu v Sloveniji
      • Zakaj ne posvečamo dovolj pozornosti prezentizmu, ta pa pogosto vodi v povečan absentizem
      • Pogoste oblike diskriminacij delavcev na bolniškem staležu
      • Zdravstveni absentizem kot družbeni problem in kako se ga lotiti v organizaciji
      • Pravice delavcev na bolniškem staležu
      • Pravica do nadomestila v času nezmožnosti za delo
      • Kako ohraniti spoštljiv kontakt z delavci na bolniškem staležu
      • Kdo lahko izvaja nadzor bolniškega staleža v primeru suma kršitev
      • Ukrepi delodajalca v primeru zaznanih kršitev bolniškega staleža
      • Tveganja delodajalca v primeru nepravočasnega ukrepanja 
      • Programi za zmanjšanje bolniškega staleža v dopustih mejah – celoviti pristop

      Komu je predavanje namenjeno?

      Kadrovikom, poslovnim sekretarjem in drugim osebam, ki delajo na kadrovskem področju, na področju varnosti in zdravja pori delu in promocije zdravja na delovnem mestu, vodjem.

      Delavnico vodi: Andreja S. Koderman

      Andreja deluje pod okriljem blagovne znamke Andreja Consulting. Je zagovornica načela, da je urejeno delovno pravno področje v podjetju odskočna deska za nadaljnji management zaposlenih.   

      Več kot 20 let svetuje na področju razvoja človeških virov in optimizacije kadrovskih procesov. V organizacijah presoja kadrovsko pravno varnost in jo tudi pomaga vzpostaviti. Uspešno izvaja strokovno mentorstvo kadrovikom na področju vzpostavitve kadrovske pravne varnosti. Je avtorica preko 40 člankov in prispevkov. undefinedPredava na temo vzpostavitve delovno pravnih temeljev (ureditev delovnega časa, delovnopravna zakonodaja, kadrovske evidence, personalne mape, arhiviranje in zakoniti interni akti), mobinga, motivacije zaposlenih, promocije zdravja na delovnem mestu, razvoja kompetenc in osebne rasti.

      Na Svetovnem kongresu za razvoj človeških virov je leta 2015 in 2017 predstavila svoj pristop motivacije zaposlenih za večjo zavzetost pri delu. Za dosežke na področju razvoja človeških virov je prejela eno najprestižnejših nagrad (Talent Acquisition Leadership Award), ki jo posameznik lahko prejme za svoje delo. Nagrado za Vodenje in razvoj talentov je prevzela leta 2015 in leta 2017 na Svetovnem kongresu za razvoj človeških virov v Mumbaju.



      PRIJAVITE SE NA DELAVNICO