NE SPREGLEJTE  •  🚀S Pravilnikom o delovnem času ukrojite delovni čas zaposlenih po svojih potrebah. >> Spoznajte Pravilnik   
Choose languageLanguage
Novica

InfoZone – Samopostrežni info kiosk za ažurno evidenco delovnega časa

InfoZone – Samopostrežni info kiosk za ažurno evidenco delovnega časa
 
3 minutno branje
Datum
22/02/2023

Vnašanje, spremljanje in vodenje evidence delovnega časa vse bolj poteka preko aplikacije na mobilni napravi ali tablici oziroma preko spletnega brskalnika na računalniku. 

V nekaterih poslovnih okoljih, kot so proizvodna podjetja ali regulirane storitvene industrije, pa uporaba tovrstnih naprav enostavno ni možna oziroma dovoljena.

Za okolja, v katera se uporaba osebnega računalnika, tablice ali telefona še ne vključuje, ali ta ni možna oziroma dovoljena (zaradi varnosti in sorodnih razlogov), Špica ponuja rešitev namestitve informacijskega kioska imenovanega InfoZone. 

Gre za robustno delovno postajo z ekranom na dotik, kjer lahko uporabniki pridobivajo in vnašajo informacije o njihovi evidenci delovnega časa.

Poslovna okolja, kjer informacijski kiosk pride še posebej prav so:

  • Podjetja, kjer zaposleni nimajo službenih računalnikov ali telefonov.
  • Proizvodni prostori, kjer je uporaba osebnih naprav omejena.
  • Skrbno varovani prostori, kjer uporaba osebnih naprav ni dovoljena.
  • Sterilni oz. drugače regulirani prostori, kjer je omejitev osebnih naprav in podobno.

Varna prijava v info kiosk

Uporabniki se lahko enostavno prijavijo v info kiosk preko brezstičnih kartic, ki jih običajno uporabljajo za vstop v prostore, registracijo časa, evidentiranja koriščenja malic ipd. 

Alternativno, če se kartice ne uporabljajo v podjetju, se lahko uporabnik prijavi tudi z uporabniškim imenom in geslom. Dodatno se lahko vklopi tudi dvonivojska avtentikacija s pomočjo PIN kode.

Varna prijava v info kiosk zagotavlja sledljivost uporabe kioska, revizijsko sled vnosa in spremembe podatkov, prav tako pa visoko stopnjo varnosti za vsakega od uporabnikov.

 Po koncu uporabe se uporabnik enostavno odjavi, če to pozabi se odjava izvede samodejno.

Info kiosk se ponaša s širokim naborom informacij, možne so tudi prilagoditve

Na info kiosku je na voljo široka paleta informacij povezanih z evidenco delovnega časa

Kot ključna funkcionalnost je možen pregled osebnih registracijskih dogodkov, kar je možno nadgraditi s porazdelitvijo registracijskih ur po opravilih, nalogah, projektih ali delovnih mestih.

Dodano je možen vnos vlog za odsotnosti, pa tudi možnost vpogleda v delovne plane, v kolikor podjetje uporablja Špicino rešitev za planiranje delovnega časa. Pomembno je tudi dejstvo, da se terminali z vidika funkcionalnosti in uporabniške izkušnje lahko dodobra prilagodijo glede na specifične potrebe kupca. 

Vnos oziroma spremljanje katerih informacij pa bi prišel najbolj prav v vašem podjetju na tovrstnem info kiosku?

undefined

Nova robustna družina strojne opreme Infozone

Poleg Špicine zmogljive programske opreme Time&Space (velja izpostaviti, da informacijski kiosk ni samostojna rešitev, ampak del razširjene programske opreme Time&Space) se rešitev ponaša tudi z bogato in robustno strojno opremo. Ta prihaja v več različicah glede na potrebe uporabnikov.

Tanek samopostrežni kiosk je na voljo v dveh konfiguracijah – za namestitev na pult ali na tleh. Obe varianti imata elegantna stojala, ki prihranijo prostor, možnosti vgradnje več različnih velikosti zaslonov na dotik (15" ali 22"), možna pa je tudi varna namestitev brez vidnih kablov.

Terminali ponujajo bogato tehnično opremljenost tudi na periferiji, kot so EMV, MSR, čitalnik za bar kode, NFC čitalnik, bralnik prstnih odtisov ter statusne luči.

Glavne koristi in več informacij

Uporaba info kioska prinaša veliko pomembnih prednosti. Poleg tega, da je v nekaterih prej omenjenih prostorih lahko to edina možna rešitev, tovrstni kiosk vodi tudi do manj administrativnega dela in hitrejše odzivnosti evidenc

Slednje je še posebej ključno. Ažurnost in točnost podatkov na področju evidence delovnega časa je danes ključna, tako za bolj produktivno upravljanje človeških virov, kot za pravilen obračun plač.

Pomembno je izpostaviti tudi boljšo vključenost zaposlenih, saj je info kiosk zasnova interaktivno, uporabniku prijazno ter združuje več sodobnih tehnologij, ki vnašajo boljšo produktivnost na delovno mesto ter optimizacijo in avtomatizacijo ključnih procesov na področju evidence delovnega časa.

Špicino rešitev Time&Space skupaj z informacijskim kioskom InfoZone uporabljajo številne organizacije kot so: Danfoss Trata, Palfinger, Saga CG Podgorica, Roto EKO, Sogefi Filtration, Cetis, BTC, Gibon, Titus, Slovensko narodno gledališče, Kemijski inštitut Slovenije in mnoga druga.

Vas zanima več? Naročite se na brezplačen posvet.