Skladiščno poslovanje po vaši meri
Funkcionalnosti WMS

Skladiščno poslovanje po vaši meri

Največja prednost rešitev za upravljanje skladišč WMS je njihova prilagodljivost. Vsako podjetje ima svoj logistični proces, ki je odvisen od panoge, obsega in načina poslovanja. Skladiščno poslovanje mora biti temu procesu prilagojeno. Rešitev za upravljanje skladišč Špica WMS vsebuje širok nabor funkcij za optimizacijo skladiščnega poslovanja.

Glasovno upravljanje skladišča
Uporabniku prijazen glasovni vmesnik omogoča enostavno in hitrejše komisioniranje. Uporabe sistema za glasovno komisioniranje se je mogoče naučiti že v dveh urah, na voljo pa je v večjezični različici.
Enostaven nadzor nad pretokom blaga
Omogočamo sledenje zalog po različnih parametrih - po šaržah, serijah in datumih. 
Integracija s katerim koli sistemom ERP
Izmenjava podatkov s sistemom ERP zagotavlja boljšo koordinacijo procesov od vstopa blaga v skladišče do dobave končnemu kupcu.
Podpora za e-trgovino in proizvodnjo
Modula za e-trgovino in proizvodnjo omogočata specifične prilagoditve, ki jih vsaka od teh oblik poslovanja zahteva.
Nabiranje blaga po conah
Z izdano logistično nalepko omejite nabiranje blaga na izbrano cono. Prihranili boste marsikatero minuto in opravili bistveno manj skladiščnih poti.
Sistem za navzkrižno pretovarjanje
Sistem za navzkrižno pretovarjanje (cross-docking) zmanjšuje obseg neizkoriščenega prostora v skladišču in omogoča hitrejši prenos blaga do končnega kupca.
Prednosti WMS

Digitalizirano skladišče je ključni del učinkovite in konkurenčne oskrbovalne verige

Skladišča, opremljena z napredno informacijsko opremo, omogočajo hitrejšo obdelavo naročil in spremljanje blaga od prejema naročila do njegove izpolnitve.

Hitrejši proces prevzema blaga do 30%
Višja produktivnost v procesu komisioniranja 20%
Manj manipulativnih opravil do  30%
Digitalizirano skladiščno poslovanje znižuje stroške
OPTIMIZACIJA SKLADIŠČNEGA POSLOVANJA

Digitalizirano skladiščno poslovanje znižuje stroške

Za optimalno delo v skladiščih je nujna informacijska podpora skladiščnih procesov. Pri naših projektih poskrbimo za lažje upravljanje s skladiščem, zmanjšamo stroške zalog in stroške obratovanja skladišča, vodstvu pa omogočimo vpogled v dogajanje in uvedemo polno sledljivost artiklov. Tako optimiziramo skladiščno poslovanje in komisioniranje v skladiščih različnih velikosti.

Oprema za skladiščno poslovanje

Celovita rešitev Špica WMS vključuje tudi nakup ali najem opreme za skladiščno poslovanje. Sodelujemo z vodilnimi proizvajalci čitalcev črtne kode, prenosnih terminalov in tiskalnikov nalepk.

Prenosni terminali

Prenosni terminali

Mobilni terminali (Windows/Android) so primerni za skladišča, trgovine, inventure in teren. Pogosto imajo vgrajeno WIFI ali GSM komunikacijo, omogočajo branje črtne kode ali RFID značk.

Kupite v spletni trgovini
Čitalci črtne kode

Čitalci črtne kode

Čitalci črtne kode omogočajo hitro in zanesljivo branje 1D ali 2D črtnih kod. Izbirate lahko med različnimi razdaljami branja, oblikami in robustnostjo. Za neovirano delo v skladišču so na voljo tudi brezžični čitalci.

Kupite v spletni trgovini
Tiskalniki nalepk

Tiskalniki nalepk

Ključen element skladiščnega poslovanja je zanesljiv tiskalnik nalepk. Nudimo različne tipe termičnih tiskalnikov vodilnih svetovnih proizvajalcev. Zagotavljamo servis, podporo in dobavo potrošnega materiala.

Kupite v spletni trgovini
Potrošni material

Potrošni material

Za vse tiskalnike iz naše ponudbe nudimo dobavo nalepk in trakov. Ves potrošni material je potrjen s strani proizvajalcev in zagotavlja daljšo življenjsko dobo tiskalnikov ter nižje stroške tiskanja. 

Kupite v spletni trgovini
Študije primerov

Kaj pravijo naše stranke?

Uspešno zaključeni projekti in zadovoljne stranke dokazujejo, da so naše rešitve usmerjene v izpolnjevanje vaših zahtev po vedno boljšem poslovanju.

Že prvi teden po uvedbi glasovnega komisioniranja v Mercatorjevi hladilnici v Naklem, so uporabniki uspeli izboljšati produktivnost dela.

Družba Mercator je v distribucijskem centru Naklo, v katerem deluje ena večjih hladilnic v Sloveniji, uvedla komisioniranje z glasovnimi ukazi in tako bistveno izboljšala delovne pogoje zaposlenih. Želeli so preveriti, kako bo nova rešitev vplivala na hitrost in natančnost komisioniranja v hladilnici, kjer zaposleni za premikanje blaga skoraj vedno potrebujejo obe roki.

Učinkovitost oskrbovalne verige se je izboljšala za 10 %.

Podjetja, ki oskrbujejo ambulante in bolnišnice, potrebujejo sistem skladiščenja (WMS), ki temeljito in varno nadzira zalogo in zagotavlja največjo možno učinkovitost upravljanja z izdelki. Programska oprema Easy WMS, ki jo je podjetje Zaloker & Zaloker uvedlo v svojem skladišču v Ljubljani, zagotavlja sledljivost izdelkov od trenutka, ko pridejo v skladišče, do trenutka, ko ga zapustijo - in to brez napak.

Zaradi uvedene rešitve so v Plodinah čas komisioniranje skrajšali iz treh na dve izmeni.

Plodine, ena večjih hrvaških trgovskih verig, poznana po skrbi za svoje kupce in po prednosti domačim artiklom, je za osemkrat povečala učinkovitost dela v skladišču. Take neverjetne rezultate sta Plodine in Špica dosegli leta 2017 z uvedbo WMS z glasovnim vodenjem in s hkratno optimizacijo skladiščnih procesov in organizacije prostora.

Kaj lahko v Špici storimo za vas?

Vsaka stranka ima svoje želje in zahteve. Skupaj lahko poiščemo pravo rešitev, s katero boste dosegli svoje cilje -
in ne presegli finančnih okvirjev.

Želim termin za sestanek