Choose languageLanguage
Študija primera

Ko za vrata skrbi računalniški oblak

Ko za vrata skrbi računalniški oblak Ko za vrata skrbi računalniški oblak
Tagi: Informatika

»Navdušeni smo nad sodobnimi digitalnimi rešitvami. Oblak in avtomatizacija vodenja prisotnosti zaposlenih gresta z roko v roki ter podjetju, kakršno je naše, omogočata jasno optimizacijo stroškov ob dvigu zadovoljstva zaposlenih. Na partnerstvo s podjetjem Špica smo zelo ponosni« Davor Jakulin, Lastnik in direktor podjetja ATech elektronika 

Rešitev: Evidenca delovnega časa in kontrola pristopa

Na kratko:

  • Leta 2022 so v podjetju ATech vse vhode v podjetje nadgradili z novimi krmilniki in povezali z oblačno rešitvijo Door Cloud.
  • Door Cloud jim omogoča enostavnejšo identifikacijo ob odpiranju vrat – kar s pomočjo pametnega telefona – in samo odpiranje vrat.
  • Z integracijo s poslovno-informacijskim sistemom GoSoft, so želeli pohitriti in avtomatizirati beleženje prisotnosti na delovnem mestu in pripravo podatkov za obračun plač zaposlenih.
undefined

ATech elektronika d.o.o.

  • Industrija: proizvodnja elektronskih in mehatronskih rešitev
  • Leto ustanovitve: 1990
  • 110 + zaposlenih
  • 50 + tržišč

Spoznajte podjetje in njihovo vizijo 

Podjetje ATech elektronika d.o.o. se lahko pohvali z več kot tremi desetletji izkušenj na področju izdelave elektronskih rešitev po meri, katerim je v zadnjih letih dodalo še mehatronske rešitve. Prisotno je na več kot 50 trgih in je partner številnih velikih podjetij, za katere izdeluje polizdelke ali končne izdelke, pri čemer proizvaja elektronske in mehatronske rešitve od inteligentnih krmilnikov do rešitev s področja interneta stvari. Kot razvojni dobavitelj pokriva vse faze od razvoja naprednih rešitev do njihove izdelave. Danes sodeluje s številnimi priznanimi podjetji in blagovnimi znamkami, kot so Akrapovič, BSH, Danfoss Trata, Fotona, Hyla, Iskra, Johnson Controls, Kolektor, Špica International in drugimi. ATech je tudi prejemnik številnih nagrad in priznanj za inovativne izdelke in rešitve, zadnja leta pa razvoj usmerja tudi na področje medicinske opreme.

undefined

Izziv: modernizacija poslovanja

V času, ko ljudje v sodobna vozila vstopamo brez ključa in jih lahko tudi zaženemo in vozimo, se upravičeno postavlja vprašanje, zakaj ne bi mogli tega početi še v stavbah in na delovnih mestih. V podjetju ATech so zato želeli obstoječo rešitev kontrole pristopa nadgraditi z bolj brezšivno uporabniško izkušnjo – odpiranjem vrat s pametnim telefonom v žepu.

Stremenje k nenehnim izboljšavam

V podjetju ATech elektronika že dve desetletji uporabljajo sistema kontrole pristopa in registracije delovnega časa. Sprva sta beležila zgolj prihod in odhod zaposlenih v službo, pri čemer nista bila povezana z drugimi rešitvami v podjetju. V želji po stalnem napredku so že pred desetletjem nadgradili terminale za registracijo delovnega časa in uvedli rešitev Time&Space, leta 2022 pa so vse vhode v podjetje nadgradili z novimi krmilniki in povezali z oblačno rešitvijo Door Cloud, ki jim omogoča enostavnejšo identifikacijo ob odpiranju vrat – kar s pomočjo pametnega telefona – in samo odpiranje vrat.

»Motivacija za nadgradnjo se skriva v naši želji po stalnih izboljšavah. Pritegnila nas je nova tehnologija, ki omogoča odpiranje vrat prek mobilne aplikacije. Danes lahko vrata odpiramo z mobilniki, osrednji sistem beleži prisotnost zaposlenih, že jutri pa bodo mogoče vlogo kontrole pristopa prevzele pametne nosljive naprave,« nam je zaupal Aleš Miklavc, vodja tehnologije in vzdrževanja v podjetju ATech elektronika.

undefined


Storitev Door Cloud se je dokazala v praksi

Podjetje, ki deluje na dveh lokacijah, se je odločilo za uvedbo kontrole pristopa iz oblaka. V oblak so povezali tudi vrata oziroma dostope na dislocirani lokaciji, ki v preteklosti ni bila povezana v omrežje podjetja, sedaj pa lahko drsna vrata in dostope upravljajo z mobilno aplikacijo. 

