Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Oglejte si široko ponudbo tiskalnikov, čitalcev, RFID kartic in potrošnega materiala priznanih svetovnih proizvajalcev.
Bolnišnice, hoteli, pralnice in podobne organizacije morajo vsakodnevno poskrbeti za večjo količino delovnih uniform, posteljnine, brisač in drugega perila s katerim je potrebno ustrezno upravljati. S tehnologijo RFID je upravljanje bistveno bolj učinkovito.
Cikel pranja z nekaterimi vmesnimi fazami običajno izgleda približno tako:
Ker se vsak dan obdela ogromna količina oblek, lahko ob pomanjkanju ustreznega nadzora hitro pride do zastoja v procesu ali do izgube posameznih kosov nekje v sistemu. Upravljanje s perilom je lahko za ustanovo velik izziv, ki ga večje organizacije že bolj ali manj uspešno rešujejo s pomočjo različnih sistemov za upravljanje s perilom.
Razvoj in dostopnost RFID tehnologije sta v zadnjih letih tlakovala pot velikemu napredku tudi na področju upravljanja s perilom.
Srce vsakega učinkovitega sistema za upravljanje s perilom je ustrezna označitev perila. Vsak kos uniforme dobi svojo unikatno oznako - za to se uporabi RFID značke ali etikete, ki se jih všije ali enostavno »polika« na perilo. Značke so dovolj robustne, da preživijo industrijsko pranje in so odporne na vse morebitne fizične poškodbe, katerim so obleke lahko izpostavljene med uporabo, sortiranjem in transportom.
Ustrezno označene kose perila je možno enostavno spremljati s pomočjo RFID anten, ki so nameščene na ključnih točkah in programske opreme za sledenje perilu. Z uporabo RFID sistema lahko ustanova izboljša učinkovitost in transparentnost, pri čemer so zabeleženi vsi bistveni premiki in dogodki, povezani s perilom. Študijo uvedbe RFID sledenja v UKC Ljubljana si lahko preberete na povezavi.
Ob implementaciji rešitve za sledenje perila lahko ustanova izbira med t.i. sistemom z ročnim razdeljevanjem uniform in avtomatskim sistemom, kjer ni potrebna prisotnost zaposlenega v sami razdeljevalnici.
V ročni razdeljevalnici uniform mora biti prisotna oseba, ki zaposlenim asistira ob izdaji in prevzemu delovnih oblek. To je po navadi nekdo iz službe za oskrbo s perilom, ki skrbi, da vsak zaposleni dobi ustrezno obleko in da se umazano perilo sortira na ustrezno mesto.
Kljub temu, da delo v bolnišnicah poteka 24/7, pa bolnišnice kadrovsko težko zagotovijo, da bi bil nekdo iz podporne službe ves čas prisoten v razdeljevalnici, saj se predvideva, da večina zaposlenih prevzema ali vrača perilo v jutranjih ali popoldanskih urah, ko je frekvenca prihodov in odhodov največja. Posledično se običajno določi časovna okna, ko sta možna prevzem in izdaja delovne uniforme. Tukaj pa obstaja nekaj nevarnosti za zastoj v delovnem procesu:
Urniki zaposlenih v zdravstvu so zelo različni. V kolikor zaposleni pride na delovno mesto izven predvidenega termina za izdajo obleke ali potrebuje zamenjavo obleke, ki se je umazala med delovnim procesom, pogosto ostane brez prave možnosti, da bi prišel do sveže uniforme.
V najbolj frekventnih terminih pogosto nastane gneča v razdeljevalnicah, ko želi večje število zaposlenih hkrati prevzeti in/ali vrniti svoje uniforme.
Pri razdeljevanju oblek vedno obstaja nevarnost človeške napake.
Vračanje umazanega perila na isto mesto (v razdeljevalnice) je za uporabnike lahko zamudno, hkrati pa se z vračanjem umazanega perila še dodatno obremenjuje zaposlene v službi za oskrbo s perilom, ki morajo prevzeti vsak kos posebej.
Zgoraj opisan izziv, povezan z razdeljevanjem in prevzemom uniform, zdravstvene ustanove v tujini pogosto rešujejo s pomočjo tako imenovanih pametnih garderobnih sistemov, ki zagotovijo popolno digitalizacijo tekstilnega cikla: rešitev namreč omogoča popolnoma avtomatsko izdajo, vračanje in vso administracijo, povezano z uniformami zaposlenih.
Z ustreznim arhitekturnim posegom se lahko razdeljevalnico za uniforme preuredi v pametno garderobno omaro, ki je zagrajena z vstopnimi in izstopnimi vrtljivimi vrati.
Uporabnik se pri vstopu v razdeljevalnico skozi vrtljiva vrata avtomatsko identificira s pomočjo osebne kartice za kontrolo pristopa. V prevzemnici perila si zaposleni nato sami izberejo ustrezno oblačilo in zapustijo prostor skozi izhodna vrtljiva vrata, ob tem pa se v sistemu avtomatsko zabeleži, katero obleko je uporabnik prevzel.
Avtomatizirana izdaja čiste uniforme traja največ 30 sekund
Vračilo umazanih oblek je še bolj enostavno z uporabo pametnih omaric, ki so lahko locirane na različnih priročnih lokacijah. Uporabnik s pomočjo kartice za kontrolo pristopa odklene loputo na omarici in vanjo odloži umazano perilo, kar sistem samodejno zabeleži.
Sistem tako zagotavlja sledljivost perila skozi celoten cikel perila: izdajo ter vračilo oblačil, pošiljanje rabljenih oblačil v pralnico in dostavo očiščenih in popravljenih oblačil v skladišče/razdeljevalnico.
Če na kratko povzamemo - poglavitne prednosti uporabe avtomatskega sistema za upravljanje uniform se kažejo predvsem v razbremenitvi uporabnikov:
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.