Popis osnovnih sredstev je za marsikatero podjetje nujno zlo in strošek. A tudi ta strošek se da s pomočjo sodobnih tehnologij močno omiliti.

Veste, koliko vas zares stane inventura? Ste prepričani, da ste upoštevali vse vidike?


Poglejmo, kaj potrebujete za uspešno izvedbo popisa osnovnih sredstev. Osredotočil se bom le na osnove, torej le na enega popisovalca, enega skrbnika sistema in en terminal. V svojem lastnem izračunu boste te vrednosti seveda ustrezno pomnožili.

Začnimo z opremo. Mobilni terminal za izvedbo popisa osnovnih sredstev zahteva naložbo v višini 400 € in več, odvisno od modela. Nekaj denarja lahko prihranite s tem, če namesto namenskega terminala uporabite mobilni telefon in ustrezno programsko opremo, a tudi v tem primeru morate računati na strošek programske opreme v višini okoli 150 €. Opravljanje inventure z mobilnim telefonom, ki uporablja kamero za branje in prepoznavanje črtnih kod, ima tudi nekaj slabosti, ki se jih velja zavedati – izostritev kode potrebuje nekaj časa, odpade »streljanje« oddaljenih kod, skratka, pod črto prihranek ni prav visok, ko enkrat prištejete dodatno porabljen čas.

Strojna in programska oprema za izvedbo inventure s seboj prinašata še strošek uporabniških licenc, in sicer v višini okoli 90 € po licenci – potrebujete pa vsaj dve – za skrbnika in popisovalca. Prvi drugemu določa pravice, kaj lahko počne pri popisu – npr. premik sredstev, preimenovanje, ročni popis itd.

undefined


Še preden se lotite inventure, velja opraviti tudi šolanje skrbnika in popisovalcev. Špica za šolanje na lokaciji podjetja računa 280 €, znesek pa se prepolovi, če se šolanje izvede na daljavo. Vabljeni, da si pred morebitnim šolanjem ogledate predstavitev delovanja aplikacije.

Odločite se za najem opreme


Alternativa, ki močno poceni izvedbo inventure, je najem opreme. Posebej, če inventuro opravljate le enkrat letno, kot to opredeljuje zakon. V tem primeru je vaš strošek najem terminala, ki znaša okoli 50 € na terminal na teden ter strošek najema programske opreme v oblaku. Pri čemer je v ceno licenc zajeto gostovanje, vzdrževanje, brezplačne nadgradnje in oddaljena pomoč ponudnika. Za kakovostno izvedbo inventure vsekakor velja prišteti še strošek šolanja izvajalcev, posebej če ti popis osnovnih sredstev izvajajo prvič.

Izjemni prihranki časa

Izračun povrnitve naložbe v uspešno izvedeno inventuro je seveda močno v prid kombinaciji najema opreme in programske opreme v oblaku. 

Vsekakor pa se velja odločiti za namenske rešitev glede inventure, saj te v praksi prihranijo ogromno časa v primerjavi s tiskanjem popisnih seznamov, kljukanjem sredstev ter dodatnim vnašanjem v sistem. Tudi do 70%!

In ne pozabite na sinergijske učinke na drugih področjih. S programsko urejeno inventuro ne boste prihranili le kup časa izvajalcem, temveč tudi računovodstvu. Koliko vas stane posamezni zaposleni in koliko morebitno zunanje računovodstvo, pa lahko izračunate sami.

Voden prikaz delovanja aplikacije

Pošljite nam e-sporočilo in aplikacijo vam bomo predstavili kar po telefonu.

Preberite si tudi, koliko vas stanejo t. i. duhovi in zombiji oziroma skrita sredstva. Morebiti boste (negativno) presenečeni.