Naročite se na storitev registracije delovnega časa - brez drage infrastrukture in dolgotrajnih namestitev. Priklop z našimi svetovalci uredite po spletu, podatki pa so na voljo kjerkoli in kadarkoli - preko brskalnika, terminala in mobilne aplikacije. Beležite prihode in odhode, potrjujte odsotnosti in pripravite podatke za obračun plač.
Registrirajte delovni čas
Kjerkoli in kadarkoli. Z mobilno aplikacijo, preko spleta ali na terminalu. Avtomatizirajte beleženje prisotnosti in poskrbite za lažji obračun plač.
Sledite prisotnosti zaposlenih
Zagotovite si pregled nad prisotnostjo vaših zaposlenih v realnem času. Ker je vsaka registracija opremljena z GPS koordinatami, vedno veste, od kje delajo vaši zaposleni.
Obračunavajte plače
Prejmite vse podatke, ki potrebujete za pripravo plač. Aplikacija bo avtomatično seštevala delovni čas, dodatke in odsotnosti. Ob začetku uporabe nastavite najrazličnejše postavke za obračun delovnega časa (npr. nadure, bolniške, malice).
Nadzorujte odsotnosti
Beležite letni dopust, počitnice, praznike, bolniško ali katerokoli drugo od odsotnost. Vse prošnje za odsotnost so odobrene s strani vodji in glav oddelkov. Z aplikacijo All Hours je oddajanje in potrjevanje zahtev hitrejše in bolj fleksibilno.
Analizirajte in poročajte
Upravljajte delovni proces s pomočjo ključnih poročil. Nadzorujte registracije, odkrivajte delovne vzorce in obračunavajte plače. S prilagojenim poročili vodite administrativne postopke, optimizirajte procese in izboljšajte produktivnost.
Prepustite nadzor registratorju
Naj registratorji delovnega časa Zone Touch delajo za vas. S svojo kompaktnostjo in čistim oblikovanjem predstavljajo enostaven, eleganten in cenovno ugoden uporabniški vmesnik za vaše zaposlene.
Všeč mi je, ker je vse na enem mestu. Pregled ur, vseh odsotnosti …lahko beležiš delo od doma, kar je pri nas pogosta praksa. Rešitev All Hours je enostavna za uporabo – ko prideš, pritisneš en gumb, ko greš, pritisneš drugega. To je to. Nobenih nepotrebnih funkcij, ki jih ne uporabljaš.
Smo sodobno podjetje, ki zaposlene ne sili, da so v pisarnah od devetih do petih, zato Špicinih rešitev ne uporabljamo primarno za beleženje časa prihodov in odhodov, ampak za samo prisotnost, dopuste, bolniške odsotnosti, delo od doma, da lahko pravilno obračunavamo prevoz itd. Na ta način lahko enostavno z enim klikom za vse zaposlene v regiji obdelamo plače. Kot že rečeno, lahko s pomočjo Špicinih rešitev uspešno pridobivamo večje posle, saj strankam ponudimo celovito rešitev zajema (Špicina rešitev za evidenco delovnega časa All Hours) ter priprave podatkov za avtomatičen izračun plač
Uporabljamo vse, kar nam All Hours ponuja: prihode, odhode, čas malice, službene izhode, nadure, bolniške odsotnosti in dopuste. Program izkoriščamo, kot se le da, in smo z njim zelo zadovoljni.
S storitvijo All Hours smo enostavno rešili registracijo delovnega časa. S tem smo pridobili boljši pregled nad urami in lažje, ter predvsem hitrejše, obračunavanje vseh nadur, popoldanskih ur, in bolniške. S storitvijo smo zelo zadovoljni.
All Hours aplikacija je super rešitev za mala in velika podjetja. Enostavna ter ugodna rešitev za vpis in izračun delovnega časa. V našem podjetju so aplikacijo zaposleni dobro sprejeli in hitro osvojili.
Z All Hours smo si olajšali predvsem spremljanje nadur in porabe dopustov. Prav tako je zaradi programa lažji obračun plač, saj nam izvoz podatkov ponuja vse, kar potrebujemo.
V mesečno naročnino na rešitev za enostavno evidenco delovnega časa All hours je vključena uporaba aplikacije za število zakupljenih uporabnikov in podporo po e-pošti ali klepetu v aplikaciji. V naročnino niso vključeni nakupi strojne opreme, kartic, šolanja, svetovanja ali montaže.
(prilagodite drsnik)
Izbrali smo nekaj vaših najbolj pogostih vprašanj, ki si jih zastavljate pred uporabo All Hours in
pripravili odgovore nanje.