V testnem obdobju so rešitev Door Cloud omogočili desetim zaposlenim, ki so bili nad njo navdušeni in sprožili zanimanje tudi preostalih zaposlenih. »Upravljanje vrat in dostopa prek mobilne aplikacije je resnično praktično. Vrata v podjetju so postala preprosto pametnejša. Tudi če zaposleni pozabi svojo identifikacijsko kartico doma, s pametnim telefonom reši vse, odpre dvoriščna vrata, vstopi v podjetje itd.,« je povedal Miklavc, ki je bil vesel dejstva, da rešitev deluje absolutno brezhibno, in dodal: »Zdaj si vsi zaposleni želijo te rešitve. Odločili smo se za postopno uvajanje, predvidoma v 2023 jo bomo omogočili tretjini zaposlenih, najprej tistim v režijskih službah, nato pa tudi zaposlenim v proizvodnji.« 

Nadzor dostopa Door Cloud deluje s standardnimi električnimi ključavnicami in ne zahteva posebne pametne ključavnice. Podjetje tako lahko uporabi katerokoli ključavnico, ki jo je mogoče krmiliti z električnim impulzom, zato je storitev združljiva s splošnimi odpirali za vrata, magloki, številnimi pregradami, rampami, vrati idr. Zaradi naprednih spletnih funkcij in funkcij brez povezave storitve Door Cloud bralniki kartic niso več potrebni pri nekaterih ali celo vseh dostopnih točkah. Uporabniki pa imajo na izbiro, ali se identificirajo s karticami ali mobilnim telefonom. Praktično vsi pa po novem prisegajo na mobilne telefone. 


undefined
»Pritegnili sta nas nova tehnologija, ki omogoča odpiranje vrat prek mobilne aplikacije, ter še bolj natančno beleženje delovnega časa. Tudi če zaposleni pozabi svojo identifikacijsko kartico doma, s pametnim telefonom reši vse, odpre dvoriščna vrata, vstopi v podjetje in na svoje delovno mesto.«  Aleš Miklavc, vodja tehnologije in vzdrževanja, ATech elektronika d.o.o.

Recite ne čitalcem! 

  Zaradi naprednih spletnih funkcij in funkcij brez povezave storitve Door Cloud bralniki kartic niso več potrebni pri nekaterih ali celo vseh dostopnih točkah. Uporabnik se namesto s karticami identificira z mobilnim telefonom. Mobilna aplikacija Door Cloud in krmilnik vrat običajno med seboj komunicirata prek spleta. Če se prekine povezava med njima, sistem samodejno preklopi na komunikacijo prek povezave Bluetooth – brez potrebe po posebnih bralnikih. 

Lahko pa obdržite kartice

Door Cloud podpira kartice in pametne telefone na vseh vratih. Mifare, iClass, NFC in drugi priljubljeni formati radijske identifikacije RFID so podprti s povezavo HID ali z združljivimi bralniki. Podprti so klasični Wiegand, DataClock in naprednejši standardi povezave OSDP. Uporabljajo se lahko tudi biometrični bralniki, ki posnemajo standardne bralniške vmesnike. Podprti so tudi najnovejši bralniki HID Mobile Access, ki ponujajo še dodatno možnost zamenjave kartic s pametnimi telefoni.

 undefined


Brezšivna integracija v obstoječe IT-okolje

V podjetju ATech elektronika so poskrbeli za integracijo najnovejših Špicinih rešitev s poslovno-informacijskim sistemom GoSoft, kar je še pohitrilo in avtomatiziralo beleženje prisotnosti ter delovnega časa in obračun plač zaposlenih. Za integracijo so poskrbeli sami. »Špicin oddelek podpore nam je priskrbel sheme povezovanja, zato smo rešitev integrirali kar sami, vzpostavili kadrovski portal, dodali uporabnike, načrtujemo tudi, da bomo v prihodnje sami skrbeli tudi za ustvarjanje in dodeljevanje kartic ter digitalnih poverilnic zaposlenim – v testnem obdobju za to še skrbi ponudnik. Pod črto selitev omenjenih rešitev v oblak sploh ni bila težka, pohvalil bi tudi odzivnost podjetja Špica, ki je na vsako naše vprašanje priskrbelo pravi odgovor v roku 24 ur,« je sklenil Miklavc. 

Davor Jakulin, lastnik in direktor podjetja ATech elektronika, je povedal, da glede na dolgoletno sodelovanje podjetij o alternativnih rešitvah sploh niso razmišljali, saj izdelke dobro poznajo in so se lahko dodobra prepričali v njihovo kakovost in zanesljivost delovanja.


undefined
»S podjetjem Špica sodelujemo že 30 let in to dvosmerno. Ne le, da za Špico proizvajamo nekatere družine izdelkov za registracijo delovnega časa, smo tudi njihova stranka, saj uporabljamo njihove rešitve za registracijo delovnega časa in kontrolo pristopa. Smo torej razvojni partner, ki skrbno spremlja rabo izdelkov v praksi, posledično pa podajamo tudi lastne predloge za obstoječe in nove rešitve ter jih tako delamo še boljše,« je povedal Jakulin, in dodal:, vsekakor smo zadovoljni uporabniki storitve Door Cloud.«

Rezultati:

  • Z integracijo s poslovno-informacijskim sistemom GoSoft, so pohitrili in avtomatizirali beleženje prisotnosti ter delovnega časa in obračun plač zaposlenih.
  • Zaposleni vrata odpirajo s pomočjo mobilnega telefona in na ta način se je znatno izboljšala sama uporabniška izkušnja.
  • Kartico za identifikacijo in odpiranje vrat so skoraj v celoti in na veliko zadovoljstvo zaposlenih zamenjali s telefonom.