Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Oglejte si široko ponudbo tiskalnikov, čitalcev, RFID kartic in potrošnega materiala priznanih svetovnih proizvajalcev.
Upravljanje z e-bolniškimi je do sedaj potekalo ročno, sedaj pa je na voljo enostavnejši in hitrejši - avtomatski način!
Uporabniki lahko s pomočjo Špica eBOL prevzemate e-bolniške liste s portala e-VEM (SPOT) in jih uvažate v Špicin sistem za evidenco delovnega časa. Prevzem, uvoz in sinhronizacija podatkov med obema sistemoma lahko poteka ročno s pomočjo XML datotek ali avtomatsko oziroma samodejno, po urniku, ki ga določite sami. Na Špici svetujemo, da se podjetja odločite za avtomatski način, saj je ta način bistveno enostavnejši in hitrejši.
Špica eBOL je na voljo v računalniškem oblaku, lahko pa jo naši strokovnjaki namestijo na vaše strežnike, kar opravijo s pomočjo oddaljenega dostopa ali z obiskom na lokaciji.
Obstoječi uporabniki rešitve Time&Space Špica eBOL, ki bi želeli z e-bolniškimi odsotnostmi upravljati avtomatsko, morate trenutno verzijo nadgraditi z novo. Za pomoč pri namestitvi in konfiguraciji rešitve se obrnite na Špicino ekipo za tehnično pomoč, ki je dosegljiva na
Za prodajno ponudbo se obrnite na svojega skrbnika na Špici International.
Uporabniki rešitve All Hours pa se za pomoč pri konfiguraciji obrnite na support@allhours.com oziroma pokličite: +386 1 568 08 16.
Informacijska rešitev oz. ePotrdilo o odsotnosti z dela zaradi darovanja krvi (ePODK) je delodajalcem na voljo od 1. 1. 2024. ePODK se bo prevzemal v okviru obstoječega postopka za upravljanje elektronskih bolniških listov (eBOL) in nova (dodatna) pooblastila za upravljanje z e-bolniškimi ne bodo potrebna. Postopek bo enostavnejši, saj se bodo skupaj z eBOL v sistem istočasno prenesli tudi potrdila o darovanja krvi (ePODK ).
Zavarovana oseba lahko pridobi e-bolniško odsotnost po novem tudi za povezane osebe. Na primer v primeru nege ali spremstva otroka ali v situaciji usposabljanja za kasnejšo rehabilitacijo.
Podatki o povezanih osebah so skupaj z ostalimi podatki navedeni na e-bolniškem listu in se s pomočjo Špicine rešitve za upravljanje e-bolniških avtomatično prenesejo v sistem za evidentiranje delovnega časa. Omenjeni podatki o povezanih osebah so na voljo tudi uporabnikom sistema MFERAC.
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.