NE SPREGLEJTE  •  🚀 Vabljeni na brezplačni webinar "Kako narediti oskrbovalno verigo ZELENO", 15.5.24 od 9.00 - 09.45 ure => REGISTRIRAJTE SE  
Choose languageLanguage
Novica

Vzpostavitev content centra ŠPICA

Vzpostavitev content centra ŠPICA
 
2 minutno branje
Datum
15/04/2021

Glavni namen operacije je vzpostavitev »content« centra za tuje trge, z izdelavo promo video vsebine, optimizacijo strani, uporabniške izkušnje in digitalnih kanalov, ter vzpostavitvijo sistema merjenja učinkov digitalnih kanalov za tuje trge.


Operacija je bila za sofinanciranje izbrana na Javnem pozivu za sofinanciranje digitalizacije prodajnih poti ter predstavitvenih in trženjskih gradiv za promocijo na tujih trgih.

  • Višina sofinanciranja: 9.760,00 EUR
  • Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
  • Spletna stran EKP v Sloveniji: http://www.eu-skladi.si

Podroben opis operacije:

Optimizacija spletnih strani in digitalnih prodajnih kanalov, vzpostavitev sistemov merjenja učinkov digitalnih komunikacij in sistemov sledenja potencialnim strankam v okviru digitalnih prodajnih kanalov, vse namenjeno tujim kupcem/tuji poslovni javnosti

Zasnovala in izvedla se bo strategija optimizacije spletne strani spica.com (SEO, UX). Iz več domen in podstrani se bo vzpostavila osrednja domena za blog (content center), kjer se bo centralizirala vsebina, izpilila uporabniška izkušnja, optimizirala se bo analitika spletne strani s končnim ciljem povečanja pridobivanja »inbound« leadov iz tujih trgov za različne rešitve v oblaku za upravljanje s človeškimi viri.

undefined

Vzpostavil bo sistem za merjenje učinkov digitalnih kanalov (organski obisk, LinkedIn, Twitter, Facebook) ter sistem sledenja posameznim strankam preko AARRR lijačnega sistema.

Spletna stran spica.com in spremljajoči digitalni kanali so v angleškem jeziku in namenjeni izključno tujim trgom.

Izdelava video vsebin za nivo podjetja ali za nivo izdelkov/storitev podjetja v vsaj enem tujem jeziku, vključno s prevajanjem

Zunanji izvajalec bo za nas pripravil scenarij promocijsko-produktnega videa, pripravil grafične elemente, izvedel predprodukcijo, produkcijo ter poprodukcijo, skupaj z montažo, pripravo grafik, glasbenih podlag ter snemanja govorcev. Video bo izdelan v tujem jeziku za namene predstavitve podjetja.

undefined