NE SPREGLEJTE  •  Vabljeni na strokovni dogodek "Skladišče, ki prinaša dobiček"! Dobimo se na GZS, 29. 5. 2025, ob 8.30. ➡️ INFO in PRIJAVE 
Choose languageLanguage
Novica

Predstavljamo Time&Space v12.00 – varnost in produktivnost na še višjem nivoju

Predstavljamo Time&Space v12.00 – varnost in produktivnost na še višjem nivoju
Špica International
Avtor
Špica International
 
5 minutno branje
Datum
15/04/2025

V podjetju Špica, vodilnem ponudniku rešitev za upravljanje delovnega časa in kontrole pristopa, z veseljem predstavljamo novo verzijo sistema Time&Space v12.00 namenjenega tudi najzahtevnejšim (»enterprise grade«) poslovnim uporabnikom. 

Nova verzija prinaša izboljšave na področju informacijske varnosti, uporabniške izkušnje, produktivnosti in možnosti integracije z drugimi sistemi.

Novosti v verziji Time&Space v12.00

V nadaljevanju predstavljamo ključe novosti v novi verziji Time&Space, ki vam bodo pomagale še bolje upravljati čas in prostor v vaši organizaciji.

Varnost še na najvišjem nivoju

V podjetju SPICA je varnost vedno predstavljala temeljno vrednoto, tako na ravni celotnega podjetja kot tudi v zasnovi sistema Time&Space. To zavezanost potrjujejo tudi številni pridobljeni certifikati kakovosti, vključno z ISO 9001 in ISO 27001. Enako dosleden pristop do varnosti uporabljamo tudi pri naših oblačnih rešitvah, ki so skladne s standardoma ISO 27017 in ISO 27018.

Z verzijo Time&Space 12.00 postavljamo varnostne standarde še višje:

  • Skladnost z IEC 60839 (razred 4) – Predstavlja najvišjo stopnjo varnosti za kritično infrastrukturo in okolja z visokimi varnostnimi zahtevami.
  • Podpora TLS 1.3 – Dodana je izboljšana enkripcija za varnejšo komunikacijo.
  • Posodobitev .NET ogrodja – Time&Space sedaj zahteva .NET 8 in .NET 4.8, oba podprta z Microsoftovo dolgoročno podporo (LTS), kar zagotavlja dodatno brezskrbnost.

Večja produktivnost in boljša uporabniška izkušnja

Z novimi funkcionalnostmi je uporaba sistema s strani administratorjev in uporabnikov še hitrejša in bolj prilagojena njihovim potrebam. Dodane so funkcionalnosti, kot so:

  • Skupinsko urejanje uporabnikov – Administratorjem je omogočeno hkratno upravljanje do 100 uporabnikov (npr. pri dodelitvi plana dela).
  • Prilagoditev jezika uporabniškega vmesnika – Vsak uporabnik ima možnost prilagoditve jezika in drugih regionalnih nastavitev.
  • Delegiranje pooblastil – Možno je začasno dodeljevanje pooblastil za potrjevanje vlog.
  • Enostavno preklapljanje med aplikacijami – Rešitev sedaj omogoča lažjo navigacija med moduli v Time&Space in povezanimi rešitvami.

Pametnejša integracija

Time&Space še naprej izstopa kot platforma prijazna za integracije:

  • Podpora za HTTP/2 – Prinaša hitrejšo in učinkovitejšo komunikacija z zunanjimi sistemi.
  • Možnost prikaza zunanjih podatkov – Omogočen je prikaz zunanjih izračunov neposredno v portalu za boljšo informiranost in odločanje.
  • Integracija z različnimi sistemi – Velja izpostaviti tudi pomembno prednost T&S rešitve, ki je bila na voljo že v preteklih verzijah, to je integracija z različnimi ERP in drugimi sistemi, med katerimi velja izpostaviti tudi SAP integracijo.

Napredna orodja za administratorje in druge nadgraditve

Sistem je v tej novi različici tudi bolj robusten in prilagodljiv za administratorje in skrbnike:

  • Novi alarmi – Dodana je aktivacija alarma ob preveč napačnih poskusih vnosa PIN, v primeru preteka kartice, in podobnih primerih.
  • Izboljšani »anti-passback« mehanizmi – Možnost natančnejšega določanja pravil na ravni kontrolerja.
  • Nadgrajen Visual Space Manager – Omogoča samodejno osveževanje dnevnikov in opisnih navodil za alarme.

Ključne prednosti in koristi nove verzije T&S

Z novo različico Time&Space v12.00 organizacije pridobijo več kot le nadgradnjo programske opreme – pridobijo konkurenčno prednost, ki se odraža v vseh vidikih upravljanja časa in prostora. Med drugim:

  • Centralizirano, digitalizirano in avtomatizirano upravljanje delovnega časa in kontrole pristopa preko centralne platforme poveča preglednost in produktivnost.
  • Zagotavljana je pravna, zakonska in varnostna skladnost, saj je sistem usklajen z zakonodajo in dodatno z internimi pravili, obenem pa podprt s priznanimi varnostnimi certifikati ter naprednim nadzorom nad pravicami in dostopi.
  • Omogočen je vpogled v podatke v realnem času, kar prinaša boljše razumevanje porabe časa, učinkovitejše načrtovanje in sprejemanje hitrejših, podatkovno podprtih odločitev.
  • Spletni in mobilni dostop omogočata zaposlenim in vodjem fleksibilno upravljanje z odsotnostmi, nadurami, prisotnostjo in dostopi – kjerkoli in kadarkoli.
  • Modularna zasnova, prilagodljivost in skalabilnost zagotavljajo, da se sistem razvija skupaj s podjetjem – ne glede na število uporabnikov, kompleksnost ali geografsko razpršenost.

Več informacij

Za vse podrobnosti o novih funkcionalnostih in posodobitvah v Time&Space v12.00 si oglejte dokumentacijo What's New, ki je na voljo na uporabniškem portalu podjetja Spica. Dokument ponuja celovit pregled, s katerim boste lahko kar najbolje izkoristili prednosti najnovejše različice.

Če želite izvedeti več, kako lahko Time&Space v12.00 koristi vašemu podjetju in zakaj se odločiti za nadgradnjo, se prosim obrnite na svojega skrbnika.

Še ne poznate rešitve Time&Space?

Time&Space je celovita platforma za upravljanje delovnega časa in kontrole pristopa. Zasnovana je kot modularna, prilagodljiva in razširljiva programska rešitev, ki se zlahka prilagodi potrebam vseh vrst organizacij v različnih industrijah.

Time&Space v12.00 temelji na več kot 30-letnih izkušnjah ter zaupanju več kot 1 milijona uporabnikov po vsem svetu.

Združuje napredno kontrolo pristopa z biometrijo, video nadzorom in brezžičnimi ključavnicami, evidenco delovnega časa z avtomatskimi urniki in analitiko, upravljanje odsotnosti in nadur, spletni in mobilni dostop za zaposlene, enostavno integracijo z ERP in plačnimi sistemi ter še več.