Dogodek

Poslovni dogodek: Dvig produktivnosti se začne pri upravljanju delovnega časa

Poslovni dogodek: Dvig produktivnosti se začne pri upravljanju delovnega časa

Na dogodku bomo predstavili orodja za izboljšanje delovne produktivnosti, prisluhnili uspešnim zgodbam in se na okrogli mizi pogovorili o zakonodajnih in poslovnih vidikih upravljanja z delovnim časom. 

Po definiciji je delovna produktivnost količnik rezultat/čas - torej rezultat, ki ga dosežemo v časovnem okviru. Čas ima torej glavno vlogo in vprašanje je, ali imate v vašem podjetju skrite rezerve pri upravljanju časa?

Ste na primer obračun plač že avtomatizirali, ali se s plačami ukvarja polovica ekipe v računovodstvu in še kdo iz kadrovske? Planirate in razporejate delovne obveznosti z excellom? Potrjujete potne naloge ročno? In nenazadnje, imate ogromno nadur, delo pa ni narejeno pravočasno?

Če je vaš odgovor na katero od zgornjih vprašanj pozitiven, ste primeren kadidat za:

  • Dogodek: Dvig produktivnosti se začne pri upravljanju delovnega časa
  • 12.december 2019,  8:30 - 11:00
  • Kristalna palača v Ljubljani

Agenda dogodka

undefined


Dogodek je namenjen predstavnikom srednje velikih in velikih podjetij, ki se redno ukvarjajo in izboljšuje kazalce delovne produktivnosti, vodijo zaposlene, se zanimajo za nove tehnologije in poslovne modele, ki jih ponujajo rešitve v računalniškem oblaku Azure.   

Dogodek organiziramo skupaj s partnerjem Microsoft Slovenija