Ne spreglejte  •  Izkoristite 30 % popust za nove naročnike na rešitev All Hours - samo do konca maja 21 => Izvedite več  
   
Choose languageLanguage
Blog

Odgovori, ki jih morate poznati še pred uvedbo rešitve WMS!

WMS rešitve Špica
Špica International
Avtor
Špica International
Datum
07/06/2021

Trije Špicini strokovnjaki za uvedbo WMS sistemov za optimizacijo skladišč, Gašper Pintarič, Aleš Habič, in Andrej Planina, so maja 2021 razpravljali o vprašanjih, ki si jih mora zastaviti vsako podjetje, ki razmišlja o uvedbi WMS rešitev v skladišča.


Kako s pomočjo WSM rešitev povečamo učinkovitost dela v skladišču

Andrej Planina: Aleš, kako z WMS rešitvijo povečamo učinkovitost dela v skladišču?

Aleš Habič: WMS povečuje učinkovitost skladišč na več načinov. Vsekakor najprej razporeja delo in aktivnosti tako, da je prazne hoje čim manj in, da zaposleni v skladišču ne tratijo časa s hojo med lokacijami. Pomembna je tudi sledljivost vseh aktivnosti, kdo je kaj naredil in nato poročila, kjer se da primerjati, kateri členi ekipe naredijo več. Izredno pomembna je tudi pametna razporeditvijo artiklov po skladišču, kar lahko diktira WMS glede na pogostost potrebe po artiklih. Najbolj pogosto zahtevani artikli morajo biti čim bolj pri roki. Nenazadnje pa WMS omogoča tudi hitrejšo uvedbo novih sodelavcev.

 

Kako uvesti rešitev WMS v vaše poslovanje? 

Aleš Habič: Gašper, kaj lahko svetuješ vodjem projekta pri uvedbi WMS, da bo projekt tekel čim bolj gladko?

Gašper Pintarič: Vsaka sprememba postopkov je za ekipo težka, ne glede na vrsto projekta. Vodjem projekta in vodjem podjetij svetujem, da se projekt dobro pripravi in ekipi razloži, kakšne so prednosti digitalizacije postopkov. Sledljivost, natančnost, hitrost, boljša storitev za kupca, transparentnost. Zagovarjamo metodo manjših korakov in stalnih izboljšav. Ne smemo pozabiti, da nas po uvedbi WMS čaka še faza optimizacije in izboljšav, ko se doseže še večje učinke.

 

Kakšni so poslovni učinki uvedbe rešitve WMS? 

Andrej Planina: Aleš, kaj pravijo direktorji po uvedbi skladiščnega poslovanja s pomočjo WMS rešitve? So zadovoljni?

Aleš Habič: Direktorji se zavedajo, da brez informacijske podpore podjetje ne more biti več uspešno in ne more odgovarjati na zahteve trga. Kljub temu, da so projekti lahko tudi naporni in da vnesejo precej sprememb v ekipo, so zadovoljni in imajo vedno veliko idej, kaj bi se še dalo narediti.

 

Kako naprej - po uvedbi rešitve WMS v podjetje?

Gašper Pintarič: Andrej, kaj naj bo naslednji korak po uvedbi WMS v skladišče?

Andrej Planina: Takoj po uvedbi je potrebno procese še naprej in stalno optimizirati, fine optimizacije dela lahko prinesejo veliko učinka. Obstoječa orodja je potrebno dobro izkoristiti, saj se v dobrih WMS rešitvah skriva ogromno dobrih rešitev. Naslednji korak pa je gotovo avtomatizacija dela s pomočjo glasovnega vodenja dela in seveda robotizacija premikov blaga. Mislim na avtonomne vozičke za interni transport in tudi na uvedbo RFID za avtomatsko identifikacijo in kontrolo artiklov.

 Odgovori, ki jih morajo poznati vse podjetja, ki razmišljajo o uvedbi WMS rešitve!