Ne spreglejte  •  Postanite nov naročnik na storitev All hours in si zagotovite 30 % popust na celoletno naročnino. >> Zanima me več  
   
Choose languageLanguage
Novica

S Špico v špici

S Špico v špici
Špica International
Avtor
Špica International
Datum
30/12/2020

Pravijo, da je na vrh lažje priti, kot na njem ostati. Bomo videli, vsekakor pa je naša smer prava. V kratkem zapisu preberite, kako smo se na leto 2020 odzvali Špičaki.

Bržkone si v začetku leta 2020 nihče izmed nas ni predstavljal, kaj vse nas čaka v naslednjih 12 mesecih. Ste si mislili, da boste skoraj polovico leta delali na daljavo, preživeli tako veliko časa doma? Ste si mislili, da vam bodo ob vhodu v poslovne objekte merili temperaturo? Ali pa, da boste stali v vrstah pred malodane vsemi trgovinami, pošto in previdno držali razdaljo do drugih ljudi? Da bodo kurirske službe prezasedene z naročili iz internet trgovin? Marsikdo je delovne in poslovne sestanke »oddelal« brez srajce in kravate, včasih celo z otrokom na rami. Osebni in poslovni zasuk sta se zgodila praktično čez noč, vzrok zanju pa je drobcen, a zdravju še kako škodljiv virus, ki ga s prostim očesom niti vidimo ne. Človeška vrsta je še enkrat več dokazala, zakaj jo Darwinov nauk postavlja na vrh prehranske verige – zelo hitro smo se prilagodili novim razmeram.  

V Špici smo vse od začetka izbruha pandemije spremljali, kaj podjetja potrebujejo in v skladu s tem prilagajali in razvijali svoje rešitve. Oblikovali smo rešitve, ki podjetjem lahko olajšajo poslovanje v času epidemije in ga tudi dolgoročno izboljšajo – v času po koronakrizi. Iskali rešitve, ki našim uporabnikom povečajo stabilnost in odpornost poslovanja. Prepričani smo, da lahko trenutne težke okoliščine in iz njih črpamo tisto, kar bo prineslo varno in stabilno poslovanje v prihodnosti. 

Kaj smo leta 2020 naredili v Špici? Rešitve za kontrolo pristopa ter registracijo in evidenco delovnega časa smo nadgradili z brezstičnimi in mobilnimi komponentami ter funkcionalnostjo, potrebno za delo na daljavo. Zaposleni in nekatere stranke so z navdušenjem spremljali prihod novih tehnologij, pa naj gre za avtonomne skladiščne robote ali napredne termokamere. Več o našem naboru desetih najboljših rešitev za poslovna okolja lahko preberete v ločenem zapisu Top10 aplikacij kot protikoronski ščit

Dokazano na pravi poti

Pregovor pravi, da lastna hvala bolj malo velja. Zato smo toliko bolj navdušeni, kadar nas pohvalijo drugi, posebej če gre za ugledna svetovna podjetja in organizacije. Kje začeti? Najbolje, da kar po abecednem vrstnem redu, saj smo veseli in ponosni na prav vsa priznanja. 

AS MAG nas je uvrstil med najpomembnejše novice na svoji lestvici Security 50, torej med 50 najpomembnejših podjetij, ki nudijo varnostne rešitve na svetu

V času, ko podjetja vseh vrst in velikosti iščejo praktične načine, kako spremljati delo na daljavo, je naša rešitev My Hours na lestvici Top 20 Time Tracking Software, ki jo pripravlja organizacija G2, pristala na izjemnem drugem mestu, s čimer smo prehiteli številne svetovne velikane, kot na primer Toggl Track, TSheets, Humanity in druge. Dokazali smo, da delamo prave stvari. Še več, da delamo stvari prav, dokazuje tudi recenzija rešitve My Hours, ki je letos doživela grafično in funkcionalno nadgradnjo, saj je prejela prestižni naziv ta hip najboljše – Leader Winter 2021.

 undefined

Prav tako smo zelo ponosni, da je našo rešitev Time&Space na področju upravljanja človeških virov (WFM) prepoznalo tudi analitsko podjetje Gartner in nas uvrstilo med najpomembnejše ponudnike na svetu. 

