NE SPREGLEJTE  •  🚀 Vabljeni na brezplačni webinar "Kako narediti oskrbovalno verigo ZELENO", 15.5.24 od 9.00 - 09.45 ure => REGISTRIRAJTE SE  
Choose languageLanguage
Študija primera

Uvedba elektronskega potrjevanja dostav v Schenker Slovenija

Uvedba elektronskega potrjevanja dostav v Schenker Slovenija Uvedba elektronskega potrjevanja dostav v Schenker Slovenija

Izziv – stanje pred uvedbo centralizirane rešitve

Schenker Slovenija, ki je del korporacije Deutsche Bohn, izvaja v Sloveniji logistične storitve za podjetja, kot so Nike, Unilever, Converse, Miele in Etis. Dnevno dostavijo do 150 pošiljk na prodajna mesta po celi Sloveniji, kar mesečno predstavlja okrog 6.000 pošiljk. Problem je predstavljalo veliko število pošiljk, ob katerih ni bilo zagotovljene popolne ažurnosti podatkov, saj delovni čas centrale Schenkerja ni enak delovnemu času voznikov. Vozniki so podatke o opravljenih dostavah vnašali v centralni sistem šele ob povratku z vožnje. Tako so naročniki prevozov podatke o dostavljenih pošiljkah dobivali z zamudo in brez vpogleda v podpis prevzemnika blaga.

Rešitev - nadgradnja obstoječega stanja

Špica je za Schenker zasnovala in izdelala rešitev elektronskega potrjevanja dostav (Electronic Proof of Delivery). Poskrbeli smo za informacijsko podporo celotnega postopka od prevzema podatkov o pošiljkah do potrjevanja dostave ter sočasen prenos teh podatkov v Schenkerjev logistične informacijski sistem. Glavna funkcionalnost rešitve je beleženje trenutka dostave, podpisa prejemnika na ekran terminala in slike podpisane dobavnice ter prenos teh podatkov v Schenkerjev zaledni špedicijski sistem že s terena. Naročniki tako lahko prek interneta ali RIP povezave spremljajo status pošiljke in preverjajo, all je bila njihova pošiljka pravočasno prevzeta in podpisana. Sistem omogoča nadzor tudi samemu Schenkerju, ki mora strankam pogodbeno zagotavljati določeno raven storitve. V prvem letu delovanja sistema je Schenker na to način brez napak dostavil več kot 50.000 pošiljk.

Prednosti:

  • elektronski sistem,
  • jasna sled pošiljke,
  • ažurnost podatkov,
  • povečanje zaupanja.

Rezultati

Celoten postopek je izveden elektronsko, zato odpravlja človekove napake ter zagotavlja kakovostnejšo, hitrejšo in pregledno izvedbo dostave in potrjevanja. Sistem elektronskega potrjevanja dobove zagotavlja popolno ažurnost u zbirki podatkov ter dneven zapis statusov, pri čemer so v primeru nepravočasnega beleženja statusov predvidene tudi denarne kazni. Sled pošiljke je popolnoma jasna, kar na koncu potrjuje tudi podpis prejemnika in slika dokumenta. Nova tehnološka rešitev je zahtevala reorganizacijo samega poslovnega procesa, vendar so uvozniki nov način dela hitro osvojili, saj so novi sistem popolnoma samostojno uporabljali že v trinajstih dneh. Z elektronskim potrjevanjem dostave so v Schenkerju postavili nove standarde v kakovosti logistične storitve. To je v času upada tržišča ključnega pomena za ohranjanje obstoječih strank ter za uspešen boj za nove stranke s konkurenco.