Evidentirajte prihode, odhode, odmore, odsotnosti in pripravite podatke za plače.
Rešitev za enostransko omogočanje in omejevanje dostopa.
Najdite vse rešitve za celovito upravljanje in digitalizacijo oskrbovalne verige.
Digitalni popis osnovnih sredstev s pomočjo črtne kode je hiter in takorekoč brez napak. A kljub temu se našim strankam poraja mnogo vprašanj, ki jih v tem blogu skupaj z odgovori podajamo.
Vidimo:
Da. To rešujemo z več uporabniškimi računi, torej kot bi popisovali za več podjetij. Podatki v tem primeru niso povezani med seboj.
Ne, pravice so določene za posamezne uporabniške skupine (administrator s polnimi pravicami, uporabnik, ki ima lahko le vpogled, ter tretja skupina pravic, ki ji je omogočen del nabora pisalno, brisalno, bralnih pravic).
Da. Vsak ima svoje uporabniško ime in geslo ter pripadajoče pravice.
Če gre za drobni inventar, je najboljša praksa, da zmanjšamo količino osnovnega sredstva (iz 50 na 49) ter vpišemo opombo, da je en od stolov za odpis.
Taka sredstva podjetja običajno vodijo “v fasciklu” – nalepke osnovnih sredstev nalepijo na neko varno, dosegljivo mesto ter jih ob času popisa popisujejo tam (ob predhodnem preverjanju ustreznega stanja in zadolženosti).
Ročni terminal je robusten (lahko pade po tleh, lahko se zmoči) in vsebuje laserski čitalec, zaradi česar prebere črtne kode prebere hitreje in tudi, če so poškodovane, nagubane… Mobilni telefon pa še vedno zadovoljivo odčita, če imamo manjši obseg inventure.
Ne čisto vsak, mora biti opremljen z Android operacijskim sistemom verzije 4.4 ali novejše in imeti mora seveda kamero, saj se črtne kode odčitava preko kamere.
Frontman FIND za popis osnovnih sredstev brez napak.
Predvidoma 2 – 3 ure skupaj z namestitvijo sistema in izobraževanjem. Uporabniki prejmejo tudi uporabniška navodila ter podporno storitev neomejene brezplačne oddaljene podpore.
Nikakor. Ob nakupu Frontman Find rešitve prejmejo uporabniki brezplačno neomejeno oddaljeno podporo, ravno za primer, če se znanje na uvodnem izobraževanju ni dovolj vtisnilo v spomin ali pa je prišlo do zamenjave delovnega mesta. Prav tako prejmejo naši uporabniki ob nakupu tudi zagotovljene nove verzije sistema (programske opreme).
Sploh ni treba, da stranka, če ji rešitev zadovoljivo deluje, preide na novo verzijo. Motivacija pa se zna skrivati v primerih, če oprema ne deluje več dovolj dobro, če želijo popisovati tudi s pametnimi telefoni ali uporabiti priročen izvoz v Excel. Nekateri pa se odločijo za nadgradnjo tudi zaradi brezplačne oddaljene podpore, ki je standardni del nove verzije.
Ni stresno. Programska oprema je v novejši verziji bistveno bolj intuitivna, zato prehod nanjo ne bo boleč. Oprema (ročni terminal) pa je robustnejši, zmogljivejši, a je proces odčitavanja črtnih kod zelo podoben prejšnji opremi.
Žal ne. Lahko pa, če se želite izogniti nakupu opreme, popisujete s pametnimi telefoni.
Podatke je možno prenašati preko mrežne (WiFi, LAN) in USB povezave.
Da.
Več o popisu osnovnih sredstev brez napak lahko preberete na naši spletni strani. Če se vam je porajalo vprašanje, na katerega v tem zapisu niste našli odgovora, se nam oglasite.
V obrazec vpišite vaše kontaktne podatke in v polju »Sporočilo« natančno navedite vaše vprašanje. V kratkem vam bomo odgovorili.