Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Oglejte si široko ponudbo tiskalnikov, čitalcev, RFID kartic in potrošnega materiala priznanih svetovnih proizvajalcev.
Rešitev: Špica Time&Space
Vsebina:
Skupina Admiral Slovenija združuje vrhunske storitve na področju igralništva, hotelirstva, gostinstva in zabave. Je del mednarodne švicarske korporacije Gryphon Invest AG, ki je že vrsto let v vrhu svetovne igralniške industrije. Blagovno znamko Admiral v Sloveniji predstavlja krovno podjetje Novo investicije, d. o. o., s sedežem v Trzinu.
Glas znamke Admiral poleg centrale širijo številna povezana podjetja, ki so nosilci koncesij za prirejanje posebnih iger na srečo: Admiral Portorož, Admiral Škofije, Admiral Kozina, Admiral Nova Gorica, Admiral Ljubljana center, Admiral Ljubljana BTC, Admiral Grosuplje, Admiral Lesce, Admiral Ptuj in Admiral Maribor.
V Sloveniji je Admiral, kot prva večja tuja naložba na slovenskem igralniškem trgu, prisoten od leta 2009, in sicer od otvoritve zabaviščnega kompleksa Hotel & Casinò Resort Admiral na Kozini. V naslednjih letih so s ciljem širitve znamke, dviga standarda igralništva in turizma v Sloveniji pod okriljem Admirala združili večje število igralnih salonov, hotelov in restavracij.
Tako se zdaj Admiral Slovenija ponaša z desetimi igralnimi saloni z delujočimi gostinskimi obrati, tremi hoteli in tremi restavracijami. Vsak mesec sprejmejo več kot 60.000 gostov. Za odlično izkušnjo gostov je Admiral Slovenija v letu 2022 prejel tudi certifikat Excellent Customer Experience.
V zadnjih dveh letih so prenovili, nadgradili in modernizirali prav vse igralne salone. Poleg stalnega vlaganja v izgled in opremljenost lokacij posebno pozornost namenjajo investicijam v strokovna izpopolnjevanja približno 300 zaposlenih. Verjamejo, da je podjetje lahko uspešno le toliko, kot so uspešni ljudje, ki ga sestavljajo.
Pozitivna klima in odnos zaposlenih znotraj podjetja se odražajo v številnih družabnih dogodkih ter športnih aktivnostih na lokalni in mednarodni ravni znotraj korporacije.
Direktor mag. Klemen Čaleta: »V skupini Admiral smo si zadali cilj, da dvignemo nivo vseh storitev na najvišjo raven. Zato strmimo k temu, da naši sistemi in zaposleni delujejo kot usklajena celota. Kar smo dosegli tudi s sodelovanjem s podjetjem Špica in njihovimi rešitvami. Iskali smo napredno rešitev za dva izziva. Registracijo delovnega časa, ki bo obvladoval različne urnike in pohitril proces in natančnost priprave plač v administraciji ter zaščititi prostore pred vstopom nepooblaščenih oseb.«
Skupina Admiral je v zelo kratkem času hitro rasla in postala skupina 11 lokacij, s popolnoma različnimi sistemi pristopa in prehodi med prostori. Zato so si želeli zanesljive rešitve v smeri večje avtomatizacije, sledljivosti in brezpapirnega poslovanja.
Pred njimi sta bila dva večja izziva:
»Kot rešitev za omenjene izzive smo v sodelovanju s podjetjem Špica International implementirali registracijo delovnega časa Špica Time&Space. Dopolnili smo jo s Špica Mobile Time (SMT) in odpiranjem vrat (kontrolo pristopa) preko HID Origo Mobile,« pravi mag. Kelly Prodan Lukežič, vodja nabave v podjetju Novo investicije.
S to odločitvijo so si zagotovili koristi na treh področjih:
Prednosti pri kontroli pristopa
»Admiral daje več« ni le slogan
Admiral Slovenija je v letih 2018-2022 za sponzorstva in donacije namenil več kot 200.000 evrov. Med prejemniki sredstev so NK Maribor, NK Tabor Sežana, Hokejski klub mlade kategorije Bled, Kegljaški klub Triglav Kranj, Football club Koper ...
V zadnjih letih so pomagali tudi pri uresničevanju življenjskih ciljev ali pa lajšanju življenjskih poti posameznikov. Redno sodelujejo z Zvezo Prijateljev Mladine Ljubljana Moste-Polje, društvom Palčica Pomagalčica in Dobrodelnimi Škratki ter drugimi človekoljubnimi društvi, s katerimi skupaj ustvarjajo boljši jutri.
Vsi igralni saloni tako sledijo Admiralovi viziji sodobnega igralništva, odgovorno vpetega v lokalno okolje: Admiral daje več - več svojim gostom, več svojim zaposlenim in več lokalni skupnosti, v kateri deluje.
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.