Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Oglejte si široko ponudbo tiskalnikov, čitalcev, RFID kartic in potrošnega materiala priznanih svetovnih proizvajalcev.
Malice so pomemben del ohranjanja produktivnosti, zdravja in zadovoljstva zaposlenih na delovnem mestu. Poleg dobre, kakovostne in okusne ponudbe malic je pomemben del dobre izkušnje zaposlenih tudi sistem upravljanja malic. Sistem, ustrezno podprt s programsko rešitvijo, je pomemben tudi z vidika digitalizacije in učinkovitosti procesov.
Špicin sistem Time&Space je celovita rešitev za evidenco delovnega časa in kontrolo dostopa, ki ponuja modularno arhitekturo s specializiranimi moduli, kot je modul Lunch Time, zasnovan posebej za učinkovito upravljanje malic To praktično in uporabno rešitev so že uspešno uvedla številna podjetja.
Modul Lunch Time je spletna aplikacija, ki se nemoteno povezuje z osrednjo rešitvijo Špice za evidenco delovnega časa, informacijskim kioskom Infozone in modulom za obračun plač PIF.
Najprej si poglejmo nekaj ključnih funkcionalnosti modula Lunch Time:
Modul Lunch Time omogoča vodjem malic enostaven vnos menijev za vsak delovni dan. Menije lahko prilagodijo glede na potrebe podjetja in zaposlenih ter jih vnaprej določijo za cel teden ali celo mesec. Ta funkcionalnost zagotavlja jasen pregled nad razpoložljivimi možnostmi prehrane za zaposlene in omogoča lažje načrtovanje.
Vsak meni vključuje podatke, kot so ime, opis, seznam alergenov, oznaka, npr. vegansko, ter cena malice (v različnih valutah). V aplikaciji je mogoče tudi urejanje obdobja streženja malic. Določeni podatki so obvezni, podrobnosti pa opcijske.
Zaposleni imajo možnost izbire poljubnega menija glede na njihove osebne preference, diete ali alergije. Ta funkcionalnost omogoča individualizacijo prehrane in pripomore k zadovoljstvu zaposlenih.
Prav tako velja izpostaviti prihranek pri zavrženi hrani, saj je znano, koliko ljudi je v določenem dnevu prisotnih v podjetju in kateri meni so izbrali.
Razdeljevalcimalic v restavraciji so o izbranih menijih zaposlenih obveščeni prek sistema. To omogoča hitro in natančno izdajo pravilnih menijev zaposlenim, kar zmanjšuje napake in čakalne vrste.
Modul Lunch Time razdeljevalcem malic omogoča, da ob izdaji malice izvedejo ročne korekcije , če je to potrebno. To lahko vključuje spremembo menija, dodajanje sestavin ali prilagoditev obroka glede na posebne zahteve zaposlenega.
Vodje malic imajo dostop do analitičnih podatkov o izdanih malicah, kar omogoča vpogled v porabo (številčno ali cenovno), priljubljenost posameznih menijev in morebitne težave v procesu. To omogoča boljše načrtovanje in optimizacijo prehrane zaposlenih.
Modul Lunch Time omogoča obračun porabljenih malic za vsakega zaposlenega posebej ter izračun morebitnih doplačil, če so potrebna. Ta funkcionalnost zagotavlja natančen pregled nad stroški prehrane in omogoča lažje sledenje porabi malic ter izvajanje ustreznih ukrepov v primeru prekoračitve ali neizkoriščenosti pravic.
Modul vključuje različne vloge, ki omogočajo nemoteno delovanje sistema:
Osnovni uporabnik je zaposleni, ki modul Lunch Time uporablja za pregled nad svojo izbiro malic. Uporabnik ima možnost izbire malic za prihodnje dni, vpogleda v menije, ki so na voljo, ter preverjanja svoje zgodovine prehranjevanja.
Osnovni uporabnik lahko vnese tudi morebitne alergije ali prehranske omejitve, ki jih je treba upoštevati pri izbiri menija. Osnovni uporabnik ima vpogled tudi na informacijskem kiosku InfoZone.
Vodja malic je odgovoren za vnos menijev malic za posamezne dni. Ta nivo uporabnika ima tudi pregled nad analitiko sistema, kar vključuje podatke o porabi malic, rezervacijah in morebitnih posebnih zahtevah zaposlenih. Vodja malic lahko tudi spremlja in prilagaja jedilnike glede na potrebe zaposlenih in se odziva na morebitne spremembe v prehranskih navadah.
Razdeljevalec malic je uporabnik, ki ima vpogled v to, katero malico mora dodeliti kateremu zaposlenemu. Ta vloga vključuje tudi možnost ročne spremembe malice po potrebi, na primer, če je zaposleni spremenil svojo izbiro ali če pride do napake v sistemu. Razdeljevalec malic sodeluje z vodjo malic pri zagotavljanju pravilne in učinkovite izdaje malic.
Administrator je uporabnik, ki upravlja nastavitve aplikacije, dodeljuje vloge vodij in razdeljevalcev malic uporabniškim računom ter izvaja druge podporne aktivnosti. Ta vloga vključuje nadzor nad sistemom, urejanje oznak malic, nastavljanje obdobij streženja malic, dodeljevanje posebnih uporabniških dovoljenj in spremljanje delovanja aplikacije. Administrator je ključni člen pri zagotavljanju uspešnega delovanja celotnega sistema za upravljanje malic.
Modul Lunch Time prinaša mnoge koristi, med drugim:
Vabimo vas, da raziščete možnosti modula Lunch Time v rešitvi Time&Space in izkoristite vse prednosti, ki jih ponuja za izboljšanje upravljanja malic v vašem podjetju. Naša rešitev vam omogoča doseganje najvišje stopnje digitaliziranosti in učinkovitosti, ki jo potrebuje vsako moderno podjetje.
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.