Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Oglejte si široko ponudbo tiskalnikov, čitalcev, RFID kartic in potrošnega materiala priznanih svetovnih proizvajalcev.
Hotelirstvo je v ospredju pri uvajanju novih tehnologij za izboljšanje operativne učinkovitosti in izkušnje gosta
Osredotočenost na varnost in izkušnjo gostov
Zaradi povečane skrbi glede varnosti hoteli vse pogosteje uvajajo sisteme za kibernetsko varnost, kontrolo pristopa v prostore in digitalne rešitve za bolj zahtevne goste.
Prihodnost odklepanja hotelske sobe in skupnih prostorov
Globalno se pripravlja velik prehod tehnologije identifikacije s tradicionalnih RFID kartic na mobilne aplikacije. Mobilni ključi, ki so že danes lahko varno shranjeni v namenskih aplikacijah ali mobilnih denarnicah, ponujajo povsem nov nivo izkušnje za gosta in priročnost prijave v hotel.
Primer uporabe 1: Nova izkušnja z mobilnim ključem
Predstavljajte si gosta, ki po dolgem potovanju prispe v hotel. Namesto da bi čakal v vrsti na recepciji, prejme mobilni ključ neposredno na svoj pametni telefon prek hotelske aplikacije. Z uporabo mobilnega ključa v aplikaciji lahko na enak način kot s kartico vstopi v svojo sobo.
To ne le zmanjša čakalno vrsto in porabljen čas na recepciji, ampak zmanjša tudi fizični stik, kar je danes za nekatere goste ključnega pomena v post-covid času. Poleg tega je mogoče mobilnim ključem na daljavo spremeniti/razširiti dostop do določenih prostorov ali podaljšati bivanje, kar zagotavlja vrhunsko ''takoj'' izkušnjo.
Prednosti:
Primer uporabe 2: Zaščita podatkov gostov med spletnimi prijavami
Mnogi hoteli zdaj omogočajo gostom, da opravijo prijavo prek spleta in tako zmanjšajo čas prijave na recepciji. Vendar pa ta udobnost prinaša tveganje in možnost kraje podatkov. Z uvedbo šifrirane komunikacije in več-faktorske avtentikacije lahko hoteli zagotovijo, da občutljivi podatki gostov ostanejo varni.
Na primer, med postopkom spletne prijave gostje lahko posredujejo osebne podatke, podatke o plačilu in preference. Šifriranje zagotavlja, da so ti podatki varno preneseni, medtem ko več-faktorska avtentikacija dodaja dodatno plast varnosti z zahtevo po preverjanju prek sekundarne naprave ali e-pošte.
Primer uporabe 3: Personalizirane izkušnje gostov
Predstavljajte si gosta, ki se vrača in je prej bival v sobi z razgledom. Njegova digitalna identifikacija, ki je varno shranjena v hotelskem sistemu, si zapomni njegove preference glede vrste sobe, restavracije in najljubših pijač. Ob naslednji rezervaciji sistem samodejno dodeli podobno sobo in obvesti recepcijo o posebnostih gosta.
Poleg tega lahko mobilni ključ ponovno pridobi preko mobilne aplikacije, s čimer mu poenostavimo prijavo in omogočimo takojšen dostop do parkirišča.
Primer uporabe 3: Prediktivni varnostni ukrepi
Sistem kontrole pristopa v realnem času zaznava anomalije pri uporabi oziroma interakcijo z napravami v objektu. Na primer, če se kartica ali aplikacija uporabi v kratkem obdobju na več vratih in je ta zavrnjena, lahko sistem to vedenje označi kot sumljivo in obvesti ustrezno osebje. Prav tako lahko napredni sistemi napovedujejo potrebo po rednem vzdrževanju entitet sistema, kar zagotavlja, da sistemi ostanejo vedno operativni.
Čeprav so koristi naprednih tehnologij jasne, je lahko njihova implementacija zahtevna:
Zaključek: Pot naprej v hotelirstvu
Z razvojem hotelske panoge je vključevanje naprednih tehnologij pomemben dejavnik za doseganje odličnosti in zagotavljanje nepozabne izkušnje zaradi katere se gost vrača. Novosti kot so digitalni ključi na mobilnem telefonu in brezhibna prijava gosta brez čakanja ob prihodu zadovoljujejo vse bolj zahtevne goste.
S časoma bo sprejemanje teh trendov za hotele ne samo izbira, ampak nujnost. Z vlaganjem v prihodnost lahko hoteli gradijo zaupanje, nadgradijo lojalnost in ostanejo pred konkurenco v vedno bolj konkurenčnem okolju. Prihodnost hotelirstva leži v popolni kombinaciji tehnologije in človeškega stika, ki ustvarja nepozabne izkušnje za vsakega gosta.
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.