Enostavna evidenca delovnega časa podjetju pomaga na več načinov: Natančno spremljanje ur zaposlenih (prihodi, odhodi, nadure, odsotnosti), avtomatičen izvoz poročil za plače, transparentni podatki o prisotnosti
All Hours ponuja široko paleto vnaprej pripravljenih poročil. Vsa vsebujejo informacije o prisotnosti na delovnem mestu, nadurah, bolniških, dopustih, itd.. Poročila lahko izvozite naravnost v vaš sistem za obračun plač v različnih oblikah (PDF, Excel, CSV) ali si jih ogledate v brskalniku.
Da, vse te funkcije so vključene v All Hours.
V vsakem podjetju lahko določite lastno hierarhijo dostopa do podatkov. Npr. nekateri upravitelji lahko dostopajo samo do podatkov zaposlenih, ki jih vodijo, medtem ko imajo dostop do vseh podatkov le skrbniki.
Ne, ne morejo. Aplikacija zahteva čas, nastavljen v napravi, ki je vezan na naš strežnik. Sistem je sinhroniziran s časovnim pasom, ki je dodeljen zaposlenemu. Mobilna aplikacija, ki delavcem omogoča, da beležijo svoje prisotnosti prek pametnega telefona, pa ima na voljo tudi funkcijo, s pomočjo katere lahko GPS lokator telefona spremlja, kje se je zaposleni registriral. Dovoljene lokacije registracij se lahko tudi omeji.
Da, delovni čas lahko registrirate tudi brez terminala. Zaposleni se lahko registrira preko računalnika in telefona. Prav tako lahko odda zahteve za odsotnost. S pomočjo telefona in Bluetooth žolne lahko to opravi doma, na terenu ali v podjetju.
To je mogoče. Nastavite lahko različne izmene, kot recimo v proizvodnji: npr. dopoldanska, popoldanska, nočna, vikend izmena.
Znesek se zaračuna glede na število aktivnih uporabnikov v trenutku, ko All Hours račun nadgradite na plačljivo verzijo. V nadaljnje se naročnina plačuje v prihodnjem obračunskem obdobju (mesec ali leto) glede na število aktivnih uporabnikov v minulem obdobju (prejšnji mesec, leto). Aktiven uporabnik ima dostop do All Hours in lahko registrira delovni čas ter oddaja ali ureja zahteve za odsotnosti. Aktiven uporabnik je lahko tudi zgolj administrator sistema, ki ureja nastavitve, dostopa do poročil in podobno. Kot sredstvo plačila je mogoče izbrati kreditno kartico ali bančno nakazilo. Odločite se lahko za mesečno ali letno naročnino, slednji se avtomatsko prizna 10% popust.
Mesečna naročnina: Z dodajanjem uporabnikov bo novo skupno število uporabnikov zaračunano v naslednjem mesecu. Odstranjevanje uporabnikov deluje na enak način in sicer se nov znesek zaračuna v naslednjem mesecu. Vedno se zaračuna največje število uporabnikov v mesecu ne glede na to, kdaj v mesecu so bili dodani.
Letna naročnina: Če tekom letne naročnine ustvarite dodatne uporabnike, zanje takoj prejmete račun. Bremenitev je sorazmerna in upošteva, kaj ste že plačali in koliko bodo novi uporabniki stali do konca obračunskega obdobja. Primer: če dodate 3 nove uporabnike v 9. mesecu obračunskega obdobja, bomo te tri 3 dodatne uporabnike za obdobje 3 mesecev zaračunali takoj. Če zmanjšate število uporabnikov čez leto, denarja ne boste prejeli nazaj. Predplačana sredstva bodo ostala na vašem računu in bodo porabljena v naslednjem obračunskem obdobju ali, če povečate število uporabnikov.
Da, naročnina temelji na cenovnih razredih. Z dodajanjem ali odstranjevanjem uporabnikov lahko naročnino premaknete v drug cenovni razred, kar se bo odrazilo na vašem naslednjem računu. Pri mesečni naročnini bo cena na uporabnika na naslednjem računu drugačna. Lahko se zgodi, da vas s spremembo števila uporabnikov umestimo v drug cenovni razred. Pri letni naročnini vam bomo ob dodajanju uporabnikov predhodno plačani znesek odšteli od novo dolgovanega zneska in vam zaračunali preostanek. Ob odstranitvi uporabnikov pa se preostanek plačanega zneska porabi v naslednjem obračunskem obdobju.
Uporabljate rešitev za enostavno evidenco delovnega časa All Hours 14 dni brezplačno in temeljito preizkusite prednosti.