Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Špicina aplikacija nadure obračuna na podlagi registriranih prihodov in odhodov z dela ter pravil za beleženje delovnega časa, ki jih nastavite sami. Nadure se izračunajo kot presežek zahtevanega števila ur.
Dokler jih ne odobri vodstvo, so dodatne ure izven rednega delovnega časa označene kot neplačane.
Odobritve nadur lahko zahtevajo tudi zaposleni, bodisi za že opravljene ure bodisi za načrtovane nadure v prihodnosti.
To vodstvu omogoča nadzor nad stroški, obenem pa zagotavlja preglednost za vse udeležene.
Za delavce s fleksibilnim delovnim časom se namesto nadur izračuna stanje ur. Nastavi se dnevni načrt, ki upošteva osnovni okvir obveznega delovnega časa.
Zaposleni lahko vedno dostopajo do stanja ur, zato da lahko zmanjšajo ali povečajo svojo prisotnost na delovnem mestu in tako ustrezno uravnavajo morebitni presežek ali primanjkljaj ur.
Tedenska, mesečna, četrtletna ali letna stanja so vedno pri roki in jih je mogoče samodejno odšteti ob koncu vsakega obdobja. Presežki in primanjkljaji so zabeleženi v poročilih in podatkih za obračun plač, kar zagotavlja, da zaposleni zanje prejme ustrezno plačilo
Testiranje rešitve je neobvezujoče in zanj ne potrebujete kreditne kartice, rezervirate pa si lahko tudi termin za brezplačno predstavitev našega tehničnega svetovalca.
Aplikacija v poročilih o obračunu plač navede število nadur, zaradi česar je obračunavanje plač precej bolj preprosto.
Natančno lahko določite, katere podatke potrebujete, in jih vse izvozite v datoteke CSV ali Excel, ki jih lahko brez težav uvozite v svojo obstoječo rešitev za obračun plač.
Vsi izračuni so na voljo tudi prek vmesnika API, zato so integracije z drugimi sistemi povsem preproste.
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.