Zebra OneCare - brezplačni servisi opreme
Izkušnje kažejo, da klasično vzdrževanje "na klic" zadostuje kvečjemu pri posameznih napravah, ki niso kritične za delovni proces. Pri kritičnih komponentah, od katerih so odvisni ključni poslovni procesi, je razpoložljivost opreme potrebno urediti sistematično in dolgoročno.
Preizkušen okvir za tak nadstandarden odnos na področju Zebra prenosnih terminalov, čitalcev črtne kode in WIFI opreme zagotavlja Zebra OneCare storitev, ki je sestavljena iz naslednjih elementov:
1. Brezplačen servis in obnovitev opreme
Zebra servis bo okvarjeno opremo brezplačno popravil in jo obnovil. Izvzete so le poškodbe povezane z naravnimi nesrečami ali namerne poškodbe. Na ta način se uporabnik izogne nepredvidenim in relativno visokim stroškom povezanih s popravili opreme.
2. Zagotovljen čas popravila
Zebra servis garantira, da bodo opremo popravili v 3 delovnih dnevih po prejemu na njihov servis (Češka, Brno). Popravljeno opremo vrnejo uporabniku na svoje stroške, medtem ko je pošiljanje na servis v odgovornosti uporabnika.
3. Brezplačne nove verzije programske opreme
Ob vsakem servisu na opremo naložijo zadnjo verzijo sistemske programske opreme z vsemi varnostnimi dodatki. Tako bo imel uporabnik vedno urejeno in varno Android opremo z najbolj svežimi varnostnimi popravki.
Za Android naprave je na voljo posebna in bolj enostavna storitev OneCare TSS (Technical and Software Support), ki uporabnikom zagotavlja dostop do nadgradenj programske opreme, sveže varnostne popravke in podporo Zebra strokovnjakov, ne vključuje pa popravil strojne opreme.
4. Popust za dodatne storitve
Če mora Špica poleg popravila opreme opraviti še kakšne dodatne storitve, na primer nalaganje uporabnikove programske opreme ali urediti nastavitve, vam na te storitve pripada 20% popusta na cene iz cenika Špica storitev.
Opomba: Zebra OneCare vzdrževanje opreme je potrebno naročiti istočasno z opremo. Vzdrževanje je možno skleniti tudi kasneje, vendar je vsebinsko manj bogato ali pa ima višjo ceno.