Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Oglejte si široko ponudbo tiskalnikov, čitalcev, RFID kartic in potrošnega materiala priznanih svetovnih proizvajalcev.
V podjetju Špica, vodilnem ponudniku rešitev za upravljanje delovnega časa in kontrole pristopa, z veseljem predstavljamo novo verzijo sistema Time&Space v12.00 namenjenega tudi najzahtevnejšim (»enterprise grade«) poslovnim uporabnikom.
Nova verzija prinaša izboljšave na področju informacijske varnosti, uporabniške izkušnje, produktivnosti in možnosti integracije z drugimi sistemi.
V nadaljevanju predstavljamo ključe novosti v novi verziji Time&Space, ki vam bodo pomagale še bolje upravljati čas in prostor v vaši organizaciji.
V podjetju SPICA je varnost vedno predstavljala temeljno vrednoto, tako na ravni celotnega podjetja kot tudi v zasnovi sistema Time&Space. To zavezanost potrjujejo tudi številni pridobljeni certifikati kakovosti, vključno z ISO 9001 in ISO 27001. Enako dosleden pristop do varnosti uporabljamo tudi pri naših oblačnih rešitvah, ki so skladne s standardoma ISO 27017 in ISO 27018.
Z verzijo Time&Space 12.00 postavljamo varnostne standarde še višje:
Z novimi funkcionalnostmi je uporaba sistema s strani administratorjev in uporabnikov še hitrejša in bolj prilagojena njihovim potrebam. Dodane so funkcionalnosti, kot so:
Time&Space še naprej izstopa kot platforma prijazna za integracije:
Sistem je v tej novi različici tudi bolj robusten in prilagodljiv za administratorje in skrbnike:
Z novo različico Time&Space v12.00 organizacije pridobijo več kot le nadgradnjo programske opreme – pridobijo konkurenčno prednost, ki se odraža v vseh vidikih upravljanja časa in prostora. Med drugim:
Za vse podrobnosti o novih funkcionalnostih in posodobitvah v Time&Space v12.00 si oglejte dokumentacijo What's New, ki je na voljo na uporabniškem portalu podjetja Spica. Dokument ponuja celovit pregled, s katerim boste lahko kar najbolje izkoristili prednosti najnovejše različice.
Če želite izvedeti več, kako lahko Time&Space v12.00 koristi vašemu podjetju in zakaj se odločiti za nadgradnjo, se prosim obrnite na svojega skrbnika.
Time&Space je celovita platforma za upravljanje delovnega časa in kontrole pristopa. Zasnovana je kot modularna, prilagodljiva in razširljiva programska rešitev, ki se zlahka prilagodi potrebam vseh vrst organizacij v različnih industrijah.
Time&Space v12.00 temelji na več kot 30-letnih izkušnjah ter zaupanju več kot 1 milijona uporabnikov po vsem svetu.
Združuje napredno kontrolo pristopa z biometrijo, video nadzorom in brezžičnimi ključavnicami, evidenco delovnega časa z avtomatskimi urniki in analitiko, upravljanje odsotnosti in nadur, spletni in mobilni dostop za zaposlene, enostavno integracijo z ERP in plačnimi sistemi ter še več.
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.