NE SPREGLEJTE  •  🚀 Vabljeni na brezplačni webinar "Kako narediti oskrbovalno verigo ZELENO", 15.5.24 od 9.00 - 09.45 ure => REGISTRIRAJTE SE  
Choose languageLanguage
Blog

Kako ob pomanjkanju kadrov in večizmenskem urniku pravilno planirati delovni čas zaposlenih?

Kako ob pomanjkanju kadrov in večizmenskem urniku pravilno planirati delovni čas zaposlenih?

Pred kratkim je v medijih precej prahu dvignila novica, da so nekateri zdravniki hkrati razporejeni za dežurstvo in pripravljenost, le v različnih ustanovah.

Planiranje delovnega časa

Zagotovo takemu razporedu delno botruje kadrovska podhranjenost v slovenskih bolnišnicah, vendar pa ima velik vpliv na razporejanje tudi način planiranja delovnega časa.

Ob ročnem planiranju predvsem v velikih enotah hitro pride do napak, kot sta dvojno planiranje ali neupoštevanja zakonsko določenega počitka. V primeru nezgod ali napak pri delu in seveda ob obisku inšpekcijske službe lahko takšne napake organizacijo veliko stanejo. V primeru zdravstvenih ustanov pa hitro pride tudi do izgube zaupanja.

Zato v Špici priporočamo uporabo rešitve Dynamic Scheduling, ki je namenjena planiranju delovnega časa. V programsko opremo so vneseni različni urniki, specifike zaposlenih glede delovnega časa in tudi zakonska določila. Osnova je postavljena tako, da pri planiranju ne more priti do napak.

Dinamično planiranje delovnega časa Dynamic scheduling Time&Space

Ob vnosu delovnega plana program sproti opozarja planerja, kadar ne planira v skladu z vnaprej določenimi parametri in kadar planira v nasprotju z zakonom. Planer napake takoj odpravi in rezultat je delovni plan, ki zadostuje vsem specifikam in zakonskim omejitvam. Plan lahko planer enostavno izvozi in v pregledni obliki posreduje zaposlenim.

Izognite se napakam pri planiranju delovnega časa in uporabite Dynamic scheduling. Za več informacij o rešitvi in DEMO obiščite to povezavo.