Študija primera

Glasovno upravljanje v skladiščih Gorenje Servis

Glasovno upravljanje v skladiščih Gorenje Servis

Izziv

V skladišču Gorenje servisa v Velenju je zaposlenih 60 ljudi. Letno odpremijo približno 3 milijone kosov rezervnih delov, kar predstavlja okrog 60 pošiljk na dan. Pred uvedbo glasovnega vodenja so v skladišču Gorenja servis poslovali papirno, z izpisi za informacije o potrebnem nabiranju ali komisioniranju rezervnih delov. Papirno poslovanje je bilo zamudno, dogajale so se napake pri razvrščanju in operaterji niso imeli prostih rok za manipulacijo rezervnih delov.

Najbolj pereč problem je bilo sekundarno komisioniranje.

Razvrščanje rezervnih delov po kupcih je bilo časovno namreč zelo zamudno, saj so morali po seznamu iskati pravilne šifre in jih potem razvrščati po kupcih.

Sprememba je bila potrebna predvsem zaradi drugačnega načina odprem. Pripravljajo namreč vedno več manjših pošiljk, kar pomeni razvrščanje po več kupcih. Sekundarno komisioniranje je tako postalo ozko grlo.

Rešitev

Gorenje je skupaj s Špico poiskalo najbolj optimalno različico sistema, ki podpira njihovo poslovanje. Špicini strokovnjaki so poskrbeli za hitro implementacijo sistema za glasovno vodenje, ga uspešno povezali z obstoječim sistemom SAP ter izvedli šolanje vseh uporabnikov v podjetju Gorenje.

Rezultati

Špicina rešitev je prinesla predvsem lažje in hitrejše delo pri sekundarnem komisioniranju rezervnih delov. Največjo prednost novega sistema vidimo v večji točnosti pri pripravi pošiljk, hitrejšem delu in pri izločitvi papirnega poslovanja.

Prednosti:

  • hitrejša in bolj točna priprava pošiljk,
  • prihranki pri stroških distribucije,
  • najbolj pereč problem je bilo sekundarno komisioniranje,
  • izločitev papirnega poslovanja,
  • integracija z obstoječim sistemom.

»Z rešitvijo Špice, to je glasovno vodenje skladišč, smo zelo hitro dvignili produktivnost in natančnost iste ekipe za okrog 60%. Ocenjeni povratek investicije 18 mesecev je bil dokaj konservativen, in kot kaže bo dejansko hitrejši. Brez investicije tudi ne bi mogli izvajati optimiranja naših logističnih poti in zapiranja vmesnih skladišč, kar pomeni znatne prihranke pri stroških distribucije rezervnih delov za skupino Gorenje.« -Milan Meža, direktor servisa Gorenje Group.