Ne spreglejte  •  30.3.2023, med 11:00 - 11:45 organiziramo ekskluzivni webinar "Zaposleni v središču krožnega gospodarstva". Spregovorili bomo o investicijskih sredstvih in idejah za potencialne projekte. Prijavite se  
Choose languageLanguage
špicin kadrovski Posvet  •  Predstavitev različnih kadrovskih tem in posvet o pravnih in tehnoloških vidikih upravljanja s kadri. Prijava na brezplačni posvet.  

Zaupa nam več kot 1 milijon zadovoljnih uporabnikov

 Registracija prihoda in odhoda z dela
REGISTRACIJA DELOVNEGA ČASA

Registracija prihoda in odhoda z dela

V izogim manjkajočim registracijam našim strankam nudimo možnost registracije prihoda in odhoda s pomočjo mobilnega telefona, spletne aplikacije ali brskalnika in terminala. Vodje imate zagotovljen dostop do zgodovine registracij, njihovih lokacij in natančnih poročil. Zaposleni pa zahteve za odsotnost oddajte kar na mobilnem telefonu in imejte vse podatke o izrabi delovnega časa vedno pri roki

Vodenje odsotnosti z dela
odsotnosti z dela

Vodenje odsotnosti z dela

S pomočjo aplikacije avtomatično oddajajte zahteve in glede na hierarhijo v vašem podjetju potrjujte celodnevne in krajše odsotnosti, bolniške ter nadure. Zahteven proces, ki ga boste zaupali avtomatizaciji, vas ne bo nikoli pustil na cedilu, saj bodo podatki za plače vedno pripravljeni pravočasno in brez napak. 

 Hitreje do podatkov za pravilen obračun plač
podatki za obračun plač

Hitreje do podatkov za pravilen obračun plač

Avtomatično pripravite podatke o delovnih urah, ki so jih sodelavci opravili na delovnem mestu ali pri delu od doma, nadurah, odsotnostih ter času, ki so ga delavci porabili za malico in druge vrste plačil. Z enim klikom nastavite izvoz podatkov po meri in plače uvozite v vaš sistem za obračun plač.

Planirajte delovni čas na interaktivnem koledarju
Planiranje delovnega časa

Planirajte delovni čas na interaktivnem koledarju

Z nekaj kliki oblikujte plan dela za svoje sodelavce - splanirajte izmene, prisotnosti, nadure in odsotnosti svoje ekipe. Zamenjave za nepričakovane bolniške odsotnosti in prerazporeditve sodelavcev na druga delovna mesta uredite na interaktivnem koledarju in osveženi plan delite preko elektronske pošte. S premišljenim planiranjem delovnega časa boste optimizirali stroške delovne sile.

Cenik

Fleksibilni licenčni model omogoča prilagoditev zahtevam vašega podjetja


(Or adjust the slider)


Računalniški oblak

Registracija

  • Registracija na spletu / mobilna aplikacija
  • Registratorji 
  • Mobilni registratorji (Android)

Geolokacija

  • Geofencing
  • Bluetooth žolne

Planiranje delovnega časa

  • Dinamično razporejanje urnikov
  • Avtomatično zaznavanje izmen
  • Načrt dela za zaposlene

Vodenje odsotnosti

  • Oddajanje in potrjevanje odsotnosti
  • Obvestila o potrditvi ali zahtevi
  • Prikaz na koledarju za lažje planiranje

Other features

  • Upravljanje nadur
  • Prilagodljivi urniki
  • Podatki za obračun plača
  • API vmesnik

Strežnik/ Hibrid

Naša napredna rešitev za registracijo in evidenco delovnega časa je lahko popolnoma prilagojena vašim zahtevam 

Vse kar je pri All Hours in dodatno:

  • Biometrični terminali
  • Večnivojski proces potrjevanja odsotnosti
  • Napredno planiranje delovnega časa z avtomatičnimi opozorili 
  • Potni nalogi
  • Vodenje časa na projektih
  • Kontrola pristopa

integracije

Povežite svoje IT sisteme v učinkovito celoto

Špicine rešitve za evidenco delovnega časa preko API vmesnika ali Excel tabele povežite s svojim sistemom za obračun plač ali vodenje kadrov. Tako si zagotovite znatne časovne prihranke, plače obračunajte pravočasno obogatite svoj HR sistem z ažurnimi podatki.

Povežite svoje IT sisteme v učinkovito celoto
uspešne zgodbe

Izkušnje naših strank

Snežana Bokan Kuprivec Vodja kadrovske in pravne službe
»To je najbolj preprost, hiter, avtomatiziran način beleženja. Vse je zabeleženo v enem sistemu. Različni izpisi so avtomatizirani: npr. stanje delovnih ur, dopustov, bolniških odsotnosti, koriščenja nadur itd. Snežana Bokan Kuprivec
Vodja kadrovske in pravne službe
Preberite študijo primera
245
Zaposlenih
100
Zaposlenih na terenu
100
Projektov letno na terenu
Blaž Kržišnik Partner in komercialni direktor
Špicine rešitve uporabljamo za prikaz prisotnosti, dopustov, bolniških odsotnosti, delo od doma itd. Na ta način lahko enostavno z enim klikom za vse zaposlene v regiji obdelamo plače. Blaž Kržišnik
Partner in komercialni direktor
Preberite študijo primera
300+
Zaposlenih
25000
Mesečnih plačilnih list
2000 +
Zadovoljnih strank
Zakonite evidence delovnega časa
Zakonite evidence delovnega časa

Špicin kadrovski posvet

Špicin kadrovski posvet je 90 minutni, interaktivni spletni video posvet, ki ga organiziramo skupaj s pravnimi svetovalkami. Na posvetu bomo predstavli Špicine rešitve za evidenco delovnega časa in brezplačno odgovarjali na vaša vprašanja vezana na tehnološke in pravne vidike zakonitih evidenc delovnega časa. 

Kaj lahko pričakujete na Špicinem kadrovskem posvetu:

  • predstavitev rešitve za digitalno evidenco delovnega časa (20 min)
  • predstavitev pravne tematike s področja evidenc delovnega časa (20 min),
  • strokovni odgovori na vaša vprašanja.

Razpisani termini:

  1. Predstavitev aplikacije za evidenco delovnega časa in obvestila o letnem dopustu -> manjkajoči podatki, 21.03.23, 14:00 - 15:30
  2. Predstavitev aplikacije za evidenco delovnega časa in zakonita odpoved delavcu, 18.04.23, 14:00 - 15:30
  3. Predstavitev aplikacije za evidenco delovnega časa in kako do dobrega sistema nagrajevanja, 23.05.23, 14:00 - 15:30

IZPOLNITE OBRAZEC