Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Your browser cannot play the provided video file.
Mobilni telefoni omogočajo hitro in preprosto registracijo delovnega časa. Registracije lahko omejite na izbrane lokacije ter tako zagotovite, da se vaši zaposleni ne registrirajo kjerkoli, temveč le na dovoljenih mestih."
Z uporabo mobilne ali spletne aplikacije lahko samodejno oddate in/ali potrdite različne vrste odsotnosti, kot so bolniške, nadure in odmori. Zagotovite si avtomatska obvestila o potrditvah ali zavrnitvah vlog za odsotnosti, na interaktivnem koledarju pa spremljajte, kdo je odsoten in koliko časa in enostavno planirajte delovni čas zaposlenih. Ob koncu meseca podatke o odsotnostih uporabite za hitrejši obračun plač brez napak.
Evidence delovnega časa - npr. podatke o prisotnostih, nadurah, skrajšanem delovnem časa, bolniških in odsotnostih avtomatično pripravite in jih z enim klikom uvozite v svoj sistem za obračun plač. Z elektronskimi evidencami delovnega časa boste podatke za obračun plač pripravili bistveno hitreje in brez napak.
Z nekaj kliki splanirajte izmene, prisotnosti, nadure in odsotnosti ter plan dela delite s svojimi sodelavci. Z avtomatičnimi opomniki si zagotovite zakonsko skladno planiranje in poskrbite, da bodo ustrezni zaposleni ob preveč času na pravem mestu!
Številne funkcionalnosti Špicinih rešitev bodo kmalu postale vaš nepogrešljivi pripomoček pri vodenju zaposlenih in optimizaciji kadrovskih procesov. Enostavneje, hitreje in brez napak ter v zadovoljstvo zaposlenih boste delovni čas upravljati avtomatsko in skladno z zakonodajo.
Modul Potni nalogi omogoča spletno in mobilno potrjevanje nalogov, dodajanje stroškov, arhiviranje in avtomatičen vnos dogodkov v evidenco delovnega časa ter zakonito poročanje (REK). VEČ
Na voljo vam je širok nabor registratorjev: biometrična različica, registrator s štirimi tipkami prilagojeb za industrijo, kompaktna varianta ali pa manjši, prenosni terminal. VEČ
Nadure se beležijo na podlagi registriranih prihodov in odhodov z dela ter pravil za beleženje delovnega časa, ki jih nastavite sami. Nadure se izračunajo kot presežek zahtevanega števila ur. VEČ
Špicina aplikacija ponuja podrobna poročila – dnevno stanje ur, nadure, letne dopuste in posebne odsotnosti, kršitve itd. VEČ
Špicina aplikacija omogoča, da v realnem času preverite prisotnost zaposlenih na delovnem mestu – bodisi v pisarni bodisi na oddaljeni lokaciji. VEČ
Za podatek o lokaciji registracije poskrbi tehnologija GPS (geolocation). Če želite, lahko registracijo omejite na izbrano lokacijo (geofencing). Tako zagotovite, da se bodo sodelavci registrirali tam, kjer želite – brez goljufanja. VEČ
SPICA All Hours je prilagodljiva in uporabniku prijazna rešitev za beleženje evidence delovnega časa in prisotnosti. Možnost registracije s terminali, mobilno ali spletno aplikacijo ponuja prilagodljivo rešitev za mala, srednja in velika podjetja.
> Kreditne kartica ni potrebna
> Prekinite kadarkoli
S kreiranjem različnih urnikov dela in izmen so optimizirali delovni čas in privarčevali.
Pri Danfossu so zmanjšali možnost napak in prihranili na času.
Prepoznavanje registrskih tablic in integracija s Špicinim sistemom za kontrolo pristopa sta se izkazala za stroškovno učinkovito rešitev.
Špicino evidenco delovnega časa so uvedli, ko so bili le štirje zaposleni. Zato je zdaj lažje.
S Špicino evidenco delovnega časa so oskrbeli 850 zaposlenih v 10 državah.
Spoznajte, kako v menzi avtomatsko obračunavajo celo stroške prehrane.
Rast proizvodne ekipe je odpihnila Excel.
Ključna je povezava evidence delovnega časa z obračunom plač.
Kako obvladati 7. delovnih izmen za ameriške časovne pasove.
Kako Špicina evidenca delovnega časa pomaga hrvaškemu podjetju pri pogajanjih o ceni s strankami?
Kako poenotiti in nadzirati prehode na 11 razpršenih lokacijah?
Z avtomatičnim obračunom podatkov za plače so celo do 30 % pohitrili pripravo plač.
S Špico smo dobili enotno rešitev v tehnološkem in procesnem smislu.
Z evidenco delovnega časa v oblaku nad izzive deljenih urnikov v šolstvu.
Vodje so želeli natančno razporejati čas zaposlenih, računovodje natančne podatke za obračun plač, kadrovska pa nadzor na odsotnostmi.
Zakaj se zaposlenim ni treba več vsakodnevno prijavljati?
Registracija delovnega časa na podlagi lokalne WiFi povezave
Kako so prilagodili All Hours mentaliteti zaposlenih v IT podjetju?
Z novio tehnologijo odpirajo vrata z mobilno aplikacijo.
Planiranje urnikov dela! Brez Excela, napak ali zamud.
Nadzor registracije delovnega časa za okoli 10.000 zaposlenih so zaupali Špici.
S tehnologijo nad izzivi obračunskih dodatkov in obračuna plač.
Intervju z Davidom Čreslovnikom, generalnim direktorjem podjetja Ceneje.si
Delo v več izmenah, ob vikendih ter študentsko delo zahtevajo napredno evidenco delovnega časa.
Zakaj je Špicina rešitev še posebej koristna v organizacijah, kjer je nadpovprečno veliko odsotnosti?
Kako so zmanjšali število nepotrebnih nadur?
Kako so zamenjali tri sisteme za evidenco delovnega časa z enim samim, novim?
Špicine rešitve za evidenco delovnega časa preko API vmesnika ali Excel tabele povežite s svojim sistemom za obračun plač ali vodenje kadrov. Tako si zagotovite znatne časovne prihranke, plače obračunajte pravočasno obogatite svoj HR sistem z ažurnimi podatki.
Rezervirajte svoj termin za predstavitev naših rešitev.
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.