Ne spreglejte  •  Brezplačni webinar: Spoznajte opremo za hitro preverjanje PCT pogoja. 14.10.2021, ob 9:00 uri, trajanje 30 minut. Prijave 
   
Choose languageLanguage
Blog

Registracija delovnega časa: nakup vs. najem

Registracija delovnega časa: nakup vs. najem
Datum
28/07/2020

Vse več podjetij uporablja spletne rešitve SaaS (programje kot storitev) za izpolnjevanje vsaj dela svojih poslovnih potreb. Preberite zakaj je tako. 

5 min branja

V primeru najema sistema za registracijo delovnega časa lahko hitro vpeljete, brez zagonskih stroškov in tudi brez registratorjev delovnega časa, če tako želite. Ne potrebujete nobene strojne opreme, le svoj pametni telefon.

Nizki vstopni stroški

Če uporabljate oblačno rešitev za registracijo in evidenco delovnega časa, vam za izračunavanje delovnih ur ni treba nameščati dodatne opreme. To pomeni, da ni dodatnih investicij v infrastrukturo. Pri nakupu običajnih namiznih rešitev, je strošek licenc šele prva postavka na računu. Namestitev in konfiguracija pa predstavljata dodatne stroške. Pri uporabi oblačne rešitve vsi ti stroški odpadejo. Najem je odvisen od števila uporabnikov. 

Nizki stroški lastništva – najem vs. nakup

Vzdrževanja strojne in programske opreme sčasoma postane velik strošek. Pri uporabi spletne rešitve za evidenco delovnega časa so stroški vzdrževanja že vključeni v ceno. Ker vam ni treba skrbeti za infrastrukturo, vam tudi ni treba plačevati dodatnega osebja v IT oddelku.

Vas zanima cenik za najem rešitve za evidenco delovnega časa?


 

Močna in varna infrastruktura

Nekateri imajo pomisleke glede hrambe podatkov v spletnih storitvah. Dejansko pa se le redka IT okolja v podjetjih lahko kosajo z okolji, ki jih uporabljajo ponudniki rešitev v oblaku. Zanesljivost in varnosti sta najpomembnejši komponenti za vsakega ponudnika rešitev SaaS. Rešitev za registracijo in evidendo delovnega časa se nahaja v Microsoftovem računalniškem oblaku Azure, ki velja za enega najvarnejših na svetu.

Dostopno kjerkoli in kadarkoli

Odlična lastnost vsake spletne rešitve je, da jo lahko uporabljate kjerkoli in kadarkoli, na katerikoli napravi, ki je povezana v internet. Za pregled podatkov vam ni treba vzpostaviti VPN povezave v omrežje podjetja. Do aplikacije All Hours brez težav dostopate s svojim pametnim telefonom, kar je še posebej koristno za zaposlene, ki veliko delajo na terenu ali delajo od doma.

Ni nameščanja popravkov in nadgradenj

Spletna rešitev za evidenco delovnega časa je vedno na voljo v najnovejši različici, vam pa ni treba skrbeti za namestitev popravkov. In ne pozabite na popravke sistema – tudi to ni vaša skrb. Strežniki imajo vedno nameščene vse programske popravke in so posodobljeni. Popravki se v izogib občutnim zastojem vedno nameščajo v času, ko je na strežniku najmanj prometa.

Skladnost z GDPR

Večina rešitev za evidenco delovnega časa zaposlenih v oblaku zagotavlja kronološko revizijsko sled, iz katere je razvidno, kdo je pogledal, ustvaril, izvozil, urejal ali izbrisal podatke o zaposlenih. Tako lahko nadzornim organom dokažete, da ste vpeljali omejitve glede obdelave podatkov in prikažete, kako in kdaj so se podatki obdelovali, kot to določa GDPR. Če vaši zaposleni delajo v EU, so te zahteve za vas obvezujoče.

Prilagodljivost

S spletno rešitvijo za evidenco delovnega časa lahko začnete v majhnem obsegu in enostavno aktivirate nove funkcije, ko vaše poslovanje to zahteva. Enako velja za deaktivacijo naročnine ali menjavo ponudnika storitve. To vam omogoča popolno prilagodljivost in spreminjanje orodij. All Hours vam omogoča prilagodljivost tudi v načinu beleženja delovnega časa; uporabite lahko pametni telefon, spletni brskalnik ali svetilnik BLE – kar vam najbolj ustreza! 

Beleženje lokacije 

Vsaka registracija na mobilnem telefonu je opremljena še z GPS koordinatami. All Hours vam jasno pokaže, kje so se registracije zgodile in katere so bile opravljene znotraj dovoljenega območja, denimo na sedežu vašega podjetja. S funkcijo Geofencing pa imate še več nadzora, če tako želite. Registracijo delovnega časa lahko omejite le na dovoljene točke, povsod drugje pa registracija sploh ne bo mogoča. 

All Hours geofencing 

Registracija delovnega časa v oblaku ponuja številne napredne funkcionalnosti 

Ne gre zgolj za oskubljeno verzijo sistema, ki ga je mogoče namestiti na domačih strežnikih. Registracija in evidenca delovnega kot storitev omogoča med drugim: 

  • Beleženje prisotnosti, službenih poti, nadur...
  • Potrjevanje odsotnosti
  • Izvoz podatkov za pripravo plač
  • Omejevanje beleženja delovnega časa na lokacijo
  • Beleženje delovnega časa na telefonu, registratorju delovnega časa s kartico ali na spletu
  • Varnost in zasebnost, ki jo omogoča revizijska sled

Preizkusite All Hours brezplačno

  • Kreditna kartica ni potrebna
  • Preizkus traja 14 dni brezplačno
  • Pri uporabi aplikacije vam pomagajo Špicini svetovalci