Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Oglejte si široko ponudbo tiskalnikov, čitalcev, RFID kartic in potrošnega materiala priznanih svetovnih proizvajalcev.
Sledenje logističnim enotam, kot so zabojčki in palete, povečuje preglednost in optimizira distribucijske procese. Obvladovanje vračljivih sredstev pripomore k večji trajnosti in boljšemu upravljanju virov. Sledenje izdelkom v proizvodnji izboljša zaloge in skrajša cikle. Omogoča tudi natančnejše napovedovanje dobavnih časov.
Sledenje logističnim enotam, kot so zabojčki, vozički in druge transportne enote, je ključni proces v sodobnih logističnih in distribucijskih verigah. Omogoča natančno spremljanje lokacije in stanja posameznih enot, kar izboljša preglednost, povečuje učinkovitost ter optimizira distribucijske in transportne procese. S tem se zagotavlja večja natančnost, boljša sledljivost in hitrejša odzivnost v logističnem procesu.
Sledenje vračljivim sredstvom, kot so palete, transportne enote in perilo, je ključno za optimizacijo zalog in zmanjšanje izgub. Dobro zasnovan sistem omogoča boljše obvladovanje teh sredstev, kar vodi v nižje stroške, večjo trajnost in bolj učinkovito uporabo virov. Poleg tega skladnost s standardom GRAI GS1 in ustrezno označevanje omogočata enostavno sledenje in zagotavljanje točnosti pri obvladovanju vračljivih sredstev.
Sledenje izdelku ali materialu skozi posamezne faze proizvodnega procesa je ključnega pomena za optimizacijo proizvodnje. Ta postopek omogoča spremljanje premikov, statusa in lokacije tako nedokončanih kot dokončanih izdelkov, kar pripomore k boljši preglednosti, optimizaciji zalog in skrajšanju proizvodnih ciklov. Poleg tega omogoča natančnejše napovedovanje časov dobave.
Upravljanje z materialom vključuje nadzor nad nabavo, skladiščenjem in porabo materialov v podjetju. To vključuje spremljanje zalog, optimizacijo naročanja in načrtovanje potrebščin za proizvodnjo. Primer tega je avtomatsko naročanje, kjer RFID antena in čitalec spremljata zalogo materialov z RFID etiketami, spremembe pa se samodejno pošljejo v sistem za vsakodnevno naročanje, kjer se izvedejo naročila.
Ocena potreb in prilagojene rešitve.
Načrtovanje, izvedba in nadzor projektov.
Podpora in vzdrževanje po implementaciji.
Na spoznavnem klicu se bomo pogovorili o vaši trenutni situaciji, o trenutnih problemih in o zahtevah za prihodnost. Posebej pomemben nam je fizikalni vidik, še posebej izgled predmetov za sledenje in razporeditev prostorov. V izredno pomoč nam bodo fotografije trenutne situacije. Pogovorili se bomo o obstoječih IT sistemih in o njihovi pripravljenost za povezavo z drugimi sistemi. Spoznavni sestanek lahko poteka tudi na daljavo in navadno traja okoli eno uro. Po prvem spoznavnem sestanku Špica pripravi povzetek in lahko že tudi osnutek predloga projekta z grobo oceno investicije.
Najprej je potrebno vsak predmet, ki ga želimo slediti, označiti s črtno kodo ali RFID oznako. Potrebno je postaviti tudi čitalce - bodisi RFID čitalce ali čitalce črtne kode. Ti so lahko prenosni (Android, WIFI ali 5G), ročni (žični ali BT brezžični) ali pa fiksno montirani na določenih strateško pomembnih točkah. Ti čitalci v centralni del rešitve posredujejo podatke o tem, kateri predmet so zaznali. Uporabnik lahko nato podatke iz centralnega sistema prenese v svoj sistem (ERP, MES, WMS) in jih tam obdela.
Z uvedbo rešitve za sledenje materiala dobi uporabnik natančen vpogled, kje so bili predmeti nazadnje videni, ter vso zgodovino premikov. Na ta način ni več iskanja predmetov po prostorih podjetja ali raziskovanja, kaj se je dogajalo z nekim predmetom v preteklosti. Dosežen je prihranek časa.
Integracija z drugimi sistemi, kot so ERP ali MES, se izvede preko standardnih protokolov. Najbolj primerna je uporaba API vmesnikov, preko katerih se lahko podatki posredujejo v obe smeri.
Natančnost sledenja je odvisna od uporabljene tehnologije in razporeditve čitalcev. Navadno zadostuje natančnost "na prostor natančno", kjer se čitalci namestijo na prehode med prostori. Če se zahteva natančnost "na delovno mesto natančno", mora biti na vsakem delovnem mestu čitalec (črtna koda ali RFID).
Strošek uvedbe je najbolj povezan s številom in vrsto čitalcev, ki jih želimo uporabiti. Količina predmetov, ki jih želimo slediti, je manj pomembna. Tekoči stroški so zanemarljivi in so povezani predvsem z naročnino na uporabo Špica storitve.
Vse podatke Špica hrani na varnih strežnikih in v skladu z vsemi lokalnimi predpisi. Omenimo, da ima Špica svoje poslovanje in skrb za podatke ter sisteme urejene skladno z ISO9001, ISO27001, ISO27017 in ISO27018.
Največ časa pri uvajanju se porabi za namestitev in povezavo čitalcev, kar navadno opravi interna ekipa naročnika s pomočjo Špica strokovnjakov.
Rešitev je izredno odprta in prilagodljiva na različne potrebe. Čitalci so lahko na različnih lokacijah in pomenijo različne poslovne dogodke, označuje se lahko različne vrste predmetov, lahko tudi vozila ali ljudi. Celoten namen sistema pravzaprav določi uporabnik sam.
Sistem je zasnovan tako, da zajem dogodkov poteka čim bolj avtomatično, le pri ročnem zajemu črtnih kod mora to opraviti zaposleni sam. Ta postopek pa je izredno enostaven in intuitiven.
Špica ekipa v okviru uporabnine in servisnih pogodb poskrbi tudi za servisiranje opreme, pomoč uporabnikom in nove verzije.
Razkrivamo resnične primere uporabe tehnologije za sledenje srestev in materiala, ki podjetjem prinašajo konkurenčno prednost. Odkrijte najnovejše trende in rešitve, ki jih preprosto ne smete prezreti!
Digitalni popis osnovnih sredstev s tehnologijo RFID je napreden pristop k natančnemu sledenju in upravljanju sredstev v modernem poslovnem okolju. V blog zapisu si preberite: kdaj se splača popis opraviti s...
Poklepetajmo o vaših željah in izzivih – hitro, brezplačno in brez obveznosti.
Razmišljate o projektu, niste pa še čisto odločeni. Super! Ostanimo na zvezi, v vmesnem času pa prebirajte naše vsebine iz področja sledenja sredstev in materiala v interni logistiki.
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.