NE SPREGLEJTE  •  Dopusti v 2025 - načrtujte jih pravočasno in s pomočjo aplikacije All Hours ➡️ IZVEDITE VEČ   
Choose languageLanguage
Novica

Prijava zahtevka servisa naprav preko portala za stranke

Prijava zahtevka servisa naprav preko portala za stranke
Špica International
Avtor
Špica International
 
2 minutno branje
Datum
30/08/2024

Obveščamo vas o pomembni spremembi v načinu prijave servisnih zahtevkov za vaše naprave na Špica portalu za stranke. Postopek za prijavo servisnih zahtevkov smo posodobili - sedaj je enostavnejši in hitrejši. Prosimo, da upoštevate nove smernice, opisane spodaj:

Naslov: Vnesite naslov zahtevka, kjer določite, za katero napravo gre: Z1T IB, Z1T KB, Z1W, Z1W DC, Z1S, in dodajte opis napake, ki se je pojavila.

undefined


Vrsta zahtevka: Izberite vrsto zahtevka:

  • RMA (Return Merchandise Authorization):Naprava je delovala nekaj časa in nato prenehala delovati.
  • DOA (Dead on Arrival): Naprava je bila okvarjena takoj ob dobavi. Portal vam ob izbiri DOA tipa zahtevka javi, da je za prijavo slednjega potrebna oddaja izpolnjene datoteke QF-0002_RMA-Form.

undefined

undefined

Opis: V tem polju razložite situacijo in opišite postopek, po katerem ste prišli do napake. Opredelite tip problema, npr. "Z1T KB ne bere kartic" ali "Z1W ne komunicira." Če ni DOA, dodajte tudi, kaj se je spremenilo od trenutka, ko je naprava delovala, do trenutka, ko je prenehala delovati pravilno.

undefined

Upravičenost: S klikom na znak lupe poiščite številko vzdrževalne pogodbe. Vnesite številko vzdrževalne pogodbe, če jo imate, in jo izberite iz seznama. Če vzdrževalne pogodbe nimate, pustite to polje prazno.

Identifikacijska številka: Vnesite številko licence sistema, npr. 900321.

Serijska številka: V to polje vnesite serijsko številko naprave, npr. C4F464112123. Serijsko številko najdete na nalepki, ki se nahaja na ohišju naprave.

Dodatne datoteke: Za vsak servisni zahtevek je potrebno izpolniti datoteko QF-0002_RMA-Form in jo naložiti na portal za prijavo zahtevka. Zahtevki brez izpolnjene datoteke QF-0002_RMA-Form bodo zavrnjeni.


undefined

Cenimo vaše sodelovanje pri prilagajanju na nov postopek. Če imate kakršnakoli vprašanja ali potrebujete dodatno pomoč, nas prosimo kontaktirajte s klicem na +386 1 568 08 30 ali pošljite e-sporočilo na podpora@spica.com.

Hvala za razumevanje in nadaljnje sodelovanje.