Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Obveščamo vas o pomembni spremembi v načinu prijave servisnih zahtevkov za vaše naprave na Špica portalu za stranke. Postopek za prijavo servisnih zahtevkov smo posodobili - sedaj je enostavnejši in hitrejši. Prosimo, da upoštevate nove smernice, opisane spodaj:
Naslov: Vnesite naslov zahtevka, kjer določite, za katero napravo gre: Z1T IB, Z1T KB, Z1W, Z1W DC, Z1S, in dodajte opis napake, ki se je pojavila.
Vrsta zahtevka: Izberite vrsto zahtevka:
Opis: V tem polju razložite situacijo in opišite postopek, po katerem ste prišli do napake. Opredelite tip problema, npr. "Z1T KB ne bere kartic" ali "Z1W ne komunicira." Če ni DOA, dodajte tudi, kaj se je spremenilo od trenutka, ko je naprava delovala, do trenutka, ko je prenehala delovati pravilno.
Upravičenost: S klikom na znak lupe poiščite številko vzdrževalne pogodbe. Vnesite številko vzdrževalne pogodbe, če jo imate, in jo izberite iz seznama. Če vzdrževalne pogodbe nimate, pustite to polje prazno.
Identifikacijska številka: Vnesite številko licence sistema, npr. 900321.
Serijska številka: V to polje vnesite serijsko številko naprave, npr. C4F464112123. Serijsko številko najdete na nalepki, ki se nahaja na ohišju naprave.
Dodatne datoteke: Za vsak servisni zahtevek je potrebno izpolniti datoteko QF-0002_RMA-Form in jo naložiti na portal za prijavo zahtevka. Zahtevki brez izpolnjene datoteke QF-0002_RMA-Form bodo zavrnjeni.
Cenimo vaše sodelovanje pri prilagajanju na nov postopek. Če imate kakršnakoli vprašanja ali potrebujete dodatno pomoč, nas prosimo kontaktirajte s klicem na +386 1 568 08 30 ali pošljite e-sporočilo na podpora@spica.com.
Hvala za razumevanje in nadaljnje sodelovanje.
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.