Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Avtomatično upravljajte z vsem, kar potrebuje odobritev, od celodnevnih do krajših odsotnosti, bolniških ali nadur. Zahteven proces potrjevanja zahtev zaupajte avtomatizaciji in tako pripravite podatke za plače brez napak in pravočasno.
Odsotnosti, ki se seštejejo v urah, dnevih ali polovičnih dnevih, so vedno pripravljene za tedenski ali mesečni obračun plač.
Vnos odsotnosti je preprost. Vnesite svoj zahtevek v spletnem vmesniku ali preko telefona in ga posredujte nadrejenemu. Ko je zahtevek vložen, zaposleni, njegov neposredni nadrejeni in morebitni drugi potrjevalci po elektronski pošti prejmejo obvestilo o vloženem zahtevku z možnostjo takojšnjega odgovora. Nadrejeni ali administrator lahko zahtevek odobri ali zavrne. Zaposleni obvestilo o odločitvi takoj dobi po elektronski pošti.
Testiranje rešitve je neobvezujoče in zanj ne potrebujete kreditne kartice, rezervirate pa si lahko tudi termin za brezplačno predstavitev našega tehničnega svetovalca.
Pozabite na nepotrebno papirologijo – vsaka odsotnost ima jasno razvidno zgodovino odobritev, vsi udeleženi pa so o odsotnosti samodejno obveščeni prek elektronskega obvestila.
Odsotnosti so prikazane tudi v interaktivnem koledarju, kjer lahko vodje zlahka preverijo morebitna prekrivanja v dopustih in preprečijo kadrovsko podhranjenost.
Za natančno odražanje hierarhije vašega podjetja lahko ustvarite neomejeno število oddelkov in pododdelkov, kjer vodje oddelkov odobrijo ali zavrnejo vsakokratno odsotnost z dela svojih podrejenih.
Spoznajte še ostale funkcionalnosti naše rešitve za registracijo in evidenco delovnega časa
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.