Iščemo sodelavce (m/ž) za zasedbo delovnih mest:

  • Prodajni svetovalec in 
  • Vodja centra


Ste agilni in učinkoviti?

Želite svoje znanje in izkušnje deliti z našimi kupci in partnerji?

Bi se radi prebili v Špico?


Smo vodilni regijski ponudnik informacijskih rešitev na področju upravljanja človeških virov in logistike (WFM - Workforce Management & SCM - Supply Chain Management) v Adriatic regiji. Nedavno nas je GARTNER uvrstil v ožji izbor TOP20 svetovnih ponudnikov za rešitve s področja upravljanja s človeškimi viri (Workforce Management).

Špica podjetja v Ljubljani, Zagrebu, Beogradu, Sarajevu, Skopju, Podgorici, Londonu ter New Yorku združujejo preko 100 strokovnjakov. Zavedamo se, da so naši sodelavci s svojim znanjem, inovativnostjo in agilnostjo ključnega pomena za utiranje Špicine poti proti vrhu. Veliko pozornosti posvečamo razvoju zaposlenih, prepoznavanju in razvijanju njihovih najboljših potencialov.

Agilen, kreativen in ambiciozen kolektiv globalno širi nabor storitev v oblaku z metodologijo Kontaktnih svetovalnih centrov - CSC. V svojo ekipo zato vabimo Prodajne svetovalce in Vodjo centra. Če se v spodnjem opisu prepoznate, vas vabimo, da se nam predstavite.

Opis delovnega mesta:

Prodajni svetovalec (m/ž) in Vodja centra (m/ž) bosta člana mlade ekipe, ki jo gradimo v Kontaktno svetovalnem centru Špica. Ekipa centra je zadolžena za uspešno pozicioniranje popolnoma prenovljene programske rešitve Time&Space s 30-letno tradicijo na domačem in mednarodnih trgih. Izbrani sodelavec bo po začetnem uvajanju zadolžen za pridobivanje novih kupcev s proaktivnim vodenjem marketinško prodajnega procesa. Ključno za uspeh na tem delovnem mestu je izrazita energičnost, visoka stopnja samozavesti in pozitivna naravnanost. Kontaktno svetovalni center je vstopna točka na uspešno karierno pot v mednarodno prodajno ekipo Špica.

Ključni cilji, aktivnosti in odgovornosti: 

  • aktivno pridobivanje novih strank z izgradnjo temeljnega zaupanja,
  • svetovanje in spremljanje uporabnikov na nakupni poti,
  • spodbujanje strank k napredku,
  • zaključevanje prodajnega procesa in skrb za visoko raven zadovoljstva kupcev.

Od sodelavca pričakujemo:

  • vztrajnost in optimizem,
  • ambicioznost in angažiranost,
  • vzbujanje zaupanja in komunikacijske spretnosti,
  • odpornost na pomisleke in sposobnost reševanja izzivov,
  • željo po hitrem pridobivanju izkušenj, novih znanj in napredovanju.

Špičaki smo:

  • mlad, stimulativno nagrajevan kolektiv z vrhunsko razvojno produktno plaformo Cloud/Mobile/IoT,
  • vzpostavili dolgoročna partnerstva: MICROSOFT/Gold, SAP/Silver,...
  • potencial za hitro osebno rast in napredovanje v mednarodno prodajno ekipo,
  • urejeno okolje s 30-letno tradicijo, impregnirano z agilnimi metodami vodenja,
  • dolgoročno stabilna ekipa s sistematično urejenimi procesi ISO9001 & ISO27001.

Dobrodošli ste kandidati s VII. stopnjo naravoslovno tehnične ali ekonomske smeri. Za Vodjo centra si želimo sodelavca z izkušnjami in željo po izzivih vzpostavitve našega novega Kontaktno svetovalnega centra. Seveda zelo cenimo tudi ambiciozne z nižjo stopnjo izobrazbe, ki nas v pogovoru lahko prepričate, da so energija in motiviranost bolj pomembni od formalne izobrazbe in pridobljenih izkušenj.

Če ste se prepoznali v zgornjem opisu in se veselite novih izzivov ter priložnosti za hitro napredovanje, vas vabimo, da prijavo z življenjepisom oddate preko ponujene prijavne možnosti portala Optius ali na email zaposlitev@spica.com, najpozneje do 8.12.2019.