Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Oglejte si široko ponudbo tiskalnikov, čitalcev, RFID kartic in potrošnega materiala priznanih svetovnih proizvajalcev.
Načrtovanje delovnih urnikov je zahtevna naloga! Načrtovalci se pogosto soočate s prekrivanjem izmen, nenadnimi odsotnostmi in zakonskimi omejitvami. Napake pri načrtovanju lahko vodijo v nezadovoljstvo zaposlenih in neučinkovito delo. Udeležite se webinarja in začnite načrtovati delovni čas na enostaven, učinkovit in brezhiben način.
Z rešitvijo All Hours postane načrtovanje delovnega časa preprosto in pregledno. Na interaktivnem koledarju lahko z uporabo funkcije povleci in spusti hitro ustvarjate, prilagajate in spremljate delovne urnike ter jih prek e-pošte enostavno delite s sodelavci. Urnike lahko načrtujete in spremljate tudi na mobilnem telefonu, kar dodatno izboljša delovno učinkovitost.
Agenda
Prednosti udeležbe na webinarju
Komu je webinar namenjen
Planerjem delovnega časa in tistim, ki se v podjetju ukvarjajo s kadri.
Webinar bosta vodila:
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.