Popoln nadzor nad pošiljkami v transportu

Spoznajte, zakaj s pomočjo rešitev LogChain, strankam v Sloveniji, vsak mesec dostavijo že več kot 120.000 pošiljk in ji zaupajo tudi največja podjetja.
Celovita rešitev LogChain omogoča popoln nadzor nad pošiljkami in vozili. Pošiljatelj, prevoznik in njegovi naročniki lahko v živo spremljajo stanje in lokacijo pošiljk – vidljivost oskrbovalne verige je zagotovljena od začetka do konca. Podatki so vedno na voljo za nadzor, upravljanje in analize ali kot pomoč pri raziskovanju izrednih dogodkov.
VIDEO: Predstavitev rešitve LogChain
LogChain, vrhunska rešitev za upravljanje in spremljanje pošiljk
Rešitev LogChain znatno zmanjša administrativno delo v prometnih pisarnah ter pohitri delo skladiščnega osebja in voznikov. Nanjo prisegajo tako dispečerji, vozniki kot direktorji podjetij, kjer je pohitrila delo in ustvarila znatne prihranke.
Koristi za dispečerja
Dispečer v prometni pisarni stalno in sproti spremlja, kaj se dogaja na terenu. LogChain omogoča enostavno ustvarjanje transportnih poti in njihovo prilagajanje, spremljanje dogodkov na terenu v realnem času pa ponuja izdatne možnosti optimizacije transporta. Rešitev dispečerja posebej opozarja na dogodke, ki potrebujejo njegovo pozornost, kot so zamujene dostave, poškodbe pošiljk ali zastoji na cestah. Spremlja lahko vsako pošiljko, vozilo ali voznika.
Koristi za voznika
LogChain vsakemu vozniku postreže z jasnim spiskom nalog oziroma postankov na ruti, hkrati pa močno pohitri njegovo delo, saj omogoča zajem podpisa, fotografije in/ali črtne kode. Ob vsaki akciji se prožijo sporočila, dokumenti in ostali podatki, ki so potrebni za zagotavljanje sledljivosti procesov od izvora do cilja.
Koristi za podjetje
Rešitev LogChain zagotavlja nadzor nad vsemi dogodki ter avtomatsko komunikacijo s pošiljatelji in prejemniki. Omogočena sta tako sledenje pošiljkam (in embalaži) kot tudi brezpapirna dostava pošiljk.
Dobra praksa: najboljše iz dveh svetov – LogChain + WMS
Digitalna logistična platforma LogChain skrbi, da vsa komunikacija med različnimi uporabniki (pošiljatelji, prejemniki in vozniki) poteka preko avtomatizirane elektronske izmenjave podatkov (RIP/EDI). Za kar največjo učinkovitost transportnega parka podjetij pa jo velja povezati s sistemom za upravljanje skladiščnega poslovanja (WMS). Prav to smo v podjetju Špica storili v podjetju Pfeifer, ki je kot ponudnik storitev 3PL potrebovalo celovito rešitev za upravljanje blaga v skladišču in podporo pri agilni dostavi blaga kupcem. Rešitvi Frontman WMS in LogChain sta skladiščno poslovanje in transport podjetja dvignila na povsem nov nivo.
Več pa v študiji primera Rešitev za avtomatizacijo dela v skladišču v logističnem podjetju Pfeifer.
Imate tudi vi izziv na področjih upravljanja proizvodnje, skladiščnega poslovanja, logistike, označevanja, kontrole pristopa ali evidenc delovnega časa?
Strokovnjaki podjetja Špica vam lahko vaš izziv pomagajo spremeniti v konkurenčno prednost. Pišite nam