V letu 2020 smo močno okrepili vezi z največjim proizvajalcem programske opreme na svetu. Družba Microsoft nam je podelila priznanje Partner leta 2020 v Sloveniji. Priznanje je rezultat našega dolgoletnega sodelovanja z Microsoftom, ki je doseglo vrhunec ravno v teh negotovih časih. Izkazalo se je namreč, da sta nas tradicija in vztrajnost, v kombinaciji z agilnim inoviranjem pripeljali do zmagovalne kombinacije. Prav tako smo prejeli Microsoft certifikat GOLD Cloud Solution Provider, ki zagotavlja, da naše rešitve brezhibno delujejo tudi v obliki storitev iz oblaka. 

Odlično smo sodelovali tudi z velikanom iz sveta poslovne programske opreme, družbo SAP. Dosegli smo status srebrnega partnerja in certifikat za priznanega sistemskega integratorja, ki potrjuje, da so naše rešitve Time&Space združljive s poslovno-informacijskim sistemom SAP. 

Združujemo svetove

Danes je podjetje Špica priznano tako na področju fizične varnosti kot upravljanja s človeškimi viri, kar dokazujejo zgoraj omenjena priznanja. Še več, združujemo ti področji in smo kot taki svetovni unikat, ki ponuja celovito rešitev in ne le posamezne gradnike, ki podjetjem pri implementaciji v praksi neredko povzročijo številne izzive. 

Uporaba iste identifikacijske kartice za dostop do prostorov in evidenco delovnega časa je namreč le vrh ledene gore. Pravzaprav je zelo pomembno razmerje med upravljanjem delovnega časa in nadzorom dostopa. Vsakič, ko zaposleni, pripravnik, podizvajalec, kupec ali obiskovalec vstopi v stavbo, gre mimo dostopne točke ali mora zabeležiti svoj čas na kraju samem, se kadrovska služba in varnost prekrižata. Številne takšne interakcije pa predstavljajo izziv za veliko organizacij. Rešitve Time&Space pa prinašajo najboljše iz obeh področij. 

Podobno povezovanje se dogaja v oskrbovalni verigi, ki se izredno pospešeno digitalizira in robotizira. Edino tako je namreč možno na dolgi rok obstati del svetovnih oskrbovalnih verig v pogojih, ko je vedno težje najti zaposlene za opravljanje napornih del in ko odjemalci pričakujejo izvrstno digitalno izkušnjo. Ni več dovolj zmagovati v fizičnem svetu, vedno bolj so pomembne zmage v digitalnem svetu. 

Našpičene rešitve za nove zmage

Zmagovalnega konja, ekipe, recepta in/ali taktike, se ne menja. Kljub temu pa bomo v Špici poskrbeli, da bodo naše našpičene rešitve v novem letu še boljše.  

Z aplikacijo All Hours smo že vstopili v ligo največjih ponudnikov programske opreme za registracijo in evidenco delovnega časa. V izzivov polnem letu smo dosegli 45-odstotno rast in pridobili več kot 150 novih strank v sedmih državah. 

Temeljni kamen našega poslovanja, rešitve iz družine Time&Space, pa so vnovič dokazale pomembnost zdravih temeljev, na katerih je možno graditi. V letu, ki so ga zaznamovale najrazličnejše omejitve, smo strankam omogočili zanesljivo evidentiranje delovnega časa in meritve produktivnosti zaposlenih  (produktivnosti z orodjem Task mananagement). Veliko izboljšav smo naredili na področju planiranja delovne sile in delovnega časa (urnikov zaposlenih), saj aplikacija Dynamic Scheduling omogoča, da pri planiranju samodejno upoštevate trenutne vladne protikoronske ukrepe in zahteve, kot na primer zahtevano fizično distanco na delovnem mestu.

Podjetjem smo omogočili številne funkcionalnosti, po katerih v preteklosti sploh ni bilo potrebe. Zagotavljamo natančno obračunavanje skrajšanega delovnega časa, brezstično kontrolo dostopa (Door Cloud) – zaposleni lahko vrata odpirajo s pametnim telefonom ali celo s pametno uro.

undefined

Za zaščito zaposlenih in strank ter njihovih obiskovalcev/kupcev smo skrbeli z uvedbo naprednih rešitev za merjenje telesne temperature s termokamerami ali termoterminali. Pričakovati je, da bodo po vzoru iz azijskega sveta, napredne termalne kamere z nami ostale tudi v prihodnje. 

