Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Oglejte si široko ponudbo tiskalnikov, čitalcev, RFID kartic in potrošnega materiala priznanih svetovnih proizvajalcev.
Kdaj pomislite na inventuro? Gotovo decembra! Ali so vaši spomini na inventuro prijetni? Navadno niso.
Kaj so najpogostejši razlogi za to, da podjetja in zaposleni obupujejo nad inventurami?
Inventura s papirjem poteka tako, da popisovalec prejme popisni seznam (listo). Na podlagi lokacij na seznamu se odpravi k regalu, prešteje artikle in količine in to zapiše na seznam.
Podatke s popisnih seznamov mora nato nekdo pretipkati v računalnik. Sledi preverjanje stanja v sistemu s popisanim. To se izvaja v najslabšem primeru ročno v programih, kot je Excel. Razlike se nato ponovno preverjajo v skladišču.
Kadar proces vsebuje veliko ročnega dela, se poveča število napak. Točke, kjer pridelamo napake, so:
Raziskovanje napak je časovno potratna zadeva: ali gre res za napako, kje je napaka: v skladišču, v stanju, je nastala med popisovanjem, ali kje drugje v procesu?
Napak v stanju si pogosto ne moremo privoščiti, saj vplivajo ali na fizične zaloge ali računovodsko stanje, oboje pa, če ne najdemo izvora napake, povzroči drago odpisovanje in v najboljšem primeru še ponovno pojavljanje zaloge še uporabnih artiklov.
Ker je potrebno inventuro izvesti izven delovnega časa (da ne stoji delo in da je situacija stanja, kolikor se le da, zamrznjena) in ker se inventuro izvaja ob koncu leta, se pogosto zgodi, da zaposleni popisujejo za vikende v prazničnem decembru, zaradi česar trpi njihovo privatno življenje in posledično zadovoljstvo.
Špica ima v svojem prodajnem naboru več različnih rešitev za Warehouse Management System (WMS – sistem za digitalizacijo skladišč), primernih za različne velikosti in poslovanja skladišč, vsem pa je skupno, da zagotavljajo:
Izvaja se sproti med letom, takrat, ko imajo zaposleni čas. Tiste dni, ko je naročil manj in delovna obremenitev manjša, zaposleni med nabiranjem še popišejo stanje določenega blaga, regala,… in preveri razliko.
Konec leta tako inventura ni več potrebna. Po drugi strani pa je s tem zadoščeno tudi revizorskim zahtevam, saj so podatki zanesljivejši, ker spremembe obvladujemo takrat, ko so se zgodile
Za več informacij si oglejte našo spletno stran, ali rezervirajte sestanek.
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.