Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Rešitev: Door Cloud s 150 uporabniki
Vsebina:
Outbrain Slovenija
Outbrain Slovenija s sedežem v Ljubljani izhaja iz nekdanjega izjemno uspešnega slovenskega startupa Zemanta, ki ga je leta 2017 prevzela izraelsko-ameriška družba Outbrain.
V Sloveniji je takrat Zemanta zaposlovala 25 oseb, zdaj – po samo 6 letih – pa jih že 120. Outbrain po svetu na 18 lokacijah zaposluje okoli 1.000 oseb, največ jih je v Izraelu in v New Yorku. Od leta 2021 Outbrainove delnice kotirajo na newyorški borzi.
Podjetje se ukvarja s priporočilnimi sistemi in z oglaševanjem na spletnih straneh. Leta 2019 je v kategoriji srednje velikih podjetij prejelo priznanje za najboljšega zaposlovalca v okviru Dnevnikove prireditve Zlata nit. V letu 2022 pa sta jim podjetje Planet GV in inštitut za upravljanje znanja in razvoj talentov Sofos v sklopu konference Edutainment podelila Zlati certifikat za TOP investitorja v izobraževanje.
Večina zalednih sistemov deluje v oblaku, ker jih želimo optimizirati. To je za našo generacijo samoumevno. - Andraž Tori
»Ko smo postali del korporacije Outbrain, smo morali v Sloveniji uskladiti tudi pravila, ki zadevajo varnost in dostop v prostore podjetja,« pravi Andraž Tori, direktor v podjetju Outbrain Slovenija. Pred tem, v starih prostorih, je vsak zaposleni imel ključ od vhodnih vrat. Seveda pa ne bi mogli obdržati starega sistema »na ključ«, četudi ne bi postali del Outbraina, ker se je število sodelavcev povečalo s 25 na 120.
Korporacija Outbrain je zahtevala, da je sistem v oblaku. »Poiskali smo ponudnika rešitve v oblaku v Sloveniji. Večina zalednih sistemov deluje v oblaku, ker jih želimo optimizirati. To je za našo generacijo samoumevno. Nov sistem pa nam je pomagal tudi v času epidemije covida. Ko smo se po prvem valu epidemije začeli vračati v pisarne, so bili podatki iz Door Clouda tisti, ki so nam pokazali, kaj se pravzaprav res dogaja. Denimo, kako pogosto posamezniki prihajajo v pisarno. Ni bil edini, bil pa je eden od pomembnih virov za ta namen,« še dodaja Andraž Tori.
Na novi lokaciji ima večina naših uporabnikov enake pravice dostopa. Na stari lokaciji je bila situacija drugačna; prek Door Clouda smo imeli nastavljenih več različnih uporabniških profilov in upravljali smo tudi s pravicami uslužbencev najemodajalca.- Maša Horvat Sardi
»V novih prostorih v poslovni stavbi Delo, v katere smo se vselili maja letos, imamo 19 vrat v treh nadstropjih. Trenutno imamo 135 rednih uporabnikov, poleg tega imamo aktivnih še nekaj dodatnih kartic za interne obiskovalce podjetja ali zunanje sodelavce, ki jim želimo omogočiti začasen dostop,« pravi Maša Horvat Sardi, vodja pisarne Outbraina v Sloveniji.
»Administrativno nam sistem omogoča dober pregled nad prisotnostjo zaposlenih v pisarnah in njihovimi potrebami. Na podlagi dostopov bolje razumemo delovne navade zaposlenih in se odločimo, do kdaj potrebujemo aktivno zračenje prostorov, katere dni je potrebno bolj intenzivno čiščenje in podobno. Sistem pride prav tudi v primeru incidentov.
Vsakomur poimensko dodelimo kartico in zato lahko ugotovimo, kje in kdaj se je nahajal v podjetju. Zgodilo se je že, da je po nesreči prišlo do protivlomnega dogodka, ko je eden od zaposlenih ob poznem vstopu v pisarne pozabil izklopiti alarm. S pomočjo Door Clouda smo zlahka ugotovili, s katero kartico so bila odprta vrata, in pristnost podatkov preverili na posnetkih varnostnih kamer, ki nam jih je prav tako namestila Špica,« konkretne primere opisuje Maša Horvat Sardi.
Na novi lokaciji so vsa vrata enakovredna in vsi imetniki kartice dobijo enak dostop. Na stari lokaciji pa so imeli določene vhode in skupne prostore deljene z najemodajalcem. Ker je potreba po vodenju sistema v oblaku prišla s strani Outbraina, so se z najemodajalcem dogovorili, da prek Door Clouda upravljajo tudi s pravicami uslužbencev najemodajalca.
»Lahko smo določili, kdo lahko vstopi v dvigalo, do katerega nadstropja lahko dostopa, kdo lahko vstopi v sobo, kjer je strežnik ipd. Bistveno bolj smo dodelali uporabniške profile in na srečo je sistem Door Cloud uporabniku prijazen in preprost za uporabo. V stavbi, kamor smo se preselili, ni potrebe po deljenju sistema, poleg tega ni povezave med glavnim sistemom dostopa v stavbo in našim sistemom,« pojasnjuje Maša Horvat Sardi.
To je po besedah Andraža Torija tudi eden od razlogov, zakaj ni več uporabnikov sistema prek mobilnega telefona: »Zagotovo bi več zaposlenih to možnost uporabljalo. Vendar pa je vstop v stavbo ločen od vstopa v naše pisarniške prostore, tako da zaposleni za poln dostop v vsakem primeru potrebujejo še eno ločeno kartico.« So pa Outbrainovci maja ob selitvi z veseljem sprejeli obeske namesto kartic; približno polovica jih uporablja to možnost.
V Outbrainu so uveljavili sistem delovnega časa, po katerem zaposleni pridejo v pisarne vsaj trikrat na teden, dvakrat pa lahko delajo od doma oziroma na daljavo. Zaposleni si urnik prisotnosti v pisarni določijo v dogovoru z vodstvom in ekipo.
»Ko smo bili še v starih pisarnah, je bil glavni razlog za fiksen urnik prisotnosti racionalna raba prostorov. Od maja letos naprej, ko smo se preselili in je dovolj prostora za vse, pa je glavni razlog za to, da smo se do nadaljnjega odločili za hibridni način dela in želimo, da imajo zaposleni optimalne razmere za delo in da se ne glede na globalno naravo podjetja počutijo kot del močne ekipe,« pravi Andraž Tori.
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.