Digitalizija in povezovanje oskrbovalnih verig 

Kljub velikim motnjam so se tudi v oskrbovalnih verigah in logistiki zgodile velike spremembe.

Končno je dozorelo prepričanje, da brez digitalizacije odnosov med podjetji v logističnih verigah ne more biti stabilnega in vzdržnega razvoja podjetij.  

Spremenjene zahteve podjetij smo letos primerno naslovili v naših projektih. Skupaj smo zaključili nekaj izvrstnih projektov, ki bodo imeli dolgoročne pozitivne vplive na poslovanje podjetij.  

Pri večjih in manjši podjetjih smo v letu 2020 vpeljali opremo za glasovno komisioniranje izdelkov, ki jo zaposleni v skladiščih nosijo na sebi in imajo tekom dela proste roke za manipulacijo s pošiljkami, povečanje produktivnosti in hkrati varnosti dela. Uvedli smo rešitve za brezkontaktno dostavo pošiljk in omogočili, da podjejta lahko sledijo vsem premikom pošiljk s pomočjo črtne kode in RFID, kar je še posebej pomembno zaradi ekstremnega povečanja spletnih naročil in paketnih dostav. Ažurno smo se prilagodili zakonodajnim spremembam in podprli sledenje serijskih številk posameznih škatlic zdravil ter omogočili upravljanje s posebnimi zaščitnimi oblačili s pomočjo RFID tehnologije. Popis osnovnih sredstev z orodjem FrontmanFind smo razširili na vse celine in tako bistveno povečali število uporabnikov sistema. 

Med pomembnimi dosežki leta 2020 velja omeniti uvedbo robotiziranih premikov pošiljk v interni logistiki s pomočjo avtonomnih vozičkov in povečanje ekipe zaposlenih na Špici, ki se ukvarjajo z rešitvami na področju skladiščnega poslovanja. Naši skladiščni projekti vedno bolj pogosto sežejo na teren, vse do dostave pošiljk naslovnikom, kar je tudi naša dolgoročna vizija – upravljati pošiljke in artikle tekom cele oskrbovalne verige, od proizvajalca do potrošnika. 

Digitalna preobrazba z odliko

Po dveh letih odkar smo začeli z lastno digitalno preobrazbo in selitvijo poslovanja v računalniški oblak, ugotavljamo, da smo ju opravili z odliko. Izkušnje, ki smo jih ob tem nabrali so neprecenljive, kar nam vedno znova izpostavijo tudi stranke, češ, da znamo poiskati najprimernejšo rešitev za njihove poslovne izzive. 

Delo od doma oziroma delo na daljavo je pri izvedbi projektov pred začetkom letošnjega leta predstavljala bolj izjemo kot pravilo. Konec leta lahko rečem, da smo večino instalacij in konfiguracije programske opreme, izobraževanja uporabnikov ter zagonov sistemov izvedli na oddaljen način. Pri podpori uporabnikov je bilo to že prej bolj v navadi. Tak način dela omogoča poleg večje učinkovitosti tudi hitrejše in lažje prilagajanje pri planiranju aktivnosti in vodenju projektov. Hkrati pa dodamo kakšen drobec k zmanjšanju emisij ter čistemu zraku.  

Dobri rezultati in pozitivni odziv nam v oddelku podpore nalagajo, da v tej smeri nadaljujemo in tu bo tudi poudarek pri izvedbi v prihodnje. Nadaljevali bomo interno izobraževanje na področju komunikacijskih veščin ter uvajanju novih tehnologij (AI) tako v analizo uporabe naših rešitev kot v procese podpore uporabnikom. Z novim letom štartamo tudi z prenovljenim portalom za stranke, v okviru katerega računamo, da bomo v prihodnje ponudili še več vsebin za naše uporabnike.  

Zmagovalci

Kot slišimo iz medijev in okolice, bi marsikdo na leto 2020 najraje kar pozabil. Verjamemo, saj je bilo res posebno in nenavadno, tako s poslovnega kot osebnega stališča. A prav v takih trenutkih se delajo razlike. V tem času tisti bolj prilagodljivi ustvarijo še večjo konkurenčno prednost. In naše zveste stranke ste med zmagovalci.